Og³oszenie z dnia 2025-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Transport i przechowywanie zw³ok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski w Gliwicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3308301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport i przechowywanie zw³ok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-409aa47e-398a-4947-af38-ad1fd93b23f2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00545630
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00143671/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Transport i przechowywanie zw³ok
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=34abb3af-8a3d-475b-814b-8a66047316b43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Gliwicach Sp. z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 61-P-25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportu i przechowywania zw³ok osób (pacjentów) z oddzia³ów lub pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego z obu lokalizacji w Gliwicach:
- ul. Ko¶ciuszki 29,
- ul. Zygmunta Starego 20,
- ul. Kozielska 8,
- ul. Radiowa 2,
do miejsca ich przechowywania (ch³odnia Wykonawcy) lub do Zak³adu Medycyny S±dowej w Centrum Onkologii w Gliwicach, ul. Wybrze¿e Armii Krajowej 15.
Us³ugi, zwane dalej "us³ugami" lub "transportem" albo "przedmiotem zamówienia", bêd± realizowane zgodnie z warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), ofert± Wykonawcy stanowi±c± za³±cznik do umowy oraz niniejszym OPZ.
2. Zakres zamówienia
Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci:
a. Transport zw³ok z oddzia³ów lub pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego w lokalizacjach w Gliwicach przy ul. Ko¶ciuszki 29 / ul. Zygmunta Starego 20 / ul. Radiowa 2 / ul. Kozielska 8 (ZOL) do miejsca ich przechowywania (ch³odnia Wykonawcy) - szacunkowo 1700 us³ug przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
b. Transport zw³ok do Zak³adu Medycyny S±dowej w Centrum Onkologii, Gliwice, ul. Wybrze¿e Armii Krajowej 15 - szacunkowo 200 us³ug przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
c. Zapewnienie worków do transportu zw³ok (w cenie us³ugi transportu). Worki musz± byæ jednorazowego u¿ytku, atestowane, samozamykaj±ce.
d. Przechowywanie zw³ok do 72 godzin (3 dób) od momentu umieszczenia w ch³odni, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami - szacunkowo 1700 us³ug, tj. szacunkowo 5100 dób przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
e. Wydawanie zw³ok, umytych i okrytych, osobom lub instytucjom do tego uprawnionym.
3. Wymagania wobec Wykonawcy
a. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶wiadczenia us³ug zgodnie z:
- Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zw³ok i szcz±tków (Dz.U. 2011 Nr 75 poz. 405),
- Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz.U. 2007 Nr 249 poz. 1866),
- Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania ze zw³okami i szcz±tkami ludzkimi (Dz.U. 2021 poz. 1910 z pó¼n. zm.),
- Ustaw± z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmar³ych (Dz.U. 2023 poz. 887 z pó¼n. zm.),
- Ustaw± z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz.U. 2023 poz. 991 z pó¼n. zm.),
- Ustaw± z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. 2023 poz. 1271) oraz Kodeks postêpowania karnego (Dz.U. 2022 poz. 1375) - w przypadku zgonu osoby odbywaj±cej karê pozbawienia wolno¶ci.
b. Us³ugi musz± byæ ¶wiadczone z najwy¿sz± staranno¶ci± i poszanowaniem godno¶ci nale¿nej osobie zmar³ej.
4. Wymogi techniczne i organizacyjne
a. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
- pojazdów specjalistycznych do przewozu zw³ok, zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, sprawnych technicznie i utrzymanych w nale¿ytym stanie sanitarnym,
- worków do transportu zw³ok - jednorazowych, atestowanych, samozamykaj±cych (w cenie us³ugi),
- ch³odni do przechowywania zw³ok spe³niaj±cej wymogi prawne, w ilo¶ci zapewniaj±cej ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ug,
- ca³odobowej ³±czno¶ci poprzez udostêpnienie numeru telefonu, pod którym mog± byæ zg³aszane zlecenia (w przypadku awarii - obowi±zek natychmiastowego poinformowania Zamawiaj±cego i podania numeru zastêpczego).
b. W przypadku odbioru zw³ok z oddzia³u szpitala Wykonawca zobowi±zany jest do pobrania kapsu³y transportowej z wyznaczonego miejsca w pomieszczeniu Zamawiaj±cego.
- Zamawiaj±cy zapewnia kapsu³ê transportow±.
- Pracownicy Wykonawcy przed pobraniem kapsu³y transportowej zobowi±zani s± do za³o¿enia odzie¿y ochronnej.
- Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dostarczenia pracownikom Wykonawcy odzie¿y ochronnej.
c. Osoba zg³aszaj±ca konieczno¶æ transportu zw³ok zobowi±zana jest do wskazania czasu i miejsca pobytu zw³ok (nazwa oddzia³u lub wskazanie pomieszczenia Zamawiaj±cego).
d. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli realizacji zamówienia, w tym weryfikacji zgodno¶ci wykonywanych us³ug z warunkami umowy.
5. Warunki realizacji
a. Umowa zostaje zawarta na czas okre¶lony od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
b. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶wiadczenia us³ug oraz przyjmowania zg³oszeñ przez 24 godziny na dobê, 7 dni w tygodniu.
c. Odbiór zw³ok odbywa siê na podstawie karty skierowania wystawionej przez Zamawiaj±cego oraz zgodnie z obowi±zuj±c± w szpitalu procedur±.
d. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru zw³ok z oddzia³ów lub pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego w terminie do 3 godzin od momentu telefonicznego zg³oszenia.
e. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ przyjêcia zlecenia - pod rygorem sankcji okre¶lonych w umowie.
6. Wykonawca winien dysponowaæ pojazdami posiadaj±cymi wyposa¿enie zgodnie z przeznaczeniem (zakres zamówienia) i aktualnymi przepisami oraz posiadaæ wymagane pozwolenia na przewóz zw³ok.
Pojazdy wraz z wyposa¿eniem, wykorzystywane do realizacji zamówienia winne byæ sprawne i utrzymywane w nale¿ytym stanie sanitarnym oraz musz± posiadaæ wymagane prawem dopuszczenia i ubezpieczenia.
7. Zamawiaj±cy wymaga, by pracownicy bezpo¶rednio realizuj±cy us³ugi objête przedmiotem zamówienia byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
8. Minimalna ilo¶æ miejsc w ch³odni: 15.
9. Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia okre¶lone s± w istotnych postanowieniach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ ch³odni od siedziby Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowaWykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1.1 Dysponuje ch³odni± do przechowywania zw³ok, spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego, zapewniaj±c± ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, posiadaj±c± co najmniej 15 miejsc do przechowywania zw³ok. Spe³nienie warunku wykonawca potwierdza poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
1.2 Dysponuje samochodami do przewozu zw³ok, spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w ilo¶ci zapewniaj±cej ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem jest o¶wiadczenie wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
za³±cznik nr 7; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowyza³±cznik nr 1; O¶wiadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracê
za³±cznik nr 2; Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - je¶li dotyczy.
za³±cznik nr 3; O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia - je¶li dotyczy.
za³±cznik nr 4; O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - je¶li dotyczy.
za³±cznik nr 5; Pe³nomocnictwo (orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie) w przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê nie wymienion± w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy - je¶li dotyczy.; Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - w przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¶li dotczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy wymaga zgody obu stron wyra¿onej na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany postanowieñ umowy nie mog± naruszaæ przepisów art. 454 i 455 ustawy.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wskazanych poni¿ej zmian istotnych postanowieñ umownych:
a) zmiana cen jednostkowych w przypadkach okre¶lonych w art. 436 pkt 4b) ustawy (dot. ustawowych zmian - VAT, akcyza, wynagrodzenie minimalne, ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne), zgodnie z zapisami umowy;
b) zmiana danej cen jednostkowych netto w przypadkach okre¶lonych w art. 439 ust. 2 ustawy, zgodnie z zapisami umowy, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od daty rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ug, na uzasadniony dokumentami wniosek wykonawcy, nie wiêcej ni¿ do 10 % (³±cznie w czasie trwania umowy) danej ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu; zmiana mo¿e wej¶æ w ¿ycie po uzyskaniu zgody zamawiaj±cego i podpisaniu Aneksu;
c) zwiêkszenie wynagrodzenia zwi±zane ze zwiêkszeniem ilo¶ci us³ug w stosunku do wskazanych w SWZ, czego zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ, nie wiêcej ni¿ do 10 % pierwotnej warto¶ci umowy;
d) wyd³u¿enie czasu trwania umowy w przypadku nie zakoñczenia procedury wy³onienia nastêpnego wykonawcy, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni, pod warunkiem nie zwiêkszania cen jednostkowych wskazanych w Formularzu i warto¶ci umowy, z zastrze¿eniem ppkt a) ÷ c);
e) zwiêkszenie ilo¶ci us³ug i warto¶ci umowy podstawowej bez podania przyczyny nie wiêcej ni¿ do 50% warto¶ci umowy pierwotnej..
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Us³uga przegl±dów i napraw awaryjnych d¼wignic
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie symulatora do nauki spawania do siedziby Zamawiaj±cego w lokalizacji: Centrum Spawalnictwa, 44-100 Gliwice, ul. B³ogos³awionego Czes³awa 16-18
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie ¶niadañ, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddzia³ów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach 2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz przesy³ek kurierskich na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach w 2026 i 2027 roku
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy mostu w ci±gu drogi powiatowej Nr 2918 S w Rudnie
- Transport i przechowywanie zw³ok
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pogrzebowych osób zmar³ych oraz dzieci martwo urodzonych dla Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Transport i przechowywanie zw³ok
- ¦wiadczenie us³ug pogrzebowych w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ug pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy ¦ródmie¶cie im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmar³ych
- ¦wiadczenie us³ug pogrzebowych na zlecenie Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej we Wroc³awiu
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pogrzebowych na zlecenie O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Legionowie w 2026 roku.
wiêcej: Us³ugi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





