eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawadzkieRozbiórka budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Żędowicach przy ulicy Strzeleckiej 35 działka nr 2338



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Żędowicach przy ulicy Strzeleckiej 35 działka nr 2338

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawadzkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kocot@zawadzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1191252

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Żędowicach przy ulicy Strzeleckiej 35 działka nr 2338

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33cf7e3f-6d67-45c1-8d6c-f6fc2e5914ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 369163,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego.
Obiekt zlokalizowany jest w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 na dz. nr 2338 obręb Żędowice. Budynek przeznaczony jest do rozbiórki z uwagi na zły stan techniczny.
Jest to obiekt niezamieszkały, zawilgocony i nie nadający się do dalszego użytkowania.
Zakres prac rozbiórkowych:
• demontaż instalacji odgromowej,
• odłączenie instalacji elektrycznej,
• odłączenie instalacji wodnej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania,
• demontaż grzejników i przewodów c.o.,
• demontaż baterii wannowych i umywalkowych,
• demontaż wanien, misek klozetowych, umywalek, zlewozmywaków, muszli pisuarowych,
• demontaż bojlerów elektrycznych,
• rozbiórka stolarki drzwiowej i okiennej - skrzydła drzwiowe i okienne zdjąć z zawiasów, zdemontować opaski, ościeżnice wykuć z muru,
• rozbiórka pokrycia dachowego i obróbek blacharskich - rozbiórkę pokrycia prowadzić od góry kalenicy w kierunku okapu,
• rozbiórka kominów murowanych - rozbiórkę prowadzić od góry odspajając pojedyncze cegły,
• rozbiórka więźby dachowej - w pierwszej kolejności dokonać demontażu łat z desek rozpoczynając od kalenicy w dół, następnie zdemontować krokwie z równoczesnym usunięciem stempli. Transport krokwi na ziemię z uwagi na ich długość i ciężar powinien odbywać się za pomocą dźwigu lub wyciągu.
• rozbiórka ścian działowych - rozbiórkę ścian działowych należy rozpocząć od odbicia tynków. Po usunięciu z miejsca roboczego gruzu przystąpić do rozbierania ścian od góry, warstwami przy zastosowaniu lekkich rusztowań,
• rozbiórka ścian zewnętrznych - sukcesywnie z rozbiórką stropu dokonywać rozbiórki ścian. Rozbiórkę ścian wewnętrznych prowadzić równolegle ze ścianami zewnętrznymi,
• rozbiórka fundamentów i podmurówek - należy odkopać ściany fundamentowe oraz fundamenty, a następnie rozbić je za pomocą sprzętu wyburzeniowego,
• uzyskany gruz z rozbiórki skruszyć kruszarką,
• w czasie prowadzenia prac rozbiórkowych materiały należy segregować i oddzielać te, które mogą być wykorzystane jako surowce wtórne,
• elementy do wywiezienia na złom segregować i składować na placu budowy. Po stronie Zamawiającego jest zapewnienie transportu, wywóz i utylizacja tego materiału,
• transport i utylizacja powstałego w wyniku gruzu po stronie Wykonawcy,
• po wykonaniu rozbiórki przedmiotowego budynku zapewnić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
Opis budynku przeznaczonego do rozbiórki:
Budynek mieszkalno-usługowy
- długość – 24,8 m;
- szerokość – 21,8 m;
- wysokość – 12,0 m;
- pow. zabudowy – 361,13 m2;
- kubatura – ok. 3500 m3.
Budynek wykonany w technologii murowanej z cegły pełnej z dachem wielospadowym pokrytym dachówką karpiówką. Konstrukcja dachu drewniana. Stropy konstrukcji betonowej, drewnianej i sklepieniowe. Schody wewnętrzne konstrukcji drewnianej i betonowej.
Sposób prowadzenie prac rozbiórkowych:
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy wykonać wszelkie niezbędne zabezpieczenia terenu rozbiórki - wygrodzić przed dostępem osób postronnych i oznakować o grożącym niebezpieczeństwie. Dodatkowo na ogrodzeniu oznakować tablicami koloru żółtego informującymi o grożącym niebezpieczeństwie.
Przed przystąpieniem do rozbiórki należy wykonać odłączenie istniejących przyłączy wodociągowych, elektroenergetycznych oraz kanalizacyjnych od budynku.
Organizacja placu rozbiórki:
• teren rozbiórki należy wygrodzić ogrodzeniem,
• strefy niebezpieczne (rzut z wysokości + 1/10 h) oznakować i wyłączyć z ruchu,
• harmonogram głośnych prac: dni nauki szkolnej 16:00–20:00; sobota 8:00–16:00. W godzinach 8:00–16:00 prace ciche/transport bez wyburzeń. Dopuszcza się inne godziny pracy po ustaleniu z Zamawiającym i dyrekcją szkoły.
Prace odbywać się będą w obrębie Publicznej Szkoły Podstawowej w związku z czym należy starannie zabezpieczyć teren prac i zachować szczególną ostrożność.
Zapewnienie bezpieczeństwa na placu rozbiórki:
Oprócz podstawowych zasad BHP obowiązujące na placu budowy, należy dodatkowo
wprowadzić zakaz przebywania pracowników na kondygnacjach poniżej prowadzonych prac rozbiórkowych.
Prace prowadzić w następujący sposób:
• prace rozbiórkowe mogą być prowadzone przez osobę lub pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
• przy prowadzeniu prac rozbiórkowych i wyburzeniowych należy przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów BHP i bezwzględnie stosować wszystkie przewidziane przy tych robotach urządzenia zabezpieczające i ochronne,
• pracownicy powinni być zaopatrzeni w komplet potrzebnych narzędzi oraz odzież roboczą, hełmy, okulary i rękawice ochronne,
• robót rozbiórkowych na zewnątrz budynku nie należy prowadzić w czasie opadów atmosferycznych i silnego wiatru,
• wszystkie przejścia i przejazdy znajdujące się w zasięgu robót rozbiórkowych muszą być w sposób odpowiedni zabezpieczone, a drogi, obejścia i odjazdy wyraźnie oznakowane,
• robotnicy pracujący na wysokości 4 m i powyżej powinni być zabezpieczeni pasami ochronnymi lub linami umocowanymi do trwałych elementów budynku,
• teren rozbiórki ogrodzić oraz na bieżąco usuwać powstały gruz,
• zachować szczególną ostrożność przy rozbiórce pokrycia oraz demontażu elementów więźby dachowej – prace rozpoczynać dopiero po podparciu elementów więźby grożących zawaleniem,
• robotnicy w czasie prowadzenia rozbiórki sposobem zmechanizowanym powinny znajdować się poza strefą niebezpieczną,
• drewniane elementy więźby dachowej układać na placu składowym tak, aby nie blokować komunikacji,
• gruz i inne materiały odpadowe na bieżąco wywozić na wysypisko.
Wykonawca odpowiada za organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy (rozbiórki).
Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna, STWiORB, przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 19

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95529,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95529,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. „MEGA-POL” Daniel Podsiedlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240398287

7.3.3) Ulica: Turów, ul. Długa 27B

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95529,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.