Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00387016/01 - Wynik z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GARWOLIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567163
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.4.2.) Miejscowość: Miętne
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: garwolin@warszawa.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544810
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00529918
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
192772,98
Po zmianie:
221387,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie czynników i okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć, a które były konieczne do należytego wykonania umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Konieczność montażu instalacji klimatyzacji w celu utrzymywania odpowiednich parametrów powietrza wewnętrznego w pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej, ze względów użytkowych, higienicznych, zdrowotnych i technologicznych .
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
28614,02
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Powiatu Żyrardowskiego
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Remont pomieszczeń biurowych w nieruchomości Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie przy al. Zjednoczenia 34
- Zagospodarowanie części terenu działki nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Chełmnie, w celu odsunięcia wód opadowych od budynków.
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Węgrowie - etap II
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.