eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiZakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8149a566-2153-457b-9c2f-184d59c315ec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8149a566-2153-457b-9c2f-184d59c315ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051375/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L-II.272.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, bezwypadkowego, nieuszkodzonego i nieobciążonego prawami osób trzecich mobilnego agregatu prądotwórczego na podwoziu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku nr 1a (Część I zamówienia) – dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego na podwoziu:

Agregat prądotwórczy musi spełnić następujące minimalne wymagania:
1) agregat nowy nieużywany, rok produkcji 2024 / 2025;
2) serwis dostępny na terenie Polski;
3) agregat mobilny, posadowiony na przyczepie transportowej, posiadającej homologację i dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych;
4) przyczepa o konstrukcji umożliwiającej stabilną i bezpieczną eksploatacje, posiadająca zabezpieczenie przed niekontrolowanym przemieszczaniem się podczas użytkowania agregatu;
5) moc maksymalna E.S.P. w zakresie od 50 kVA / 40KW do 66 kVA / 53KW;
6) moc znamionowa P.R.P w zakresie od 45 KVA / 36KW do 60 kVA / 48KW;
7) napięcie znamionowe 400 / 230 V;
8) częstotliwość 50 Hz;
9) zintegrowany prostownik baterii rozruchowych;
10) sterownik z wyświetlaczem z menu w języku polskim;
11) samoczynny start po podaniu sygnału startu;
12) zintegrowany wyłącznik główny prądnicy;
13) wyłącznik awaryjny;
14) układ stabilizacji napięcia typu AVR;
15) pomiar parametrów (co najmniej): napięcie sieci i generatora, prąd generatora, częstotliwość sieci i generatora, moc generatora (kW, kVA), współczynnik mocy, napięcie akumulatorów, licznik MTG;
16) obudowa wyciszona, odporna na czynniki atmosferyczne;
17) agregat przystosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej;
18) agregat przystosowany do przechowywania i pracy na wolnym powietrzu w miejscach niezadaszonych.

Silnik zespołu prądotwórczego:
1) silnik z zapłonem samoczynnym, chłodzony cieczą;
2) rozruch silnika elektryczny, wyposażony w akumulator rozruchowy;
3) silnik z uzupełnionymi płynami eksploatacyjnymi oraz min. 10 litrów oleju napędowego dla rozruchu;
4) silnik spełniający obowiązujące normy w zakresie emisji zanieczyszczeń zgodnie z rozporządzeniem UE 2016/1628 (Stage V);
5) pojemność zbiornika paliwa pozwalająca na pracę ciągłą agregatu min. 10 godzin przy obciążeniu 75%;
6) wskaźnik poziomu paliwa;
7) pomiar ciśnienia oleju;
8) pomiar temperatury płynu chłodzącego silnika;
9) wibroizolatory drgań silnika i prądnicy.

Prądnica:
1) prądnica bezszczotkowa, synchroniczna, samowzbudna;
2) Napięcie znamionowe 400 / 230 V;
3) Częstotliwość 50 Hz;
4) Cyfrowy regulator napięcia.

Podwozie musi spełniać minimalne wymagania:
1) przyczepa (ewentualnie podwozie) na zestawie kołowym jednoosiowym lub dwuosiowym, z pełnowymiarowym kołem zapasowym;
2) sprzęg: zaczep kulowy;
3) instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna;
4) hamulec najazdowy zgodny z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego umożliwiający prawidłowe hamowanie przyczepy z samochodem;
5) wyposażona w podpory umożliwiające odciążenie osi pojazdu podczas wyprzęgnięcia z pojazdu i odpowiednią stabilność agregatu podczas pracy;
6) podpory na czas transportu nie mogą utrudniać jazdy w terenie;
7) wyposażona w oświetlenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych;
8) w zestawie jednoosiowym dodatkowa podpora na kółku lub stopce regulowanej mechanicznie;
9) prędkość transportowa min. 40 km/h.
10) fartuchy przeciwbłotne, kliny najazdowe – 2 szt.

Dodatkowe wymagane dokumenty:
1) dokumenty niezbędne do rejestracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym jako pojazd specjalny;
2) instrukcja bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji w języku polskim;
3) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.

Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 76295,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, bezwypadkowej, nieuszkodzonej i nieobciążonej prawami osób trzecich mobilnej cysterny do wody pitnej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku nr 1b (Część II zamówienia) – dostawa mobilnej cysterny do wody pitnej:

Cysterna musi spełnić następujące minimalne wymagania:
1) cysterna nowa nieużywana, rok produkcji 2024 / 2025;
2) pojemność użytkowa zbiornika min. 5000 litrów;
3) zbiornik cysterny wykonany w całości ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie;
4) przekrój zbiornika okrągły lub eliptyczny;
5) właz górny średnicy min. 400mm z odpowietrznikiem;
6) układ dystrybucji wody z minimum 3 zaworami czerpalnymi;
7) na cysternie umieszczony czytelny napis „WODA PITNA” / „WODA DO PICIA”.

Podwozie musi spełniać minimalne wymagania:
1) zestaw kołowy jednoosiowy lub dwuosiowy;
2) zaczep umożliwiający transport ciągnikiem rolniczym;
3) instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna;
4) hamulec postojowy;
5) wyposażone w oświetlenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych;
6) w zestawie jednoosiowym dodatkowa podpora na kółku lub stopce regulowanej mechanicznie;
7) prędkość konstrukcyjna min. 30 km/h.
8) kliny najazdowe – 2 szt.

Dodatkowe wymagane dokumenty:
1) dokumenty niezbędne do rejestracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym jako pojazd specjalny;
2) Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że cysterna jest dopuszczona do przewozu, przechowywania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacji awaryjnej;
3) instrukcja bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji w języku polskim;
4) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.

Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34133100-9 - Cysterny

34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 36400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej, nieużywanej, bezwypadkowej, nieuszkodzonej i nieobciążonej prawami osób trzecich mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku nr 1c (Część III zamówienia) – dostawa mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą:

Mobilna stacja paliw musi spełnić następujące minimalne wymagania:
1) Stacja paliw nowa nieużywana, rok produkcji 2024 / 2025;
2) pojemność użytkowa zbiornika min. 400 litrów maks. 470 litrów;
3) zbiornik wykonany z materiałów dostosowanych do przechowywania oleju napędowego, zatwierdzony w celu transportu i bezpośredniej dystrybucji zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadający odpowiednie oznakowanie w tym zakresie, wyposażony w odpowietrznik;
4) masa maksymalnie 80 kg;
5) wymiary maksymalne: dł. 140cm, szer. 105cm, wys. 100cm;
6) wyposażony w licznik przepływu i wskaźnik poziomu paliwa;
7) wyposażony w uchwyty do przenoszenia oraz zamocowania podczas transportu;
8) zawór umożliwiający całkowite zamknięcie dystrybutora;
9) pokrywa zabezpieczająca dystrybutor przed uszkodzeniem oraz warunkami atmosferycznymi;
10) pompa elektryczna na 12 V o minimalnej wydajności 15 l/min z automatycznym pistoletem dystrybucyjnym;
11) wąż dystrybucyjny min. 4 m. długości z automatycznym pistoletem wydawczym;
12) przewód elektryczny min. 4 m. długości;
13) serwis dostępny na terenie Polski.

Przyczepa samochodowa musi spełniać minimalne wymagania:
1) minimalna ładowność 550 kg;
2) DMC do 750 kg;
3) długość przestrzeni ładunkowej wewnątrz min. 215 cm maks. 260 cm;
4) szerokość przestrzeni ładunkowej wewnątrz min. 120 cm maks. 130 cm;
5) wyposażona w burty stalowe, wysokość burty min. 30 cm maks. 40 cm;
6) tylna burta otwierana, uchwyty do spinania ładunku 4 szt. spawane do ramy, koła na zewnątrz skrzyni ładunkowej;
7) wyposażona w stalowy stelaż i plandekę;
8) wysokość stelaża liczona od podłogi min. 120 cm maks. 170 cm;
9) sprzęg: zaczep kulowy;
10) podłoga wykonana sklejki wodoodpornej antypoślizgowej;
11) zawieszenie: 1 oś kompletna, koła 2 szt. z obręczami stalowymi i ogumieniem o wymiarach 155/70R13;
12) koło podporowe, fartuchy przeciwbłotne, kliny najazdowe – 2 szt.;
13) oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o ruchu drogowym, instalacja 12V, wtyczka 7 pin;
14) serwis dostępny na terenie Polski.

Dodatkowe wymagane dokumenty:

1. Mobilna stacja paliw:
1) dokumentacja w zakresie spełnienia wymogów ADR, ppoż i ochrony środowiska;
2) dokumentacja w zakresie możliwości przechowywania i transportu oleju napędowego;
3) instrukcja bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji w języku polskim;
4) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.

2. Przyczepa samochodowa
1) dokumenty niezbędne do rejestracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
2) instrukcja bezpieczeństwa i obsługi w języku polskim;
3) książka gwarancyjna lub karta gwarancyjna zawierająca szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim.

Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223360-7 - Przyczepy do tankowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju

34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 8813,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w zakresie części I zamówienia, w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynęły do Zamawiającego wyłącznie trzy oferty. Wszystkie trzy oferty podlegają odrzuceniu. W związku z czym w przedmiotowej części postępowania nie występuje oferta, która nie podlegała by odrzuceniu, co stanowi podstawę unieważnienia postępowania w zakresie części I.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia w dniu 12 listopada 2025 r. Zamawiający zgodnie z art. 253 ust. 1 i 2 poinformował o wyborze oferty najkorzystniejszej, tj. oferty nr 6 złożonej przez: LINK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Przytulna 1, 05-090 Janki, w zakresie części II zamówienia – dostawy mobilnej cysterny do wody pitnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Wykonawca tego samego dnia przesłał do Zamawiającego odstąpienie od podpisania umowy. Wobec powyższego Zamawiający uznał, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w związku z tym postanowił na podstawie art. 255 pkt 7) z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp o unieważnieniu części II przedmiotowego postępowania, mając równocześnie na względzie wskazany w postępowaniu termin wykonania zamówienia oraz sytuację na rynku dostaw beczkowozów i cystern do wody pitnej, wynikającą z realizacji programów finansowanych ze środków publicznych z terminem rozliczenia w bieżącym roku.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 17 października 2025 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty, w część III prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.