eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBUDOWA UJĘCIA WODY W MIEJSCOWOŚCI GŁUCHÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA UJĘCIA WODY W MIEJSCOWOŚCI GŁUCHÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl - w zakresie postępowania znak: RZPPŚZ.271.6.2025.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA UJĘCIA WODY W MIEJSCOWOŚCI GŁUCHÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c803df-6aff-4d79-baa2-0190e31e06d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ujęcia wody w miejscowości Głuchów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPPŚZ.271.6.2025.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu nr 1 (górnokredowego) i otworu nr 2 (czwartorzędowego) na potrzeby gminnego ujęcia wód podziemnych w miejscowości Głuchów, gmina Tuszyn, powiat łódzki wschodni, województwo łódzkie, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa ujęcia wody w miejscowości Głuchów.
Otwory należy odwiercić na działce nr ewid. 236/1 obręb 0004 Głuchów będącej własnością Gminy Tuszyn. Działka, na której wykonywane będą odwierty jest w całości porośnięta samosiejkami drzew. Dojazd do działki możliwy jest drogą gruntową o długości ok. 350 m od drogi asfaltowej. Zaprojektowane odwierty zlokalizowane będą około 150 m od frontu działki nr ewid. 236/1. Działka nie posiada dostępu do mediów.
Studnie będące przedmiotem zamówienia, stanowić będą źródło zbiorowego zaopatrzenia w wodę wodociągu gminnego w gminie Tuszyn.
Realizacja zamówienia polega na odwierceniu dwóch otworów: otworu nr 1 do głębokości 220,0 m poniżej poziomu terenu (dalej: p.p.t.), otworu nr 2 do głębokości 78,0 m p.p.t., wykonaniu zabudowy kolumny filtrowej PVC w otworze nr 2, wykonaniu pompowań oczyszczających i pomiarowych otworu nr 1 i otworu nr 2, wykonaniu analizy fizykochemicznej i bakteriologicznej próby wody pobranej z otworu nr 1 i otworu nr 2, opracowaniu dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych.
W zakres zamówienia wchodzi lokalizacja geodezyjna otworów nr 1 i nr 2 (niwelacja) oraz pomiary geodezyjne wykonanych otworów studziennych wraz z naniesieniem na mapę sytuacyjno - wysokościową.
Wykonawca opracuje dokumentację geologiczną, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 2033) — w formie dokumentacji hydrogeologicznej w min. w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej i w formie elektronicznej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodności z normami określonymi w załączonym do SWZ projekcie robót geologicznych.
Otwory nr 1 i nr 2 posiadają zatwierdzony projekt robót geologicznych.
Wykonawca zobligowany jest do zagospodarowania wody z pompowań otworów we własnym zakresie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w:
- dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia, która opracowana została przez geologa Zbigniewa Kałacha, Biuro Usług Geologicznych Zbigniew Kałach, 91-496 Łódź, ul. Nastrojowa 12/26, a stanowi ją Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów poszukiwawczo-eksploatacyjnych ujmujących do eksploatacji górnokredowy poziom wodonośny (otwór nr 1) oraz czwartorzędowe piętro wodonośne (otwór nr 2) w miejscowości Głuchów, zatwierdzony decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 13 sierpnia 2024 r. znak: GKIII.7430.9.2024.AM.,
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
- projektowanych postanowieniach umowy i innych zał. do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z ww. dokumentami, wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, aktualnymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Pomocniczo zamawiający udostępnia również przedmiary robót.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie odwiertu studziennego otworu nr 1 (górnokredowego) do głębokości 220,0 m zgodnie z Projektem Robót Geologicznych wraz z pompowaniem oczyszczającym, pomiarowym i dezynfekcją;
b) wykonanie odwiertu studziennego otworu nr 2 (czwartorzędowego) do głębokości 78,0 m zgodnie z Projektem Robót Geologicznych wraz z pompowaniem oczyszczającym, pomiarowym i dezynfekcją;
UWAGA: W przypadku odmiennych warunków geologicznych nadzór geologiczny podejmie decyzję o spłyceniu lub przegłębieniu otworów przy czym nie przewiduje się wiercenia głębszego niż 240 m p.p.t. w przypadku otworu nr 1 i 90 m w przypadku otworu nr 2 (ewentualne przegłębienie w ramach jednego lub obu otworów poszukiwawczo-eksploatacyjnych jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym – ceną ofertową).
Wykonawca udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia (60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy), w szczególności na: wykonane roboty, wbudowane przez Wykonawcę materiały, urządzenia, instalacje, systemy, opracowaną/wytworzoną dokumentację itp. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – zgodnie z pkt XXII SWZ (minimalny obligatoryjny okres gwarancji i rękojmi to 60 m-cy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

71351910-5 - Usługi geologiczne

76470000-8 - Usługi badania odwiertów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1825320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1902367,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1825320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACOL Zdzisław Mycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368704902

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 21/28

7.3.4) Miejscowość: Busko - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1825320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tzn. chodzi o osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli prace fizyczne występujące w przedmiocie zamówienia, w tym wykonywane przez:
a) robotników wykonujących prace w zakresie wykonywania odwiertów, budowli hydrotechnicznych, instalatorów, monterów;
b) robotników ogólnobudowlanych, np.: wykonawców ogrodzenia, prac montażowych, rozbiórkowych, wycinki drzew, krzewów;
c) a także kierowców samochodów osobowych, ciężarowych, operatorów pojazdów i maszyn budowlanych, operatorów sprzętu i urządzeń.
2) Ww. czynności potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia mają cechy wynikające z kodeksowej definicji stosunku pracy – mamy więc do czynienia z aktywizacją obowiązku wynikającego z art. 95 ustawy Pzp (co do zasady będą to umowy o pracę).
Zakres ww. czynności został określony w dokumentacji projektowej i STWiORB.
Zastrzeżenie – ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także obowiązek nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierowników robót, geodetów.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań - Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
4) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.