Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469349/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego
dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110603621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rejowiecka 128
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 565 52 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@srm-chelm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srm-chelm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1eed88af-bf4c-46d2-a277-702ee3cb1ad61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznegodla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eed88af-bf4c-46d2-a277-702ee3cb1ad6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031039/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.332.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 527777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup defibrylatorów specjalistycznych”, polegający na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu medycznego. Zamawiający przewiduje zakup do dwóch (2) sztuk defibrylatorów specjalistycznych, przy czym ostateczna liczba zamówionych urządzeń będzie uzależniona od ceny zaoferowanej przez wykonawcę oraz od wysokości środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej liczby urządzeń w przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa przekroczy wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
W takim przypadku wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu ograniczenia ilości dostarczonych urządzeń, o ile zamówienie zostanie zrealizowane w zakresie mieszczącym się w środkach finansowych Zamawiającego.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i użytkowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wszystkie wymagania określone w załączniku do niniejszej specyfikacji.
Transport, dostawa, instalacja oraz uruchomienie urządzeń odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Miejsce dostawy: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 222222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup urządzeń do kompresji klatki piersiowej”, polegający na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu medycznego. Zamawiający przewiduje zakup do dwóch (2) sztuk urządzeń do kompresji klatki piersiowej, przy czym ostateczna liczba zamówionych urządzeń będzie uzależniona od ceny zaoferowanej przez wykonawcę oraz od wysokości środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej liczby urządzeń w przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa przekroczy wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
W takim przypadku wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu ograniczenia ilości dostarczonych urządzeń, o ile zamówienie zostanie zrealizowane w zakresie mieszczącym się w środkach finansowych Zamawiającego.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i użytkowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wszystkie wymagania określone w załączniku do niniejszej specyfikacji.
Transport, dostawa, instalacja oraz uruchomienie urządzeń odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Miejsce dostawy: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172200-8 - Urządzenia do resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 157407,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup respiratorów transportowych”, polegający na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu medycznego. Zamawiający przewiduje zakup do dwóch (2) sztuk respiratorów transportowych, przy czym ostateczna liczba zamówionych urządzeń będzie uzależniona od ceny zaoferowanej przez wykonawcę oraz od wysokości środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej liczby urządzeń w przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa przekroczy wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
W takim przypadku wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu ograniczenia ilości dostarczonych urządzeń, o ile zamówienie zostanie zrealizowane w zakresie mieszczącym się w środkach finansowych Zamawiającego.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i użytkowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wszystkie wymagania określone w załączniku do niniejszej specyfikacji.
Transport, dostawa, instalacja oraz uruchomienie urządzeń odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Miejsce dostawy: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198362 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198362 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198362 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOBIMIX Bartosz Bobkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882174703
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2
7.3.4) Miejscowość: Choczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198362,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145422 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145422 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145422 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOBIMIX Bartosz Bobkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882174703
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2
7.3.4) Miejscowość: Choczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145422,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127962,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127962,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127962,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RescuLine sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292025163
7.3.3) Ulica: Fabryczna 17
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127962,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie
- Świadczenie usług przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, i ich zwrotów na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2026 roku
- Część I: Zakup koparko-ładowarki Część II: Zakup ładowarki teleskopowej w ramach zadania z dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej aparatury medycznej Allura Xper FD20 wraz z systemem fizjomonitoringu
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Powiatu Chełmskiego"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczo-interwencyjnego i ochrony osobistej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Poprawa bezpieczeństwa i gotowości obronnej w Gminie Łomianki"
- Dostawa aparatury medycznej
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Dostawa zasobów niezbędnych do realizacji zadań z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (defibrylatory i łóżka mobilne)
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 - etap 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





