Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00626020/01 - Wynik z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SPRZĄTANIE budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz kina KRESKA usytuowanego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STUDIO FILMÓW RYSUNKOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363661944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieszyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 812 63 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sfr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĄTANIE budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz kina KRESKA usytuowanego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 24
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390c9df9-cfc4-4a46-81bb-62ab9cfd4bae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073787/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup usług sprzątania budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO przy Studiu Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białaj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-390c9df9-cfc4-4a46-81bb-62ab9cfd4bae3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-390c9df9-cfc4-4a46-81bb-62ab9cfd4bae
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej.
Szczegółowe informacje o formie i sposobach przesyłania dokumentów znajdują się w SWZ Rozdziała 8 i 9.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych stanowi treść umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/2024/DI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzątania budynku ICBiA OKO oraz kina KRESKA przy ul. Cieszyńskiej 24 w Bielsku-Białej, zgodnie z załącznikami do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.3.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji co do długości i zakresu umowy:4.3.1. Prawo opcji I – usługa sprzątania na okres 6-ciu miesięcy wykonywana po zakończeniu trwania umowy podstawowej/gwarantowanej. Charakterystyka usługi sprzątania została opisana w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia i jest tożsama z zakresem i jakością wykonywania usługi sprzątania w ramach zamówienia podstawowego.
4.3.2. Prawo opcji II – usługa sprzątania na kolejny okres 6-ciu miesięcy wykonywana po zakończeniu prawa opcji I. Charakterystyka usługi sprzątania została opisana w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia i jest tożsama z zakresem i jakością wykonywania usługi sprzątania w ramach zamówienia podstawowego.
Maksymalna wartość opcji 1 i opcji 2 to powtórzenie wysokości wynagrodzenia dla zamówienia podstawowego .
Pozostałe informacje w zakresie możliwości skorzystania z prawa opcji znajdują się w SWZ Rozdział 4.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.6. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia, w trybie z wolnej ręki, zamówienia na powtórzone, podobne do zamówień podstawowych, usług. Przez usługę podobną rozumie się usługę o takim samym przeznaczeniu i zgodną z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne będą udzielone w trybie z wolnej ręki po przeprowadzonych negocjacjach z wykonawcą zadania podstawowego.
Zamówienia podobne, o ile będą udzielane, będą dotyczyły wykonywania usług sprzątania na terenie obiektu ICBiA OKO. Zakresem zamówienia podobnego będzie powtórzenie czynności wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Zamówienia podobne będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby oraz dysponowania przez Zamawiającego środkami finansowymi.
Wielkość zamówień podobnych to 50% wartości zamówienia podstawowego/gwarantowanego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej czynności polegające na:
a. wykonaniu co najmniej 1 (jednej) usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i wyposażania, w tym mycia okien, w obiekcie o powierzchni użytkowej min. 300m²
oraz
b. wykonaniu co najmniej 1 (jednej) usługi sprzątania pomieszczeń i wyposażenia w obiekcie przez okres min. 12 miesięcy (w ciągu) – załącznik Nr 7 do SWZ
Ponadto:
c. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez minimum 7 osób zatrudnionych na umowę o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winiec przedłożyć, na wezwanie wykaz usług - załącznik nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasobyOświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
Dowód wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w projektowanych zapisach umowy par. 16 i 17 - załącznik Nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- "21/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i modernizacji Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.