eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Przebudowa ul. Piłsudskiego w Siewierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Piłsudskiego w Siewierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 426499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12629d2a-7265-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Piłsudskiego w Siewierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12629d2a-7265-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047327/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa ulicy Piłsudzkiego w Siewierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7487920,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Piłsudskiego w Siewierzu. Zakres dokumentacji obejmuje również ul. Plac Strażacki i boczne ulice, które nie są realizowane w tym postępowaniu. Zakres inwestycji został określony na zał. graficznym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, w zgłoszeniach robót budowlanych z dnia 27.07.2021 r., 21.07.2021 r., 2.07.2021 r., decyzji nr 28/2020 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 31.12.2020 r., pozwoleniu nr K/115/2021 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków z dnia 18.02.2021 r., projekcie docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniami i opiniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji warunków zamówienia, pozwoleniach, warunkach, zatwierdzeniach, uchwałach, opiniach, decyzjach, uzgodnieniach i pismach wydanych do ww. zadania i stanowiących załącznik do SWZ, dokumentacji i obejmuje w szczególności: 1) Przebudowę drogi gminnej ul. Piłsudskiego w Siewierzu, 2) Przebudowę chodników o szerokości min. 2 m, 3) Budowa zjazdów indywidualnych i publicznych, 4) Budowa ścieżki pieszo-rowerowej, 5) Budowa poboczy, 6) Przebudowa skrzyżowań z ulicą w kierunku sklepu Biedronka, z ul. Częstochowską, ul. Plac Strażacki, ul. Piaskowa, ul. Bohaterów, 7) Budowa oświetlenia ulicznego, 8) Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z połączeniem kanalizacji deszczowej od studni D4 do skrzyżowania ul. Częstochowskiej/ul. Kopernika/ul. Oleśnickiego (istniejącej studni D1), 9) Odtworzenie nawierzchni asfaltowej po wykonanej kanalizacji deszczowej w zakresie studni D1-D4 10) W zakresie od studni D1 do studni D4 po wykonaniu kanalizacji deszczowej należy wykonać odtworzenie podbudowy i nawierzchni asfaltowej, 11) Budowa kanału technologicznego, 12) Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do wszystkich posesji i hydrantami, 13) Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w ilości 10 szt. zgodnie z załącznikiem graficznym, 14) Przebudowa i budowa parkingów i zatok postojowych, 15) Przebudowa sieci teletechnicznej i elektroenergetycznej, 16) Wycinka drzew i krzewów, 17) W miejscach kolizji istniejącej sieci z projektowaną infrastrukturą wykonanie zabezpieczenia tych sieci, 18) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z opracowaniem i uzgodnieniem projektu czasowej organizacji ruchu, 19) Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego, zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz opiniami i zatwierdzeniem wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, 20) Wykonanie wszelkich robót ziemnych, przygotowawczych i rozbiórkowych, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym również wywóz i utylizacja zbędnych materiałów oraz odwóz w miejsce wyznaczone materiałów nadających się do ponownego wykorzystania. Demontaż i utylizacja powinny odbywać się zgodnie z właściwymi przepisami dotyczącymi odpadów. 21) Wykonanie połączenia, wykończenia i nawiązania do istniejących nawierzchniach przy połączeniach z nawierzchniami na końcowych odcinkach wykonywanych prac. 22) Wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych przy połączeniach z istniejącą infrastrukturą (budynkami) oraz humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych.
23) Wykonanie prac zgodnie z uzgodnieniami. W przypadku uzyskania nowych uzgodnień w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca dostosuje zakres realizacji do aktualnych uzgodnień. 24) Zgodnie z pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach należy zapewnić nadzór archeologiczny. Ponadto na prace ziemne konieczne jest uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego. 3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: 1) Zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych i publicznych w tym Szkoły Podstawowej nr 1, sklepów i zakładów pracy w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 2) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp. 3) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem. 4) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót. 5) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów. 6) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów. 7) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp. 8) Wykonania, uzgodnienia i wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. 9) Występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego oraz poniesienia ewentualnych kosztów zajęcia. 10) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu (w trakcie aktualizacji). 11) Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu, jeżeli roboty będą wymagały nadzoru lub jeśli wynika on z innych uzgodnień, także w przypadku, gdy będzie odpłatny - Wykonawca poniesie te koszty. 12) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. 13) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego. 14) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających. 15) W przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek. 16) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 17) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 18) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 19) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia). 20) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km. 21) Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z oświadczeniem geodety o złożeniu mapy w Powiatowym Ośrodku. Po otrzymaniu Pozytywnego protokołu z weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w odrębnej notatce. 22) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku. 23) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej i kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Pozostałe warunki zamówienia określono w Rozdziale III pkt 6 SWZ. 5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 7 SWZ. 6. Warunki płatności: Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i faktycznym stopniem zaawansowania prac, potwierdzonym przez Zamawiającego, przelewem na rachunek Wykonawcy, przy czym ostatnia faktura nie może być niższa niż 10% ceny całkowitej, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 5 do SWZ. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się częstszą płatność niż kwartalna, jednak nie częściej niż miesięczną. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacone w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru częściowego/końcowego bez wad istotnych podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 10 SWZ. 9. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający otrzymał zapewnienie otrzymania środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. W związku z tym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowujących

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7326928,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10951244,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7326928,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTOSTAL ZABRZE Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 270548190

7.3.3) Ulica: Plac Piastów 10

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-101

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom: obsługa geodezyjna i geotechniczna, tymczasowa i docelowa organizacja ruchu, roboty elektryczne, roboty bitumiczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7326928,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.