Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368893/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00390043/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN "CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250810478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@orlistaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11550651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474b616d-f047-42cb-a6f0-4ad029f4defd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125773/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UA.271.1.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156131,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji (zamówienia) pod nazwą: Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany także do sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskania dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
Całość prac prowadzona będzie na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób umożliwiający eksploatację SPO oraz zachowanie bezpieczeństwa pracowników SPO i osób przebywających na jego terenie w związku z jego działalnością.
3. Zamawiający informuje, iż posiada decyzję o pozwoleniu na budowę wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót budowalnych niezbędnych, w świetle opisu przedmiotu zamówienia, wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, do wykonania inwestycji wskazanej w pkt. II.1.1.SWZ, w tym wykonanie wszelkich robót przygotowawczych oraz tymczasowych oraz uzyskanie dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu Umowy przez zamawiającego.
5. Opis przedmiotu zamówienia i opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
1) dokumentacja projektowa składająca się z projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 1 do SWZ,
3) pozwolenie na budowę – załącznik nr 1 do SWZ,
4) wyjaśnienia, jeżeli zostaną udzielone przez zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz modyfikacje SWZ – jeżeli będą miały miejsce,
5) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262310-7 - Zbrojenie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych siedem ofert. W trakcie badania tych ofert zaistniały okoliczności powodujące konieczność odrzucenia pięciu z nich. Natomiast cena oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę: KTH BUDOWNICTWO HUBERT ŚNIEGOCKI z miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Charłupii Małej (98-200), przy ul. Szkolnej 24 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244585,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336904,20 PLN
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, w podziale na cztery części.
- Dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu interwencyjnego przy ul. Garncarskiej w Kaliszu.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Zduny ul. Żytnia oraz ul. Ogrodowa, gm. Opatówek - ETAP I
- Druk i dostawa książki pt. ZNACZENIE POLSKICH ŚRODOWISK POLITYCZNYCH XIX WIEKU DLA FORMOWANIA KADR ODRODZONEJ POLSKI HISTORIA I BIOGRAFIE
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





