Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00464603/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00483262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 735 55 00
1.5.8.) Numer faksu: 957355 670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gim.gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-554cade8-39f6-461a-a150-af26c993916b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Przebudowy budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIM.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1260498,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia publicznego: Roboty polegające na przebudowie budynku głównego (zabytkowego) Szkoły Podstawowej nr 1 w Gorzowie Wlkp., w tym w szczególności:
1) dostosowanie obiektu do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego, w tym:
a) montaż transferowych klap dymowych,
b) montaż instalacji SSP na poddaszu;
2) przebudowa pomieszczenia D.008 celem dostosowania na potrzeby pomieszczenia socjalnego,
3) wymiana drzwi do pomieszczenia D.009;
4) dokończenie robót na poddaszu, w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, w tym:
a) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych, w tym: rozebranie ścianek; posadzek z płytek wraz z utylizacją powstałych odpadów;
b) wykonanie posadzek z płytek gresowych;
c) tynkowanie ścian istniejących wraz z malowaniem;
d) wykonanie ścianek działowych z płyt GK oraz systemowych;
e) wykonanie stolarki drzwiowej, w tym z EI 30;
f) wykonanie wyłazu dachowego wraz ze schodami,
g) wykonanie konstrukcji wsporczej komina wentylacyjnego wraz z jego obudową również w części wystającej ponad połać dachu, wykonaniem niezbędnych obróbek dekarskich;
h) wykonanie posadzki z wykładzin PCV;
i) wymianę balustrady na schodach;
j) Zaimpregnowanie elementów drewnianych dachu;
k) wykonanie obudowy ścianki kolankowej na poddaszu;
l) wykonanie robót sanitarnych, w tym:
• wykonanie podejść dopływowych, odpływowych;
• montaż umywalek wraz z bateriami umywalkowymi;
• montaż ustępów;
• montaż umywalek, ustępów dla niepełnosprawnych, jak i uchwytów dla niepełnosprawnych;
• wykonanie wpustów podłogowych;
m) wykonanie robót elektrycznych, w tym:
• wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych;
• wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych;
• wykonanie instalacji strukturalnej;
• wykonanie instalacji przyzywowej;
• wykonanie instalacji dzwonkowej;
• wykonanie instalacji SSP;
• wykonanie pomiarów i badań elektrycznych;
5) wykonanie i montaż krat w drzwiach zewnętrznych;
6) dostawa i montaż schodów (3 szt.) w węźle ciepłowniczym i dwóch pomieszczeniach obok;
7) dostawa i montaż platform schodowych dla niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem ich serwisowania przez okres obowiązywania gwarancji tj. 60 miesięcy;
8) wykonanie cokołów w komunikacji, wg technologii uzgodnionej z konserwatorem zabytków. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie próbnego odcinka cokołu celem uzgodnienia z LWKZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku
nieuzyskania akceptacji LWKZ zastrzega się prawo do wyłączenia wykonania cokołów z zakresu realizacji;
9) nadzór konserwatorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1213980,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220029,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi budowlano-instalacyjne STAD-BUD Damian Staniszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992852736
7.3.3) Ulica: Metalowców 18
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANO-INSTALACYJNE STAD-BUD DAMIAN STANISZCZAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANO-INSTALACYJNE STAD-BUD DAMIAN STANISZCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220029,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.