eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaBieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2025-2026 r z podziałem na pięć części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2025-2026 r z podziałem na pięć części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2025-2026 r z podziałem na pięć części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b099f81-eb71-485d-9b9b-37447dfedfe4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039985/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2025-2026 r. z podziałem na pięć części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b099f81-eb71-485d-9b9b-37447dfedfe4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty
elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@mzd.bielsko.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (1.) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz w
informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”.
(2.) Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
(3.) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
(4.) Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
(5.) Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
(6.) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu
się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące
do dodawania plików.
(7.) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”)
– jedynie jeden plik. W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje
pozostałe pliki stanowiące ofertę lub inne pliki składane wraz z ofertą. W przypadku, gdy formularz oferty opatrzony jest podpisem
generującym oddzielny plik podpisu („xades”), plik podpisu należy przekazać poprzez dodanie go do pola „Załączniki i inne
dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
(8.) Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e - Zamówienia i należy zignorować komunikat
pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik
nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
(9.) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
(10.) Komunikacja w postępowaniu – inna niż składanie ofert - odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności składanie wniosków o
wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwanej „SWZ”), przekazywanie wezwań i zawiadomień oraz udzielanie
odpowiedzi na przesłane wezwania. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”).
(11.) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt 24.4 Instrukcji dla
Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt 24.4 Instrukcji dla
Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/IZ/35/B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zadanie nr 1 – Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych w strefie północno – zachodniej;
obejmują w szczególności:
a) naprawy cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki
mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych (w okresie zimowym
- zaprawami asfaltowymi na zimno);
b) naprawy w technologii emulsji i grysów;
c) naprawy oraz roboty w zakresie jezdni i chodników o nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej i cegły klinkierowej, płyt chodnikowych;
d) regulację, wymianę lub ułożenie krawężników betonowych i kamiennych;
e) regulację i wymianę wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych;
f) naprawę lub montaż barier energochłonnych.

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III-V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zakres tych zamówień stanowić będzie nie więcej niż 70% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia udzielone zostaną po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia. Rodzaj prac do wykonania w ramach ww. zamówień określony został w załączniku do Rozdziału IV SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zadanie nr 2 – Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych w strefie południowo – zachodniej;
obejmują w szczególności:
a) naprawy cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki
mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych (w okresie zimowym
- zaprawami asfaltowymi na zimno);
b) naprawy w technologii emulsji i grysów;
c) naprawy oraz roboty w zakresie jezdni i chodników o nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej i cegły klinkierowej, płyt chodnikowych;
d) regulację, wymianę lub ułożenie krawężników betonowych i kamiennych;
e) regulację i wymianę wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych;
f) naprawę lub montaż barier energochłonnych.

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III-V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zakres tych zamówień stanowić będzie nie więcej niż 70% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia udzielone zostaną po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia. Rodzaj prac do wykonania w ramach ww. zamówień określony został w załączniku do Rozdziału IV SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych w strefie północno - wschodniej;
obejmują w szczególności:
a) naprawy cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki
mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych (w okresie zimowym
- zaprawami asfaltowymi na zimno);
b) naprawy w technologii emulsji i grysów;
c) naprawy oraz roboty w zakresie jezdni i chodników o nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej i cegły klinkierowej, płyt chodnikowych;
d) regulację, wymianę lub ułożenie krawężników betonowych i kamiennych;
e) regulację i wymianę wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych;
f) naprawę lub montaż barier energochłonnych.

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III-V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zakres tych zamówień stanowić będzie nie więcej niż 70% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia udzielone zostaną po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia. Rodzaj prac do wykonania w ramach ww. zamówień określony został w załączniku do Rozdziału IV SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Zadanie nr 4 – Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych w strefie południowo - wschodniej;
obejmują w szczególności:
a) naprawy cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki
mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych (w okresie zimowym
- zaprawami asfaltowymi na zimno);
b) naprawy w technologii emulsji i grysów;
c) naprawy oraz roboty w zakresie jezdni i chodników o nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej i cegły klinkierowej, płyt chodnikowych;
d) regulację, wymianę lub ułożenie krawężników betonowych i kamiennych;
e) regulację i wymianę wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych;
f) naprawę lub montaż barier energochłonnych.

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III-V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zakres tych zamówień stanowić będzie nie więcej niż 70% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia udzielone zostaną po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia. Rodzaj prac do wykonania w ramach ww. zamówień określony został w załączniku do Rozdziału IV SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Zadanie nr 5 – Regulacje urządzeń po okręgu (obszar całego Miasta Bielska-Białej) obejmuje w szczególności:
a) naprawę spękań nawierzchni jezdni;
b) naprawę porów gotowymi zaprawami na zimno;
c) regulację wysokościową studni w technologii po okręgu;
d) regulację wysokościową wpustów ulicznych w technologii po okręgu;
e) wymianę wpustów ulicznych lub studni kanalizacyjnych.

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III-V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zakres tych zamówień stanowić będzie nie więcej niż 70% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia udzielone zostaną po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia. Rodzaj prac do wykonania w ramach ww. zamówień określony został w załączniku do Rozdziału IV SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej w zakresie:
Wiedzy i doświadczenia
- dotyczy Zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4:

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie (umowę), które polegało na bieżącym utrzymaniu dróg publicznych przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy, w zakresie którego
w szczególności wykonywano naprawy lub remonty nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej.

UWAGI (dot. Zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4):
1. Pojęcie „droga publiczna” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych;
2. Pojęcie „naprawa” należy rozumieć jako uzupełnianie ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych;
3. Pojęcie „remont” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie
z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;
4. Przez „bieżące utrzymanie dróg” należy rozumieć w szczególności roboty budowlane, mające na celu remont lub naprawę nawierzchni dróg, w celu utrzymania ich
w odpowiednim stanie technicznym, zapewniającym bezpieczeństwo użytkowników dróg.
5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający nie wymaga wykazania wiedzy i doświadczenia oddzielnie dla każdego z tych Zadań.

dla Zadania nr 5:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na regulacji wysokościowej minimum 10 studni lub wpustów ulicznych metodą cięcia nawierzchni po okręgu.

UWAGI do wszystkich Zadań:
1. W przypadku, gdy roboty, o których mowa wyżej są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu robót, należy podać w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.5.1. Instrukcji dla Wykonawców tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.
2. W przypadku, gdy zamówienie było wykonywane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca może powołać się jedynie na zakres, w którego wykonaniu faktycznie i konkretnie uczestniczył.
3. W przypadku gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza sumowania ilości robót wykazanych celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. Powyższy warunek winien zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i
dokumenty - na wezwanie Zamawiającego - Wykaz robót budowlanych (Doświadczenie) wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Pozostałe wymagane dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) - dla Zadania nr 1;
 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) - dla Zadania nr 2;
 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) - dla Zadania nr 3;
 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) - dla Zadania nr 4;
 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - dla Zadania nr 5.

Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określono w pkt. 21 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(1.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
(2.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w pkt. 7 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ), natomiast
spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 5.4.) powyżej, Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 4
poniżej.
(3.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w art. 125
ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
(4.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.6.) i 5.7.) powyżej. Wymagane oświadczenia i
dokumenty winny zostać złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
(5.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego
wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy. Zaleca się, aby w celu sporządzenia oświadczenia skorzystać z formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Rozdziału II SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

(1.) Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem
nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 2.
(2.) Zmiana umowy może nastąpić:
a) w przypadkach opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,
b) co do nieistotnych postanowień umowy,
c) w przypadkach opisanych w ustawie z dnia 11 .09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator (ID) postępowania został wskazany w pkt. 1 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

(1.) Zamawiający wymaga, aby zamówienie, w odniesieniu do każdego Zadania, było wykonywane od dnia zawarcia umowy
do dnia 30.11.2026 r.
(2.) Oferty należy składać zgodnie z zasadami określonymi w SWZ nie później niż do 05.12.2025 r., do godziny 09:00:00.
(3.) Zamówienie zostało podzielone na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne, ww.
Zadania (części). Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla wybranego Zadania, kilku lub wszystkich Zadań. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla
każdej Części zamówienia – każdego Zadania. Dla każdej Części zamówienia zostanie zawarta oddzielna umowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.