Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516001/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.81.2023 dostawa elementów ubioru i akcesoriów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ca1a7a8-8d18-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.81.2023 dostawa elementów ubioru i akcesoriów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca1a7a8-8d18-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105231/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa wyposażenia specjalnego (peleryny, kurtki, buty, czapki, rękawiczki, plecaki itp)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.81.2023 dostawa elementów ubioru i akcesoriów
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 268654,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110882,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów - zadanie 1 - kurtka nieprzemakalna z podpinką damską typ1, kurtka nieprzemakalna z podpinką damską typ2, kurtka nieprzemakalna z podpinką męską typ1, kurtka nieprzemakalna z podpinką męską typ2, kurtka nieprzemakalna z podpinką męską typ32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 1 - Kurtka nieprzemakalna z podpinką damską typ1, kurtka nieprzemakalna z podpinką damską typ2, kurtka nieprzemakalna z podpinką męską typ1, kurtka nieprzemakalna z podpinką męską typ2, kurtka nieprzemakalna z podpinką męską typ3.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 69512,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów - zadanie 2 - Kurtka taktyczna typ2, spodnie taktyczne typ2, bluza combat Shirt typ2;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 2 - Kurtka taktyczna typ2, spodnie taktyczne typ2, bluza combat Shirt typ2;
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 21561,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów - zadanie 3 - Kurtka taktyczna z ukrytym napisem CBZC;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 3 - Kurtka taktyczna z ukrytym napisem CBZC;
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 16260,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów - zadanie 4 - Czapka z napisem CBZC Policja;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 4 - Czapka z napisem CBZC Policja;
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 1788,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów - zadanie 5 - Bielizna termoaktywna;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 5 - Bielizna termoaktywna;
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 1235,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów - zadanie 6 - Rękawice taktyczne;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 6 - Rękawice taktyczne.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 525,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30940,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30940,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30940,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RWS CETUS Rafał Safader
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 770772522
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Jaracza 25A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30940,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Świebodzin w roku 2025
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2025r. dla pracowników Nadleśnictwa Bircza.
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.