Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491201/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym” (postępowanie powtórzone)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026
1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wasniow.ezamawiajacy.pl/pn/wasniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym” (postępowanie powtórzone)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-172fe90e-4ff2-485f-8efc-721215f8ef88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024854/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Wysoka jakość infrastruktury przedszkolnej szansą na rozwój gminy Waśniów”, numer projektu: FESW.05.01-IŻ.00-0004/23 , Program: „Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2710.77.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86610,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, do oddziałów przedszkolnych w Waśniowie i w Mominie wyposażenia szkolnego o charakterze ogólnoużytkowym (wyposażenie sal przedszkolnych), którego szczegółowy wykaz wraz z określeniem parametrów technicznych i użytkowych wyposażenia, indywidualnie dla przedszkola w Waśniowie i dla przedszkola w Mominie, stanowi Załącznikiem nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
2. W celu uniknięcia wątpliwości, dostawa wyposażenia szkolnego o charakterze ogólnoużytkowym obejmuje także rozładunek i/lub złożenie oraz następcze rozmieszczenie i/lub montaż wyposażenia szkolnego we właściwych salach przedszkoli, a czynności te objęte są wyłącznym ryzykiem Wykonawcy.
3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121000-6 - Biurka i stoły
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37520000-9 - Zabawki
37510000-6 - Lalki
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71259,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129160,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71259,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71259,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłodawie
- Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych dla Żłobka Miejskiego w Przasnyszu
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gostynina poprzez zabezpieczenie ciągłości dostaw wody i energii oraz doposażenie podmiotów ochrony ludności
- Dostawa wyposażenia i sprzętu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





