Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00479669/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa garażu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 39 95
1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7abf1bd2-1791-488d-ad08-bae42e099efd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa garażu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7abf1bd2-1791-488d-ad08-bae42e099efd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050266/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa garażu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.19.2025.AK-G.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259444,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa garażu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
2. Inwestycja jest finansowana ze środków przyznanych z Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane:
- naprawa ogniomurów (uzupełnienie ubytków cegieł, wymiana tynków i czap na nowe, wymiana obróbek na nowe tytanowo-cynkowe);
- wymiana pokrycia dachowego na dachu płaskim z papy na nowe pokrycie z blachodachówki modułowej wraz z wymianą na nowe: izolacji, więźby, deskowania, podbitki wraz z zabezpieczeniem drewna do NRO farbą ognioochronną;
- wymiana stropów drewnianych wraz z wymianą na nowe: belek, izolacji, podłogi wraz z zabezpieczeniem drewna do NRO farbą ognioochronną;
- wykonanie ściany działowej z cegieł ceramicznych lub pustaków ceramicznych;
- wymiana tynków wewnętrznych na zwykłe kat. IV z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach wraz z uzupełnieniem ubytków w ścianach;
- gruntowanie i malowanie ścian farbą lateksową dedykowaną do garażu tworzącą trwałą, odporną na wilgoć i zabrudzenia powłokę;
- wymiana tynków zewnętrznych na zwykłe kat. IV z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach wraz z uzupełnieniem ubytków w ścianach;
- gruntowanie i malowanie elewacji farbami silikonowymi przeznaczonymi do zewnętrznego stosowania na elewacjach, tworzącymi trwałą, odporną na wilgoć i zabrudzenia powłokę;
- wymiana posadzki na nową z betonu zbrojonego wraz z remontem istniejącego kanału;
- wymiana schodów drewnianych wewnętrznych na nowe wraz z zabezpieczeniem drewna do NRO farbą ognioochronną;
- wymiana okien na nowe aluminiowe zgodne z WT2021 wraz z obróbkami i parapetami wewnętrznymi;
- wymiana drzwi na nowe kompletnie-fabrycznie wykończone, stalowe, antywłamaniowe, przeciwpożarowe EI60;
- wymiana bramy garażowej na nową kompletnie-fabrycznie wykończoną, stalową ocieploną, dwuskrzydłową rozwieralną;
- wymiana obróbek, rynien i rur spustowych na nowe tytanowo-cynkowe;
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej wyprowadzonej ponad dach;
- wymiana nawierzchni zewnętrznej podjazdu do budynku na nową wzmocnioną z odwodnieniem zewnętrznym;
- wymiana opaski budynku;
- wykonanie podcięcia ręcznego ścian zewnętrznych budynku poniżej posadzki, wraz z wykonaniem impregnacji i hydrofobizacji;
- malowanie farbą antykorozyjną do metalu: krat i balustrad z prętów prostych;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty towarzyszące.
2) Roboty elektryczne:
- instalowanie i montaż: przewodów elektrycznych, puszek, łączników, gniazd wtyczkowych;
- dostawa i montaż nowych opraw hermetycznych LED;
- dostawa i montaż tablic rozdzielczych i osprzętu modułowego;
- wymiana instalacji odgromowej na nową;
- dostawa i montaż autonomicznych czujek dymu,
- dostawa i montaż wraz z zaprogramowaniem urządzeń zdalnej transmisji monitoringu;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty towarzyszące;
- wykonanie badań, pomiarów i dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 3 do SWZ o nazwie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”; nr 4 do SWZ o nazwie „Przedmiar robót ; nr 5 do SWZ o nazwie „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)”; nr 6 do SWZ o nazwie „Zgłoszenie”; nr 7 do SWZ o nazwach: „Dokumentacja projektowa - inwentaryzacja”, „Dokumentacja projektowa - przebudowa”.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 z późn. zmianami), Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową przedstawiającą inwentaryzację i przebudowę oraz przyjęte zgłoszenie robót budowlanych w garażu, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), a także innymi dokumentami opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów (Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie i budynków sąsiednich).
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych na takim samym poziomie lub lepszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
8. Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.
10. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).
11. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
13. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy. maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
14. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty.
15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
16. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
17. Miejsce realizacji zamówienia: Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w Namysłowie, ul. Bohaterów Warszawy, 46-100 Namysłów, działka ewidencyjna o nr: 1053/13 (identyfikator działki: 160602_4.0038.1053/13).
18. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga obowiązkowego odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień: Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień: 23.10.2025 r. o godz. 12:00 na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia. Wymaga się obowiązkowego stawiennictwa przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy zgłaszają swoich uczestników do obligatoryjnej wizji lokalnej telefonicznie do osób upoważnionych do komunikowania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia: Maria Adamczyk – tel. +48 77 410 36 95 wew. 209, Ewa Kwiek – tel. +48 77 410 36 95 wew. 211, Starostwo Powiatowe, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej
zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy. Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421148-3 - Instalowanie bram
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302359,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318496,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302359,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONSTRUCT REMONTY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 522385480 NIP: 6772479224
7.3.3) Ulica: ul. Złoty Róg 13/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-095
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302359,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic przekazanych przez Zamawiającego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o. o.
- Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Zajęcia reedukacyjne, warsztaty terapeutyczne
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





