Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-623df505-faa0-4b4e-9622-8a50aa302ec01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623df505-faa0-4b4e-9622-8a50aa302ec0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018325/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przedszkolne lnkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01- IZ.00-0055/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia, Działanie 08.01 Wsparcie edukacji przedszkolnej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 91056,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowegoi teatru
Czas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 7 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XII - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatruCzas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 7 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XV - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tajnego Nauczania w Zagnańsku – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatruCzas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 12 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tajnego Nauczania w Zagnańsku, Chrusty 60, 26-050 Zagnańsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XXIX - Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatruCzas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 10 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej, ul. Zwycięzców 13, 26-110 Skarżysko-Kamienna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XXX - Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatruCzas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 10 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej, ul. Zwycięzców 13, 26-110 Skarżysko-Kamienna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XXXIX – Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysica – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieciCzas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 3 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysica, Huta Podłysica 58, 26-004 Bieliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XL - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieciCzas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 7 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XLVI - Zespół Placówek Oświatowych Przedszkole w Gackach – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieciCzas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 19 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Zespół Placówek Oświatowych w Gackach, Osiedle Robotnicze Gacki 25, 28-400 Pińczów
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część L – Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr Jana Piwnika “Ponurego” w Rzepinie – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieciCzas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 15 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr Jana Piwnika “Ponurego” w Rzepinie, Rzepin Drugi 155, 27-225 Pawłów
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Wojton
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83031811760
7.3.4) Miejscowość: Kakonin, Bieliny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Kałuża
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64071512688
7.3.4) Miejscowość: Porąbki, Bieliny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7344 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7344 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7344 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Adamiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67022007901
7.3.4) Miejscowość: Chrusty, Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7344 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7452 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7452 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7452 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72030109167
7.3.3) Ulica: Szydłowiecka
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7452 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Błaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88101002989
7.3.4) Miejscowość: Brzechów, Daleszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Pushpakumara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69070400682
7.3.3) Ulica: Zagórska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-344
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8818,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8818,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8818,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janna Gaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77080708984
7.3.3) Ulica: Legionistów
7.3.4) Miejscowość: Pinczów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8818,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Ponikowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90021508449
7.3.4) Miejscowość: Ambrozów, Pawłów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-225
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
- "Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP" w ramach projektu "SOS 4_ Szkolenia otwartych szans"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.