eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary UścimówDostawa sprzętu multimedialnego oraz AGD w ramach projektu "Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego oraz AGD w ramach projektu „Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uścimów

1.3.) Oddział zamawiającego: Uścimów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Uścimów 37

1.5.2.) Miejscowość: Stary Uścimów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 852 30 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uscimow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uguscimow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a81b274-f5c2-4510-a643-4540a8bde80c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu multimedialnego oraz AGD w ramach projektu „Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a81b274-f5c2-4510-a643-4540a8bde80c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działania 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego, Priorytetu VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481109

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPF.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197048,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji multimedialnej oraz dostawa i montaż sprzętu multimedialnego
Przedmiot część nr 1 zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie instalacji multimedialnej (przebicia, trasy kablowe, kucie bruzd),
b) zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego m.in.:
- projektory multimedialne,
- uchwyty sufitowe do projektora,
- ekrany projekcyjne,
- aktywne zestawy głośnikowe,
- telewizor 65”,
- uchwyt do telewizora,
- konsola do gier z napędem,
- ścienne odtwarzacze audio,
- słuchawki nauszne,
- statyw pod projektor,
- głośniki aktywne 12” 2-drożne wraz z pokrowcami,
- aktywny subwoofer 15” wraz z pokrowcami,
- pasywny DI Box stereo,
- szafa rack 19” w formie mobilnego case z wyposażeniem,
- aktywny kabel HDMI,
- przyłącza ścienne HDMI,
- mikser wideo – przełącznik prezentacyjny,
- szafa RACK 19”,
- odtwarzacz Blu-Ray,
- procesor dźwięku przestrzennego,
- matrycowy cyfrowy mikser,
- zestaw 8 mikrofonów bezprzewodowych wraz ze stacją odbiorczą,
- statyw mikrofonowy podłogowy,
- wzmacniacze kanałowe (głośniki basowe),
- wzmacniacz audio wielokanałowy (2 kanały wyjściowe),
- wzmacniacz audio wielokanałowy (4 kanały wyjściowe),
- kolumny głośnikowe typ 1,
- kolumny głośnikowe typ 2,
- kolumna głośnikowa typ 3,
- kolumny głośnikowe basowe,
- switch LAN,
- moduły przekaźnika systemu sterownia ekranem projekcyjnym,
- przycisk ścienny do sterowania ekranem projekcyjnym,
- moduły przekaźnika systemu sterowania roletami okiennymi,
- przyciski roletowe do sterowania roletą z wielu miejsc,
- kable HDMI (25 m, 10 m, 2,5 m),
- przewody komunikacyjne RS232,
- przewody VGA,
- przewody audio,
- przewody głośnikowe,
- przewody sieciowe,
- listwa zasilająca,
- okablowanie XLR dla mobilnego case,
- panel przyłączeniowy RACK,
- kabel XLR,
- przedłużacz bębnowy 3x2,5 (50 m), wodoszczelny, 4 gniazda z uziemieniem, wyposażony w termik.
c) uruchomienie instalacji oraz szkolenie z obsługi urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 176246,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia – Dostawa sprzętu AGD
5. Przedmiot części nr 2 zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę sprzętu AGD m.in.:
- zmywarka do zabudowy,
- płyta indukcyjna,
- piekarnik do zabudowy (2 szt.),
- kuchenka mikrofalowa do zabudowy,
- lodówka side by side,
- okap kuchenny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 20801,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Dla cz. 1. zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta cenowa, złożona przez wykonawcę TRONUS POLSKA Sp. z o. o., ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa za cenę brutto 1 357 248,42 zł, której zaoferowana cena znacznie przewyższa kwotę, jaka została zaplanowana w budżecie Zamawiającego. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Cz. 1 zamówienia wynosi 176 246,50 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1357248,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obarczone jest wadą, której nie można usunąć po otwarciu ofert, by doprowadzić do wyboru wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy Pzp, a następnie doprowadzić do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konieczne jest unieważnienie postępowania dla Cz. 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16632,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26501,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.