eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Żarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 743067333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4971b1ec-69bc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046123/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie zimowe dróg gminych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RiOŚ.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 516997,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023-2024 zwane dalej „przedmiotem umowy”
2. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się:
a) zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE I wykonywane na wniosek Zamawiającego polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i soli drogowej wraz z odpłużaniem, doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE II wykonywane na wniosek Zamawiającego oraz zimowe utrzymanie dróg innych nie objętych WYKAZAMI I i II również na wniosek Zamawiającego,
b) odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej szerokości,
c) rozpoczęcie odśnieżania drogi nastąpi każdorazowo w ciągu 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego.
d) rozpoczęcie zwalczania śliskości przez posypywanie w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego.
e) utrzymanie przejezdności dróg i ulic,
f) zapewnienie koordynacji i nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na drogach,
g) uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej,
h) zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg,
i) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,
j) zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadania wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej, potrzebnej ilości piasku i soli drogowej,
k) podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu oraz bezpieczeństwu mienia osób trzecich.
l) zapewnienie ciągłej łączności z Zamawiającym oraz składanie meldunków w postaci dziennych raportów z prowadzonej akcji zimowej. Każdego dnia w godz. 7:30 – 8:00 Wykonawca przesyła do siedziby Zamawiającego faxem (74 3067334) lub e-mailem (t.kuska@um.zarow.pl) raport dzienny wg wzoru (Załącznik nr 1 do UMOWY), obejmujący 24 godzinny koszt akcji „Zima”, obliczając go począwszy od godz. 7:00 dnia poprzedniego.

3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania:
1) piasku i soli drogowej do zwalczania śliskości,
2) co najmniej dwóch pojazdów do których możliwe jest zamontowanie pługu odśnieżnego i piaskarki,
3) co najmniej jednej koparko-ładowarki lub ładowarki do odśnieżania dróg gminnych na zlecenie Zamawiającego,
4) bazy transportowo - magazynowej na terenie gminy Żarów,
5) ciągłego kontaktu telefonicznego, celem zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo /przed podpisaniem umowy/ do przeglądu posiadanego sprzętu oraz materiałów przeznaczonych do należytego wykonania zamówienia.
W ofercie należy podać:
a) miesięczną cenę ryczałtową za gotowość podjęcia akcji zimowej,
b) cenę za 1 km zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Żarów (odśnieżanie wraz z posypywaniem piaskiem lub solą drogową w zależności od potrzeb),
c) cenę za 1 godz. pracy koparko-ładowarki lub ładowarki przy odśnieżaniu.
Cena ryczałtowa za gotowość podjęcia akcji zimowej, cena za 1 km zimowego utrzymania dróg oraz cena za 1 godz. pracy sprzętu przy odśnieżaniu określona przez oferenta nie będzie podlegała zmianom.
4. Płatność z tytułu wykonania każdego z etapów zamówienia realizowana będzie po przekazaniu przez wykonawcę odpowiedniego oryginału protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie przez wykonawcę usług i faktury w terminie 30 dni od daty dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580625,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580625,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580625,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KUBA Piotr Pęcherski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842201714

7.3.3) Ulica: Krótka 1

7.3.4) Miejscowość: Imbramowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580625,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.