eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-623df505-faa0-4b4e-9622-8a50aa302ec0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623df505-faa0-4b4e-9622-8a50aa302ec0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018325/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru i CLIL dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przedszkolne lnkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01- IZ.00-0055/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia, Działanie 08.01 Wsparcie edukacji przedszkolnej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 91056,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59414,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego
i teatru
Czas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 7 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatru
Czas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 7 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XV - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tajnego Nauczania w Zagnańsku – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatru
Czas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 12 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tajnego Nauczania w Zagnańsku, Chrusty 60, 26-050 Zagnańsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XXIX - Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatru
Czas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 10 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej, ul. Zwycięzców 13, 26-110 Skarżysko-Kamienna

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XXX - Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej – prowadzenie zajęć z dziećmi w zakresie ekologii, doradztwa zawodowego i teatru
Czas trwania: 108 godz. dydaktycznych zajęć dla grupy 10 dzieci, w tym 36 godz. dydaktycznych zajęć z ekologii, 36 godz. dydaktycznych z doradztwa zawodowego, 36 godz. dydaktycznych z teatru, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w następującym wymiarze tygodniowym:
• Ekologia: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Doradztwo zawodowe: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
• Teatr: 6-8 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie;
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej, ul. Zwycięzców 13, 26-110 Skarżysko-Kamienna

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XXXIX – Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysica – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieci
Czas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 3 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysica, Huta Podłysica 58, 26-004 Bieliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XL - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieci
Czas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 7 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XLVI - Zespół Placówek Oświatowych Przedszkole w Gackach – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieci
Czas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 19 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Zespół Placówek Oświatowych w Gackach, Osiedle Robotnicze Gacki 25, 28-400 Pińczów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część L – Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr Jana Piwnika “Ponurego” w Rzepinie – prowadzenie CLIL zajęcia dwujęzyczne dla dzieci
Czas trwania: 126 godzin zajęć dla grupy 15 dzieci, realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 9.00 lub 13.00 - 15.30, w wymiarze 10-15 godzin dyd. (30 minut) miesięcznie.
Termin realizacji: wrzesień 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr Jana Piwnika “Ponurego” w Rzepinie, Rzepin Drugi 155, 27-225 Pawłów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 6106,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Wojton

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83031811760

7.3.4) Miejscowość: Kakonin, Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Kałuża

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64071512688

7.3.4) Miejscowość: Porąbki, Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7344 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7344 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7344 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Adamiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67022007901

7.3.4) Miejscowość: Chrusty, Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7344 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej ważnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7452 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7452 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7452 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72030109167

7.3.3) Ulica: Szydłowiecka

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7452 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Błaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88101002989

7.3.4) Miejscowość: Brzechów, Daleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Pushpakumara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69070400682

7.3.3) Ulica: Zagórska

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-344

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8818,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8818,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8818,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janna Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77080708984

7.3.3) Ulica: Legionistów

7.3.4) Miejscowość: Pinczów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8818,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Ponikowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90021508449

7.3.4) Miejscowość: Ambrozów, Pawłów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.