eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51794e93-8531-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013556/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego. Szczegółowy wykaz artykułów znajduje się w załączniku nr 7.
1 AKUMULATOREK niklowo-metalowo-wodorkowy ładowany AAA 1,2V 700mAh (4 szt.) op. (4 szt.)
2 BATERIA AA alkaliczna (4 szt.) op. (4 szt.)
3 BATERIA AAA alkaliczna (4 szt.) op. (4 szt.)
4 BLOCZEK kostka biała klejona, 85x85x40, gramatura 70g bloczek
5 BLOCZEK kostka biała nieklejona wkład (1x750 kart.), 83x83x75mm, gramatura: 70g-80g, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
6 BLOCZEK kostka biała nieklejona w plastikowym pudełku 83x83x75mm (1x750 kart.), wymiary zewnętrzne pojemnika: 92x92x82mm, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
7 BLOCZEK kostka kolorowa klejona, 85x85x40mm (5 kolorów) bloczek
8 BLOCZEK kostka kolorowa nieklejona (wkład 1x750 kart.), 83x83x75mm, gramatura: 70g-80g, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
9 BLOCZEK samoprzylepny (1x100kart.), 105x76mm, kolor żółty, gramatura: 70gsm (± 4%), posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
10 BLOCZEK samoprzylepny (1x100kart.), 76x76mm, neon - różne kolory, gramatura: 70gsm (+/- 4%), posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
11 BLOCZEK samoprzylepny (1x400kart.), 76x76mm, kolor neon mix, gramatura: 75gsm, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
12 BLOCZEK samoprzylepny, (1x100kart.) 76x76mm, kolor żółty, wykonane z papieru (100% pulpa drzewna), gramatura: 70gsm ± 4%, posiada znak ekologiczny zielony punkt bloczek
13 BLOCZKI samoprzylepne, (3x100kart.) 51x38mm, kolor żółty, wykonane z papieru (100% pulpa drzewna), gramatura: 70gsm, posiada znak ekologiczny zielony punkt op. (3 bloczki w op.)
14 BLOK w kratkę A5, 100 kar. szt.
15 BRULION A4, 96 kar., twarda oprawa, w kratkę szt.
16 BRULION A5, 96 kar., twarda oprawa, w kratkę szt.
17 CIENKOPIS 0,4mm, posiada cienką fibrową końcówkę o szerokości linii pisania 0,4mm, wentylowana skuwka, sześciokątny wzór w paski, metalowa obsadka gwarantująca stabilność końcówki, atrament odporny na rozmazywanie, występuje w 65 kolorach szt.
18 CIENKOPIS kulkowy 0,5mm, automatyczny z płynnym tuszem żelowym EnerGel, grubość linii pisania 0,25mm, długość linii pisania 900m, gumowy uchwyt ze żłobieniami, na wymienny wkład LRN5, wykonany w 54% z materiałów przetworzonych, występuje w kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony, fioletowy szt.
19 WKŁAD LRN5 do cienkopisu PENTEL ENERGEL BLN75, 0,5mm, grubość linii pisania 0.25mm, długość linii pisania 900m, waga produktu 2.6g, różne kolory szt.
20 CIENKOPIS kulkowy, 0,3mm, z igłową końcówką, ergonomicznym gumowym uchwytem i obudową z okienkiem pozwalającym na kontrolę zużycia tuszu, z systemem HI-Tecpoint, długość linii pisania 1500m, różne kolory szt.
21 CLIPBOARD deska z klipem A4, nieotwierana, podkładka do pisania bez okładki, wykonana z tektury o grubości ok. 2mm, pokryta wysokiej jakości PVC na dłuższym boku znajduje się kieszonka na długopis lub ołówek,możliwość zawieszenia podkładki za pomocą specjalnego oczka umieszczonego w zacisku, różne kolory szt.
22 DATOWNIK samotuszujący, wersja polska, wysokość cyfr/liter 4mm, obudowa wyprodukowana w 70% z odzyskanego plastiku, kolor wkładu tuszującego czarny szt.
23 DŁUGOPIS na łańcuszku o długości 520mm z ciężką bazą o wadze 300g, z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim lub czarnym, wymiary 94x140x94mm, materiał zewnętrzny: czarny plastik szt.
24 WKŁAD do długopisu Fellowes na łańcuszku z ciężką podstawą, kolor niebieski lub czarny szt.
25 DŁUGOPIS z niklowo-srebrną końcówką 0,7mm, odporną na uderzenia, wymienny wkład, wodoodporny tusz o intensywnym, nieblaknącym kolorze, długość linii pisania 1500m, różne kolory szt.
26 DŁUGOPIS kulkowy, do papieru śliskiego i kredowego (0,7mm), grubość linii pisania ok.35mm, długość linii pisania 450m, tusz zasycha w 1 sekundę, na wkład wymienny SXR-72, różne kolory szt.
27 DŁUGOPIS automatyczny, z wkładem olejowym wodoodpornym wymiennym, z gumowym uchwytem, obudowa krystaliczna, grubość linii pisania 0,21mm, długość linii pisania 1100m, różne kolory szt.
28 DŁUGOPIS kulkowy z końcówką z niklowanego srebra, grubość linii pisania 0,27mm, długość linii pisania 1500m, na wkład wymienny BKL77, różne kolory szt.
29 DŁUGOPIS kulkowy żelowy automatyczny z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,25mm, długość linii pisania 1300m, tusz z certyfikatem ISO 14145-2, wkład wymienny BLS-G2, różne kolory szt.
30 WKŁAD do długopisu żelowego PILOT G-2 (BLS-G2), grubość linii pisania 0,25mm (+/-1mm), długość linii pisania 1300m, różne kolory szt.
31 DŁUGOPIS automatyczny 0,7mm, z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,27-0,33, długość linii pisania 800m (+/-200m), końcówka pisząca niklowane srebro z kulką z węglika wolframu, na wkłady wymienne F-120 RS, różne kolory szt.
32 DŁUGOPIS końcówka 0,7mm, długość linii pisania 800m/+/-200/,końcówka pisząca z niklowanego srebra z kulką z węglika wolframu, wentylowana nasadka w kolorze tuszu, różne kolory szt.
33 DŁUGOPIS jednorazowy z końcówką 0,7mm lub 1mm (do wyboru przez Zamawiającego), obudowa przezroczysta, końcówka i skuwka w kolorze tuszu, występuje w min.4 kolorach, producent nazwa i grubość końcówki trwale naniesiona na obudowie długopisu szt.
34 DRUK Dziennik budowy A4 (pion), jednostronny, 20 stron (10 kart oryginał + kopia), rodzaj papieru: offsetowy, kolor okładek niebieski szt.
35 DRUK Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, A4 (pion), druk dwustronny, 32 kartki, rodzaj papieru: offsetowy, kolor okładek zielony szt.
36 DRUK Księga druków ścisłego zarachowania A4 poziom OFFSET 710-1 /MIP, zeszyt 40 stron szt.
37 DRUK Polecenie wyjazdu służbowego, A5, 100 kar., zadrukowany dwustronnie, z dziurkami do seg., perforowany, klejony grzbietowo, z komórką – sprawdzono pod względem merytorycznym bloczek
38 DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 65 kartek, różne kolory szt.
39 DZIURKACZ metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, różne kolory szt.
40 DZIURKACZ z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, wymiary 98x109x121mm, posiada certyfikat GS, gwarancja producenta 10 lat, różne kolory szt.
41 DZIURKACZ z ogranicznikiem formatu, do 10 kartek, wymiary 100x70x81mm, posiada 10-letnią gwarancję i certyfikat bezpieczeństwa GS, różne kolory szt.
42 ETYKIETY poliestrowe matowe białe 40x20mm (1000 szt.) z klejem akrylowym (do drukarek ZEBRA) rolka (1000 etykiet)
43 ETYKIETY termiczne białe 50x30mm (1000 szt.) z klejem akrylowym (do drukarek ZEBRA) rolka (1000 etykiet)
44 ETYKIETY do segregatora wsuwane 48x153mm/+-/1mm/ (do segregatora 75mm), wykonane z papieru offsetowego 250g op. (20 szt.)
45 ETYKIETY do segregatora wsuwane 28x153mm /+-/1mm/ (do segregatora 50mm), wykonane z papieru offsetowego 250g op. (20 szt.)
46 ETYKIETY do segregatora wsuwane 50x158mm (do segregatora 75mm), z certyfikatem FSC op. (10 szt.)
47 ETYKIETY do segregatora wsuwane 30x158mm (do segregatora 50mm), z certyfikatem FSC op. (10 szt.)
48 ETYKIETY samoprzylepne 105x48mm, ilość etykiet na stronie: 12, ilość etykiet w opakowaniu: 1200 szt., ilość arkuszy: 100 szt., format arkusza: A4 (210x297mm), rogi etykiet proste, kolor biały, gramatura papieru: offset 80g/m2, opakowanie: estetyczna obwoluta z folią op. (100 ark.)
49 FOLIOPIS 2,5mm, tusz spełnia normę ISO 554, posiada System Cap-Off - 14 dni, długość linii pisania 800m, różne kolory szt.
50 FOLIOPIS 0,6mm, tusz spełnia normę ISO 554,posiada System Cap-Off - 14 dni, długość linii pisania 800m, różne kolory szt.
51 GRAFITY HB do ołówka automat. ORENZ PENTEL XPP503-GX- 0,3mm (opakowanie 12 szt.) op. (12 szt.)
52 GRAFITY HB do ołówka automat. PENTEL AX125 FIEST- 0,5mm (opakowanie 12 szt.) op. (12 szt.)
53 GRZBIET zaciskowy / wsuwany 15mm, różne kol. szt.
54 GRZBIET zaciskowy / wsuwany 9mm, różne kol. szt.
55 GRZBIET zaciskowy / wsuwany 6mm, różne kol. szt.
56 GUMKA polimerowa mała, wymiar: 43x17,4x11,7mm, waga 12,6g, wykonane z Hexamoll® DINCH, nie narusza struktury papieru, bardzo miękka, nie wymaga dociskania do powierzchni, nie twardnieje i nie pęka z upływem czasu szt.
57 GUMKA polimerowa czarna, wymiar: 43,4x17,4x12,4mm, waga 12,4g, wykonane z Hexamoll® DINCH, nie narusza struktury papieru, bardzo miękka, nie wymaga dociskania do powierzchni, nie twardnieje i nie pęka z upływem czasu szt.
58 GUMKI krzyżowe 160x1,5x4mm, średnica ok.100mm (opakowanie 1kg), różne kolory op.
59 GUMKI recepturki, wąskie, średnie, szerokie (opakowanie 1kg), różne kolory op.
60 KALENDARZ biurkowy tygodniowy, stojący-spirala, ilość stron: 56, papier biały 70g/m2, druk: 2+2, format kalendarza: 120x200mm, brak stopki wydawniczej szt.
61 KALENDARZ biurowy piórnik, BF07 szt.
62 KALENDARZ książkowy A5, dzienny, różne kolory szt.
63 KALENDARZ na biurko leżący BIUWAR, 590x420mm, 40 kart. szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

30237430-2 - Markery

39292400-9 - Przybory do pisania

30197644-2 - Papier kserograficzny

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30192130-1 - Ołówki

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197220-4 - Spinacze do papieru

30199230-1 - Koperty

30197200-8 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru

30192000-1 - Wyroby biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28949,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33544,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28949,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: NOSKOWSKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28949,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.