Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00445351/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00455404/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00464564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8149a566-2153-457b-9c2f-184d59c315ec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8149a566-2153-457b-9c2f-184d59c315ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051375/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L-II.272.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, bezwypadkowego, nieuszkodzonego i nieobciążonego prawami osób trzecich mobilnego agregatu prądotwórczego na podwoziu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku nr 1a (Część I zamówienia) – dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego na podwoziu:
Agregat prądotwórczy musi spełnić następujące minimalne wymagania:
1) agregat nowy nieużywany, rok produkcji 2024 / 2025;
2) serwis dostępny na terenie Polski;
3) agregat mobilny, posadowiony na przyczepie transportowej, posiadającej homologację i dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych;
4) przyczepa o konstrukcji umożliwiającej stabilną i bezpieczną eksploatacje, posiadająca zabezpieczenie przed niekontrolowanym przemieszczaniem się podczas użytkowania agregatu;
5) moc maksymalna E.S.P. w zakresie od 50 kVA / 40KW do 66 kVA / 53KW;
6) moc znamionowa P.R.P w zakresie od 45 KVA / 36KW do 60 kVA / 48KW;
7) napięcie znamionowe 400 / 230 V;
8) częstotliwość 50 Hz;
9) zintegrowany prostownik baterii rozruchowych;
10) sterownik z wyświetlaczem z menu w języku polskim;
11) samoczynny start po podaniu sygnału startu;
12) zintegrowany wyłącznik główny prądnicy;
13) wyłącznik awaryjny;
14) układ stabilizacji napięcia typu AVR;
15) pomiar parametrów (co najmniej): napięcie sieci i generatora, prąd generatora, częstotliwość sieci i generatora, moc generatora (kW, kVA), współczynnik mocy, napięcie akumulatorów, licznik MTG;
16) obudowa wyciszona, odporna na czynniki atmosferyczne;
17) agregat przystosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej;
18) agregat przystosowany do przechowywania i pracy na wolnym powietrzu w miejscach niezadaszonych.
Silnik zespołu prądotwórczego:
1) silnik z zapłonem samoczynnym, chłodzony cieczą;
2) rozruch silnika elektryczny, wyposażony w akumulator rozruchowy;
3) silnik z uzupełnionymi płynami eksploatacyjnymi oraz min. 10 litrów oleju napędowego dla rozruchu;
4) silnik spełniający obowiązujące normy w zakresie emisji zanieczyszczeń zgodnie z rozporządzeniem UE 2016/1628 (Stage V);
5) pojemność zbiornika paliwa pozwalająca na pracę ciągłą agregatu min. 10 godzin przy obciążeniu 75%;
6) wskaźnik poziomu paliwa;
7) pomiar ciśnienia oleju;
8) pomiar temperatury płynu chłodzącego silnika;
9) wibroizolatory drgań silnika i prądnicy.
Prądnica:
1) prądnica bezszczotkowa, synchroniczna, samowzbudna;
2) Napięcie znamionowe 400 / 230 V;
3) Częstotliwość 50 Hz;
4) Cyfrowy regulator napięcia.
Podwozie musi spełniać minimalne wymagania:
1) przyczepa (ewentualnie podwozie) na zestawie kołowym jednoosiowym lub dwuosiowym, z pełnowymiarowym kołem zapasowym;
2) sprzęg: zaczep kulowy;
3) instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna;
4) hamulec najazdowy zgodny z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego umożliwiający prawidłowe hamowanie przyczepy z samochodem;
5) wyposażona w podpory umożliwiające odciążenie osi pojazdu podczas wyprzęgnięcia z pojazdu i odpowiednią stabilność agregatu podczas pracy;
6) podpory na czas transportu nie mogą utrudniać jazdy w terenie;
7) wyposażona w oświetlenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych;
8) w zestawie jednoosiowym dodatkowa podpora na kółku lub stopce regulowanej mechanicznie;
9) prędkość transportowa min. 40 km/h.
10) fartuchy przeciwbłotne, kliny najazdowe – 2 szt.
Dodatkowe wymagane dokumenty:
1) dokumenty niezbędne do rejestracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym jako pojazd specjalny;
2) instrukcja bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji w języku polskim;
3) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.
Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 76295,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, bezwypadkowej, nieuszkodzonej i nieobciążonej prawami osób trzecich mobilnej cysterny do wody pitnej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku nr 1b (Część II zamówienia) – dostawa mobilnej cysterny do wody pitnej:
Cysterna musi spełnić następujące minimalne wymagania:
1) cysterna nowa nieużywana, rok produkcji 2024 / 2025;
2) pojemność użytkowa zbiornika min. 5000 litrów;
3) zbiornik cysterny wykonany w całości ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie;
4) przekrój zbiornika okrągły lub eliptyczny;
5) właz górny średnicy min. 400mm z odpowietrznikiem;
6) układ dystrybucji wody z minimum 3 zaworami czerpalnymi;
7) na cysternie umieszczony czytelny napis „WODA PITNA” / „WODA DO PICIA”.
Podwozie musi spełniać minimalne wymagania:
1) zestaw kołowy jednoosiowy lub dwuosiowy;
2) zaczep umożliwiający transport ciągnikiem rolniczym;
3) instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna;
4) hamulec postojowy;
5) wyposażone w oświetlenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych;
6) w zestawie jednoosiowym dodatkowa podpora na kółku lub stopce regulowanej mechanicznie;
7) prędkość konstrukcyjna min. 30 km/h.
8) kliny najazdowe – 2 szt.
Dodatkowe wymagane dokumenty:
1) dokumenty niezbędne do rejestracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym jako pojazd specjalny;
2) Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że cysterna jest dopuszczona do przewozu, przechowywania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacji awaryjnej;
3) instrukcja bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji w języku polskim;
4) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.
Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34133100-9 - Cysterny
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 36400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej, nieużywanej, bezwypadkowej, nieuszkodzonej i nieobciążonej prawami osób trzecich mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku nr 1c (Część III zamówienia) – dostawa mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą:
Mobilna stacja paliw musi spełnić następujące minimalne wymagania:
1) Stacja paliw nowa nieużywana, rok produkcji 2024 / 2025;
2) pojemność użytkowa zbiornika min. 400 litrów maks. 470 litrów;
3) zbiornik wykonany z materiałów dostosowanych do przechowywania oleju napędowego, zatwierdzony w celu transportu i bezpośredniej dystrybucji zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadający odpowiednie oznakowanie w tym zakresie, wyposażony w odpowietrznik;
4) masa maksymalnie 80 kg;
5) wymiary maksymalne: dł. 140cm, szer. 105cm, wys. 100cm;
6) wyposażony w licznik przepływu i wskaźnik poziomu paliwa;
7) wyposażony w uchwyty do przenoszenia oraz zamocowania podczas transportu;
8) zawór umożliwiający całkowite zamknięcie dystrybutora;
9) pokrywa zabezpieczająca dystrybutor przed uszkodzeniem oraz warunkami atmosferycznymi;
10) pompa elektryczna na 12 V o minimalnej wydajności 15 l/min z automatycznym pistoletem dystrybucyjnym;
11) wąż dystrybucyjny min. 4 m. długości z automatycznym pistoletem wydawczym;
12) przewód elektryczny min. 4 m. długości;
13) serwis dostępny na terenie Polski.
Przyczepa samochodowa musi spełniać minimalne wymagania:
1) minimalna ładowność 550 kg;
2) DMC do 750 kg;
3) długość przestrzeni ładunkowej wewnątrz min. 215 cm maks. 260 cm;
4) szerokość przestrzeni ładunkowej wewnątrz min. 120 cm maks. 130 cm;
5) wyposażona w burty stalowe, wysokość burty min. 30 cm maks. 40 cm;
6) tylna burta otwierana, uchwyty do spinania ładunku 4 szt. spawane do ramy, koła na zewnątrz skrzyni ładunkowej;
7) wyposażona w stalowy stelaż i plandekę;
8) wysokość stelaża liczona od podłogi min. 120 cm maks. 170 cm;
9) sprzęg: zaczep kulowy;
10) podłoga wykonana sklejki wodoodpornej antypoślizgowej;
11) zawieszenie: 1 oś kompletna, koła 2 szt. z obręczami stalowymi i ogumieniem o wymiarach 155/70R13;
12) koło podporowe, fartuchy przeciwbłotne, kliny najazdowe – 2 szt.;
13) oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o ruchu drogowym, instalacja 12V, wtyczka 7 pin;
14) serwis dostępny na terenie Polski.
Dodatkowe wymagane dokumenty:
1. Mobilna stacja paliw:
1) dokumentacja w zakresie spełnienia wymogów ADR, ppoż i ochrony środowiska;
2) dokumentacja w zakresie możliwości przechowywania i transportu oleju napędowego;
3) instrukcja bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji w języku polskim;
4) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.
2. Przyczepa samochodowa
1) dokumenty niezbędne do rejestracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
2) instrukcja bezpieczeństwa i obsługi w języku polskim;
3) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.
Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223360-7 - Przyczepy do tankowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 8813,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części I zamówienia, w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynęły do Zamawiającego wyłącznie trzy oferty. Wszystkie trzy oferty podlegają odrzuceniu. W związku z czym w przedmiotowej części postępowania nie występuje oferta, która nie podlegała by odrzuceniu, co stanowi podstawę unieważnienia postępowania w zakresie części I.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia w dniu 12 listopada 2025 r. Zamawiający zgodnie z art. 253 ust. 1 i 2 poinformował o wyborze oferty najkorzystniejszej, tj. oferty nr 6 złożonej przez: LINK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Przytulna 1, 05-090 Janki, w zakresie części II zamówienia – dostawy mobilnej cysterny do wody pitnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Wykonawca tego samego dnia przesłał do Zamawiającego odstąpienie od podpisania umowy. Wobec powyższego Zamawiający uznał, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w związku z tym postanowił na podstawie art. 255 pkt 7) z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp o unieważnieniu części II przedmiotowego postępowania, mając równocześnie na względzie wskazany w postępowaniu termin wykonania zamówienia oraz sytuację na rynku dostaw beczkowozów i cystern do wody pitnej, wynikającą z realizacji programów finansowanych ze środków publicznych z terminem rozliczenia w bieżącym roku.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 17 października 2025 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty, w część III prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego
- Dostawę i montaż planów tyflograficznych, wideodomofonów oraz systemów przyzywowych w toaletach
- Dostawa pieczywa dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Lubelskiej w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z użyczeniem zbiornika o pojemności 5000 litrów.
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





