Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE BIELIZNY OGÓLNOSZPITALNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erusinek@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE BIELIZNY OGÓLNOSZPITALNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8770a23-f05b-4106-9408-e751c4409d7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8770a23-f05b-4106-9408-e751c4409d7d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.ploraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.plw zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający nie przewiduje odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej.
8. Znak sprawy: 224/ZP/2025
9. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Ewelina Rusinek, e-mailj erusinek@rydygierkrakow.pl /tel. (12) 64 68 210/ Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
10. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 224/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny ogólnoszpitalnej do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1A do nin. Specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wymaga, aby pościel oraz pozostały asortyment był wykonany z tkanin, które nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ( w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie )
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny ogólnoszpitalnej do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1B do nin. Specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wymaga, aby pościel oraz pozostały asortyment był wykonany z tkanin, które nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ( w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie )
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny ogólnoszpitalnej do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1C do nin. Specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wymaga, aby pościel oraz pozostały asortyment był wykonany z tkanin, które nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ( w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie )
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny ogólnoszpitalnej do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1D do nin. Specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wymaga, aby pościel oraz pozostały asortyment był wykonany z tkanin, które nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ( w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie )
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny ogólnoszpitalnej do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1E do nin. Specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wymaga, aby pościel oraz pozostały asortyment był wykonany z tkanin, które nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ( w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie )
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny ogólnoszpitalnej do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1F do nin. Specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wymaga, aby pościel oraz pozostały asortyment był wykonany z tkanin, które nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ( w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) – cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie )
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2A do Specyfikacji;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2B do Specyfikacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
X. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE1. Wykonawca powinien złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –folder, katalog lub ulotka (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) zawierające dokładny opis potwierdzający wymogi opisane w odpowiednim Załączniku nr 1A-1F do SWZ, przy czym w opisie przedmiotu zamówienia należy podać numer katalogowy każdej z oferowanychpozycji – dotyczy każdego z Pakietów nr 1-6,
2) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania – dotyczyPakietu nr 1:
a) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy) lub deklaracja zgodności producenta,
b) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
c) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r.o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1620 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania,
3) certyfikat Oeko-Tex Standard 100 – dotyczy każdego z Pakietów nr 2,4
4) karta techniczna potwierdzająca gramaturę i skład wyrobu – dotyczy Pakietu nr 2
5) próbka w ilości 1 szt. – Poduszka 50 x 60 cm w zakresie Pakietu nr 1,
6) próbka w ilości 1 szt. – Prześcieradło 260 x 160 cm jednobarwne (niebieskie) w zakresie Pakietu nr 2,
7) próbka w ilości 1 szt. – Koszula dla ciężko chorych w zakresie Pakietu nr 3,
8) próbka w ilości 1 szt. – Kocyk niemowlęcy 80 x80cm w zakresie Pakietu nr 4,
9) próbka w ilości 1 szt. – kompletu ubrania niebieskiego dla pacjentów Ośrodka Terapii Hiperbarycznej rozmiar L w zakresie Pakietu nr 5,
10) próbka w ilości 1 szt. – Podkład bawełniany podgumowane 150 cm x 90 cm w zakresie Pakietu nr 6.
2. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
4. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
5. Próbka stanowi produktzawierający wszystkie oferowane przez Wykonawcę elementy wymagane w SWZ, celem weryfikacji, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi postawione przez Zamawiającego w zakresie właściwości, cech, sposobuwykonania itd. Próbkę należy złożyć na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., w trwale zamkniętym opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje:
a) dokładny adres Wykonawcy, tj. adres do korespondencji oraz kontaktowy numer telefonu,
b) nazwę i numer postępowania: „DOSTARCZANIE BIELIZNY OGÓLNOSZPITALNEJ”, 224/ZP/2025,
c) informację: „Nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 28 listopada 2025 roku”.
6. W przypadku Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający na ich pisemny wniosek zwróci złożone próbki zgodnie z art. 77 ust. 1 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
X. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE1. Wykonawca powinien złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –folder, katalog lub ulotka (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) zawierające dokładny opis potwierdzający wymogi opisane w odpowiednim Załączniku nr 1A-1F do SWZ, przy czym w opisie przedmiotu zamówienia należy podać numer katalogowy każdej z oferowanychpozycji – dotyczy każdego z Pakietów nr 1-6,
2) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania – dotyczyPakietu nr 1:
a) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy) lub deklaracja zgodności producenta,
b) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
c) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r.o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1620 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania,
3) certyfikat Oeko-Tex Standard 100 – dotyczy każdego z Pakietów nr 2,4
4) karta techniczna potwierdzająca gramaturę i skład wyrobu – dotyczy Pakietu nr 2
5) próbka w ilości 1 szt. – Poduszka 50 x 60 cm w zakresie Pakietu nr 1,
6) próbka w ilości 1 szt. – Prześcieradło 260 x 160 cm jednobarwne (niebieskie) w zakresie Pakietu nr 2,
7) próbka w ilości 1 szt. – Koszula dla ciężko chorych w zakresie Pakietu nr 3,
8) próbka w ilości 1 szt. – Kocyk niemowlęcy 80 x80cm w zakresie Pakietu nr 4,
9) próbka w ilości 1 szt. – kompletu ubrania niebieskiego dla pacjentów Ośrodka Terapii Hiperbarycznej rozmiar L w zakresie Pakietu nr 5,
10) próbka w ilości 1 szt. – Podkład bawełniany podgumowane 150 cm x 90 cm w zakresie Pakietu nr 6.
2. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
4. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
5. Próbka stanowi produktzawierający wszystkie oferowane przez Wykonawcę elementy wymagane w SWZ, celem weryfikacji, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi postawione przez Zamawiającego w zakresie właściwości, cech, sposobuwykonania itd. Próbkę należy złożyć na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., w trwale zamkniętym opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje:
a) dokładny adres Wykonawcy, tj. adres do korespondencji oraz kontaktowy numer telefonu,
b) nazwę i numer postępowania: „DOSTARCZANIE BIELIZNY OGÓLNOSZPITALNEJ”, 224/ZP/2025,
c) informację: „Nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 28 listopada 2025 roku”.
6. W przypadku Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający na ich pisemny wniosek zwróci złożone próbki zgodnie z art. 77 ust. 1 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składające się na ofertęa) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy.
b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),
UWAGA! W przypadku niedołączenia do oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Proszę zwrócić szczególną uwagę na wypełnienieinformacji o numerze katalogowym i nazwie producenta przedmiotu zamówienia.
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
g) próbka
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzporaz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.),
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 149/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej on-line na rok 2026 dla Sądu Okręgowego w Krakowie oraz Sądów Rejonowych w Miechowie, w Myślenicach i w Suchej Beskidzkiej
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF ORAZ IMPLANTÓW DO ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO
- dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-696/25
- ZP.117.2025 - Pokrycie blachą dachu budynku głównego i budynku oficyny z robotami towarzyszącymi dla Komisariatu Policji w Kętach
- (DFP.271.238.2025.AMW) Świadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





