Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” z podziałem na 9 części" od 01.01.2026 r. - 30.06.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traktorzystów 42
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-695
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 202-54 -32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpszacisze.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” z podziałem na 9 części" od 01.01.2026 r. - 30.06.2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd4f4caa-7f55-41f8-a9b7-98b561409d6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00605244/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej " ZACISZE" z podziałem na 9 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd4f4caa-7f55-41f8-a9b7-98b561409d6b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu „Formularza do komunikacji”
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy KP.260.3.2025. W przypadkach uniemożliwiających komunikację zamawiającego z Wykonawcami za pośrednictwem platformy e-zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej adres email: przetargi@dpszacisze.katowice.pl (nie dotyczy składania ofert)
Pytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie musza być składane z uwzględnieniem powyższych rozporządzeń ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozdział XXXVII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozdział XXXVII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KP.260.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Boczek wędzony parzony 35 kg
2. Flaki wołowe – krojone - 50 kg
3. Golonka wieprzowa 20 kg
4. Nogi wieprzowe 20 kg
5. Łopatka wieprzowa b/k 100 kg
6. Wołowe z kością – szponder 60 kg
7. Gulaszowe wołowe ekstra 30 kg
8. Goleń wołowa b/k 20 kg
9. Karczek wieprzowy b/k 100 kg
10. Żeberka wieprzowe mięsne paski 100 kg
11. Słonina 10 kg
12. Ozory wieprzowe 30 kg
13. Schab wieprzowy b/k 100 kg
14. Wołowina b/k zrazowa górna 30 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurczaki 100 kg
2. Filet z kurczaka 200 kg
3. Udko z kurczaka 50 kg
4. Podudzie-pałka z kurczaka 250 kg
5. Filet z indyka 100 kg
6. Skrzydła z kurczaka 150 kg
7. Żołądki z kurczaka 20 kg
8. Żołądki z indyka 20 kg
9. Udziec z kurczaka b/k i skóry 50 kg
10. Wątroba drobiowa 50 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kiełbasa podwawelska 65% mięsa 100 kg
2. Parówka gruba 50% mięsa 120 kg
3. Parówka drobiowa naturalna cienka 50 kg
4. Frankfuterki drobiowe 40 kg
5. Karczek w ziołach 30 kg
6. Ogonówka wędzona (mięso wp. min 70%) 30 kg
7. Kiełbaski białe z szynki (min.65% mięsa) 40 kg
8. Mortadela na bazie mięsa wieprzowego drobno zmielonego z przyprawami 50 kg
9. Baleron szynka (mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy) 50 kg
10. Szynka wp. gotowana 80% mięsa 50 kg
11. Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry, parzony o wysokiej zawartości białka 30 kg
12. Szynka z indyka po staropolsku 20 kg
13. Szynka wp. domowa 80% mięsa 40 kg
14. Polędwica sopocka 50 kg
15. Szynka wp. ze spichrza 80% mięsa 40 kg
16. Szynka wp. z liściem 80% mięsa 65 kg
17. Kaszanka 70 kg
18. Krotoszyńska parzona 30 kg
19. Szynka konserwowa 70 kg
20. Pierś z indyka gotowana 20 kg
21. Kiełbasa biała parzona 40 kg
22. Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% surowce wieprz. 40% 40 kg
23. Mielonka wieprzowa 40 kg
24. Salceson włoski 20 kg
25. Krakowska parzona 50 kg
26. Żywiecka pieczona 50 kg
27. Pieczeń myśliwska 30 kg
28. Pieczeń drobiowa 30 kg
29. Schab pieczony 60 kg
30. Salami 30 kg
31. Kindziuk 20 kg
32. Indyk w galarecie 60 kg
33. Szynka wędzona 20 kg
34. Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego 30 kg
35. Pasztet z indyka pieczony 30 kg
36. Kiełbasa śląska 65% mięsa 20 kg
37. Kurczak gotowany 85%, b/skóry, parzony 50 kg
38. Polędwica z warzywami 30 kg
39. Wędlina kminkowa 65% mięsa 50 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Brukselka gat. I 50 kg
2. Brokuły różyczki gat. I 50 kg
3. Barszcz ukraiński gat. I 50 kg
4. Fasola szparagowa zielona gat. I 50 kg
5. Fasola szparagowa żółta gat. I 50 kg
6. Frytki mrożone do piekarnika 30 kg
7. Marchew mini gat. I 50 kg
8. Mieszanka 7- skł. gat. I 70 kg
9. Szpinak rozdrobniony gat. I 70 kg
10. Kalafior różyczki gat. I 60 kg
11. Włoszczyzna paski gat. I 120 kg
12. Bukiet kwiatowy warzyw gat. I 100 kg
13. Mieszanka kompotowa gat. I 350 kg
14. Wiśnia drylowana gat. I 20 kg
15. Rabarbar mrożony gat. I 30 kg
16. Truskawka mrożona gat. I 40 kg
17. Śliwka drylowana gat. I 10 kg
18. Placki ziemniaczane 1.0kg 60 szt.
19. Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp.gotowana 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
20. Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne 20 kg
21. Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 30 kg
22. Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 40 kg
23. Leczo mrożone gat. I (cukinia, papryka, pomidory, cebula) 50 kg
24. Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
25. Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 30 kg
26. Uszka z mięsem (mięso gotowane: wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 25 kg
27. Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
28. Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%, truskawki 16,5%) typu Alex-Pol lub równoważne 100 kg
29. Malina cała 95% 30 kg
30. Kartacze z mięsem -produkt głęboko mrożony ziemniaki gotowane 48%, skrobia ziemniaczana, grysik ziemniaczany, mięso wołowe gotowane 6,7% mięso wieprzowe gotowane 4% dodatki i przyprawy 50 kg
31. Jagoda czarna 20 kg
32. Kulki ziemniaczane (ziemniaki, olej słonecznikowy, cebula w proszku, przyprawy 40 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dżem truskawkowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
2. Dżem czarna porzeczka (100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
3. Dżem wiśniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
4. Dżem morelowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
5. Dżem brzoskwiniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g 50 szt.
6. Powidła śliwkowe 240g 25 szt.
7. Jogurt naturalny 150g 300 szt.
8. Jogurt naturalny grecki 400g 125 szt.
9. Jogurt kremowy z owocowym wsadem 118 g 200 szt.
10. Jogurt owocowy bez cukru 150 g 500 szt.
11. Jogurt owocowy 150g 1000 szt.
12. Kefir 200g 1150 szt.
13. Masło extra 82% tł. 200g 2850 szt.
14. Mleko 2% 0,9 l - folia 5500 szt.
15. Mleko 2% 1,0 - karton 100 szt.
16. Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł. 60 szt.
17. Margaryna mleczna 250g 200 szt.
18. Oliwa z oliwek 250 ml 5 szt.
19. Olej 1,0 l rzepakowy 70 szt.
20. Ser maskarpone 250g 50 szt.
21. Pasztet drobiowy 50g 1000 szt.
22. Ser żółty twardy salami kl. 30 kg
23. Ser żółty podpuszczkowy, dojrzewający typu holenderskiego kl. 50 kg
24. Ser żółty wędzony kl. 50 kg
25. Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl. 50 kg
26. Ser topiony kremowy 100g 1000 szt.
27. Ser homogenizowany naturalny 150g 800 szt.
28. Ser mozzarella 125 g 200 szt.
29. Ser feta 270g 50 szt.
30. Ser twarogowy kanapkowy 150g 200 szt.
31. Śmietana 18% 200g 500 szt.
32. Twaróg półtłusty 250 kg
33. Ser homog. Owocowy 150g 1750 szt.
34. Serek ziarnisty z owocowym wsadem 150g 200 szt.
35. Twaróg ziarnisty 200g 360 szt.
36. Ser domowy smażony chudy 100 kg
37. Śmietana spray 250g 25 szt.
38. Śmietana 36% 500g 50 szt.
39. Skyr owocowy 150 g 50 szt.
40. Skyr naturalny 150g 100 szt.
41. Ser pleśniowy camembert 120g 250 szt.
42. Masło roślinne kubek 500g 40 szt.
43. Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g 200 szt.
44. Ser topiony 140g -8szt. (różne smaki) 200 szt.
45. Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g 500 szt.
46. Deser mleczny czekoladowo orzechowy 150g 500 szt.
47. Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g 500 szt.
48. Maślanka 1l 20 szt.
49. Twaróg solankowy wędzony 250g 100 szt.
50. Deser z bitą śmietaną 175g (czekoladowy, waniliowy) 100 szt.
51. Twaróg sernikowy mielony w wiaderku 1kg 20 szt.
52. Serek śmietankowy z ziołami w plastrach 150g 200 szt.
53. Deser mleczny z ryżem i sosem 200g 200 szt.
53. Dżem 25g 500 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bułka tarta 30 kg
2. Bułka pszenna 50 g 7500 szt.
3. Baton 400 g 20 szt.
4. Chleb mieszany 1.0 kg 3100 szt.
5. Chałki 350 g 1100 szt.
6. Chleb razowy z mąki żytniej 800 g 125 szt.
7. Bułka grahamka 1000 szt.
8. Ciasto serowo-wiśniowe 25 kg
9. Ciasto serowo- makowe 20 kg
10. Babka czekoladowa 20 kg
11. Drożdżówki 80-100 g (ser, budyń, marmolada) 400 szt.
12. Sernik na drożdżowym spodzie 30 kg
14. Ciasto jogurtowe z owocami 30 kg
16. Bułki cynamonowe 30 kg
17. Sernik na ciemnym spodzie 40 kg
18. Rogaliki półfrancuskie z marmoladą 20 kg
19. Rogaliki półfrancuskie z serem 20 kg
20. Rogal maślany 200 szt.
21. Pączki 200 szt.
22. Szarlotka na cieście kruchym 30 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bazylia 20 g 25 szt.
2. Biszkopty (galaretką 52%, polewa czekoladowa 15%) 30 kg
3. Biszkopty bez cukru 100 g (mąka pszenna, masa jajowa pasteryzowana, substancja słodząca - maltitol, woda, emulgatory) 100 szt.
4. Biszkopty podłużne 140 g (mąka, jajka, cukier i sól) - 50 szt. 50 szt.
5. Brzoskwinie w puszce połówki 820 g 100 szt.
6. Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40 g 400 szt.
7. Ciastka b/c 70 - 125 g 125 szt.
8. Ciastka kruche o smaku maślanym 24 kg
9. Ciastka rurki z kremem (cukier, tłuszcz palmowy, mąka pszenna, mleko w proszku (z mleka), mąka pszenna częściowo skleikowana, glukoza, barwniki: karmel, aromaty, emulgator: lecytyna) 24 kg
10. Ciastka w czekoladzie mlecznej 35% 24 kg
11. Cukier kryształ 1 kg 750 kg
12. Cukier puder 400 g 5 kg
13. Cukier wanilinowy 16 g 75 szt.
14. Curry 10 g 10 szt.
15. Cynamon 15 g 50 szt.
16. Czekolada gorzka 100 g 60% kakao 150 szt.
17. Czekolada mleczna 100 g 30% kakao 200 szt.
18. Czosnek granulowany 10 g 30 szt.
19. Czosnek niedźwiedzi 10 g 30 szt.
20. Fasola czerwona konserwowa 400 g 50 szt.
21. Galaretka owocowa (cukier, żelatyna, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), barwnik, aromat) 75 g 175 szt.
22. Gałka muszkatołowa mielona 10 g 10 szt.
23. Goździki całe 10 g 5 szt.
24. Groszek konserwowy 400 g 50 szt.
25. Herbata czarna expressowa z naturalnym aromatem 50 szt. typu Lipton lub równoważna 30 szt.
26. Herbata czarna liściasta 100 g 500 szt.
27. Herbata mięta expressowa 20 szt. 20 szt.
28. Herbata owocowa expressowa 20 szt. 50 szt.
29. Herbata rumianek expressowa 20 szt. 20 szt.
30. Herbatniki 16 g (mąka pszenna, cukier, oleje roślinne: palmowy, rzepakowy, częściowo utwardzony palmowy, częściowo utwardzony rzepakowy, kokosowy, syrop cukru inwertowanego, serwatka w proszku (z mleka), tłuszcz roślinny (palmowy, częściowo utwardzony palmowy), emulgator (lecytyna sojowa) 500 szt.
31. Herbatniki Petit Beurre 100 g (mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny (palmowy, częściowo utwardzony palmowy), syrop cukru inwertowanego, serwatka w proszku (z mleka), skrobia, emulgator (lecytyna sojowa), sól, substancje spulchniające, aromat) 250 szt.
32. Imbir 20 g 10 szt.
33. Kakao naturalne 100% 180 g (kartonik) 30 szt.
34. Kasza gryczana 1 kg 50 kg
35. Kasza jęczmienna średnia 1kg 40 kg
36. Kasza kuskus 1 kg 10 kg
37. Kasza manna 1 kg 75 kg
38. Kasza bulgur 1 kg 20 kg
39. Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200 g typu Nescafe lub równoważna 50 szt.
40. Kawa zbożowa rozpuszczalna (zboża 78% - jęczmień, żyto, cykoria) typu Inka lub równoważna. 225 szt.
41. Ketchup 600 g (Ketchup łagodny 480 g - pomidory 193g na 100g keczupu, cukier, ocet, sól, skrobia, aromaty, zioła, przyprawy) 30 szt.
42. Kisiel bez cukry 40 g 400 szt.
43. Kleik ryżowy 160 g 20 szt.
44. Kminek mielony 20 g 40 szt.
45. Koncentrat barszczu czerwonego 300 ml w szklanym opakowaniu (zagęszczony sok z buraków ćwikłowych (57 %) woda, cukier, sól, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, warzywa i ekstrakty warzywne, przyprawy i ekstrakty przypraw aromaty) 50 szt.
46. Koncentrat pomidorowy 190 g w szklanym opakowaniu (Koncentrat pomidorowy 30% 200 g na 200 g słoiczka koncentratu (1kg pomidorów świeżych) 150 szt.
47. Koperek suszony 20 g 30 szt.
48. Krakersy mix. drobne 90 g 500 szt.
49. Kukurydza konserwowa 400 g 50 szt.
50. Listki waflowe b/c 38 g 75 szt.
51. Liść laurowy 10 g 30 szt.
52. Liść lubczyk suszony 20 g 25 szt.
53. Majeranek otarty 10 g 50 szt.
54. Majonez 400 ml (bez konserwantów w szklany opakowaniu) 25 szt.
55. Mak mielony 1 kg 2 kg
56. Makaron 400 g świderki, łazanka kolanka, muszelka 100% durum 125 kg
57. Makaron gwiazdka 250 g (5jajeczny-mąka makaronowa pszenna jaja płynne 23%) 40 kg
58. Makaron krajanka 4 jajeczna 250 g (mąka makaronowa pszenna, jaja płynne 23%) 75 kg
59. Makaron łezki 250 g (mąka makaronowa z pszenicy zwyczajnej, mąka makaronowa z pszenicy durum (semolina), jaja płynne pasteryzowane, chłodzone 20 %, woda, kurkuma-przyprawa) 30 kg
60. makaron lasagne płaty 500 g (semolina z pszenicy durum) 15 kg
61. Makaron pełnoziarnisty 400 g (Mąka makaronowa pełnoziarnista żytnia (53%), pszenna. Produkt może zawierać soję) 50 kg
62. Mąka pszenna 1 kg 130 kg
63. Mąka ziemniaczana 1 kg 50 kg
64. Mieszanka grzybów suszonych 500 g (borowik szlachetny, podgrzybek brunatny, maślak zwyczajny i koźlarz czerwony) 100g 10 szt.
65. Mieszanka owoców suszonych świątecznych kompotowych 300g 10 szt.
66. Migdały płatki 75g 10 szt.
67. Miód sztuczny 380 g 5 szt.
68. Miód wielokwiatowy 25 g 1500 szt.
69. Morele w puszce 820 g 20 szt.
70. Mus owocowo-warzywny 100 g 500 szt.
71. Musztarda 210 g 200 szt.
72. Napój kakaowy granulowany 300 g 10 szt.
73. Ocet spirytusowy 500 ml 15 szt.
74. Ogórki konserwowe 900 g 60 szt.
75. Oliwki czarne 350 g drylowane 10 szt.
76. Oliwki zielone 350 g drylowane 10 szt.
77. Oregano suszone 10 g 25 szt.
78. Pałki kukurydziane 50 g 200 szt.
79. Papryka mielona ostra 20 g 20 szt.
80. Papryka mielona ostra wędzona 20 g 20 szt.
81. Papryka mielona słodka 20 g 65 szt.
82. Papryka mielona słodka wędzona 20 g 30 szt.
83. Passata pomidorowa 500 g (pomidory 99,5%, sól) 40 szt.
84. Pieczarki marynowane 480 g 10 szt.
85. Pieprz cytrynowy mielony 20 g 10 szt.
86. Pieprz czarny mielony 20 g 125 szt.
87. Pieprz ziołowy mielony 20 g 30 szt.
88. Pierniki gwiazdka z nadzieniem śliwkowym w czekoladzie 30 kg
89. Pietruszka suszona 20 g 30 szt.
90. Płatki kukurydziane 250 g 100 szt.
91. Płatki owsiane 500 g 125 szt.
92. Pomidory krojone w puszce bez skórki w soku pomidorowym 400 g 50 szt.
93. Pomidory suszone w oleju 290 g 20 szt.
94. Proszek do pieczenia 30 g (substancje spulchniające: węglan sodu E500, difosforan E450, mąka pszenna) 50 szt.
95. Przyprawa do kurczaka 25 g 30 szt.
96. Przyprawa do piernika 20 g 5 szt.
97. Przyprawa do potraw 200 g (sól, warzywa suszone (15,5%): marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka słodka; wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy, 5'-rybonukleotydy disodowe; cukier, skrobia, pieprz czarny, barwnik: ryboflawina. 40 szt.
98. Przyprawa do ryb 20 g 20 szt.
99. Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1000 ml (woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, 5'-rybonukleotydy disodowe), ocet, wyciąg z lubczyku, glukoza, ekstrakt drożdży, aromat) 30 szt.
100. Rodzynki sułtańskie 200g 50 szt.
101. Ryż biały długoziarnisty 100 szt.
102. Soda oczyszczona 35 g 10 szt.
103. Sok owocowy 100% w kartoniku 200 ml (bez dodatku cukru i innych substancji słodzących) szt.
104. Sok owocowy 100% w szklanej butelce 330 ml (bez dodatku cukru i innych substancji słodzących) (jabłko, pomarańcz, czarna porzeczka, multiwitamina) 500 szt.
105. Sok warzywny w kartoniku 500ml (Przecier marchwiowy, sok pomidorowy (29%) z zagęszczonego soku, sok jabłkowy (18%) z zagęszczonego soku, woda, przeciery z: pietruszki, brokuła, papryki (1%) i cebuli, oliwki (0,5% 200 szt.
106. sok pomidorowy w szklanej butelce 330 ml (odtworzony z zagęszczonego soku pomidorowego (99,5%), sól) 500 szt.
107. Sól 110 kg
108. Suchary b/c 285 g 40 szt.
109. Śliwki suszone bez pestek 1 kg 5 kg
110. Wafle przekładane masą kakaową lub orzechową typu pischinger 24 kg
111. Wafle ryżowe 130 g 200 szt.
112. Wafle w czekoladzie (cukier, mąka pszenna, olej palmowy, serwatka w proszku [z mleka], tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, kakao w proszku obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz mleczny, skrobia ziemniaczana, olej rzepakowy, emulgatory lecytyna sojowa) 50 g 300 szt.
113. Wafle w czekoladzie mlecznej 35% 24 kg
114. Wafle z nadzieniem b/cukru, glutenu, laktozy 95 g 80 szt.
115. Ziele angielskie 15 g 50 szt.
116. Zioła prowansalskie 20 g 30 szt.
117. Żelatyna 50 g 80 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Makrela wędzona 40 kg
2. Miruna b/s SHP 200 kg
3. Filet śledziowy ala matjas 80 kg
4. Filet śledziowy opiekany 50 kg
5. Łosoś wędzony filet 10 kg
6. Filet z makreli w pomidorach 170 g 200 szt.
7. Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g 100 szt.
8. Tuńczyk w sosie własnym 170g 100 szt.
9. Paluszki rybne (filet z ryb białych 65 %, panierka sypka 15%, olej rzepakowy, mąka pszenna) 450g 50 op
10. Śledź w kawałkach z cebulką opakowanie 100g (50% filety ze śledzia atlantyckiego, 30% cebula marynowana, 20% olej rzepakowy) 200 szt.
11. Paprykarz szczeciński 135g 200 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g) 8000 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )
cena oferty ocenianej
gdzie:
P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”,
waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - który stanowi Załącznik nr 2Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. FORMULARZ OFERTOWY musi zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) FORMULARZ CENOWY – stanowiący Załącznik nr 1 SWZ; formularz cenowy powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować pełny asortyment (wszystkie produkty) objęty niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią SWZ i stanowić podstawę do odrzucenia oferty.
Wykonawca jest zobowiązany spełniać wymogi Polskich Norm, zasad GMP/GHP (Dobra Praktyka Produkcyjna, Dobra Praktyka Higieniczna) systemu HACCP, spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1448)
3) OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.
4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego – w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 5 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.
5) PEŁNOMOCNICTWO ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców
(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze zachodzi najmniej jedna z okoliczności przewidzianych przez Zamawiającego.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany:
1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów;
2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany
przepisów obowiązujących dot. podatku VAT;
3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku.
Niniejsza zmiana może nastąpić najwcześniej po upływie 3 miesięcy od daty obowiązywania niniejszej umowy, nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;
4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych
jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu
dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.
Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :
a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,
d) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu
jej zawarcia.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4.
4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
- Zakup pojazdów ciężarowych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- Dzierżawa łączy teletransmisyjnych dla potrzeb obsługi systemu radiowego TETRA
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SZPITALA
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa pakietu biurowego usług hostowanych z roczną subskrypcją - 150 szt.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026r. na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 47 im. Kaszubskiej Brygady WOP w Gdańsku
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów jadalnych na potrzeby 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





