eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "REMONT BASZTY W BUDYNKU NR 5 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI STROPÓW I SCHODÓW ORAZ KONSERWACJĄ KAMIENNEJ ATTYKI KURTYNY POŁUDNIOWEJ ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU ETAP DRUGI"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT BASZTY W BUDYNKU NR 5 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI STROPÓW I SCHODÓW ORAZ KONSERWACJĄ KAMIENNEJ ATTYKI KURTYNY POŁUDNIOWEJ ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU ETAP DRUGI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawel 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT BASZTY W BUDYNKU NR 5 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI STROPÓW I SCHODÓW ORAZ KONSERWACJĄ KAMIENNEJ ATTYKI KURTYNY POŁUDNIOWEJ ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU ETAP DRUGI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a2b938-6e84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 II etap prac budowlanych przy remoncie Małej Baszty w budynku nr 5 Zamku Królewskiego na Wawelu - dostosowanie przestrzeni Małej Baszty do nowej ekspozycji stałej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-282-24a/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dokończenie prac konserwatorskich oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i wykończeniowych w ramach realizacji zadania „Wykonanie remontu baszty w budynku nr 5 wraz z przebudową części stropów i schodów oraz konserwacją kamiennej attyki kurtyny południowej Zamku Królewskiego na Wawelu ETAP DRUGI”
Zakresem zamówienia objęte są następujące roboty niezbędne do wykonania w celu zakończenie inwestycji:
a. Wykonanie robót związanych z wykonaniem instalacji sanitarnych zgodnie z zakresem określonym w zaktualizowanych projektach wykonawczych.
b. Wykonanie robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych , w tym słaboprądowych zgodnie z zakresem określonym w zaktualizowanych projektach wykonawczych.
c. Dokończenie prac konserwatorskich , które nie zostały wykonane w pierwszym etapie robót .
d. Wykonanie robót wykończeniowych zgodnie z zakresem określonym w zaktualizowanych projektach wykonawczych.
e. Wykonanie dodatkowego zabezpieczenia barierki na tarasie w zakresie opisanym w dokumentacji i OPZ
f. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu

2. Zamawiający posiada dokumentację obejmującą:
a.) Pozwolenie konserwatorskie
b.) Pozwolenie na budowę
c.) Projekt budowlany
d.) Zaktualizowany Projekt wykonawczy (w tym specyfikacja techniczna)
e.) Zaktualizowane Przedmiary robót wraz z zestawieniem materiału
3. Opracowania wymienione powyżej w punktach a.) do c.) obejmują cały zakres planowanej inwestycji, natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie tylko części wskazanych tam robót.
4. W celu wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót towarzyszących, które należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
5. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności opisanych poniżej, które należy ująć w kosztach ogólnych budowy:

a. Wykonać dokumentację powykonawczą: konserwatorską, ogólnobudowlaną, geodezyjną i branżowe (w tym cześć opisowa graficzna oraz fotograficzna). Dokumentację należy dostarczyć w formie analogowej (papierowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami, a niezależnie od tego wszystkie opracowania w formie edytowalnej rysunki w formacie dwg, a opisy w formacie doc.
b. Przed ułożeniem tynków , należy wykonać dokumentację fotograficzną wszystkich przegród (ściany , sufity posadzki ) na których będą widoczne wszystkie poprowadzone instalacje podtynkowe.
c. Uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia oraz ponieść koszty z tym związane konieczne do prawidłowego prowadzenia i wykonania robót (w tym opłaty za zajęcie terenu, dojazd pojazdów do wykonania robót oraz inne).
d. Wykonać projekt organizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262522-6 - Roboty murarskie

45262520-2 - Roboty murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45442180-2 - Powtórne malowanie

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2850063,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4467970,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850063,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WM Renowacje SC, Pełnomocnik: Jarosław Woźniak, Uczestnik: Sławomir Woźniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WM Renowacje SC Sławomir Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360640396

7.3.3) Ulica: Grzegórzecka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-559

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Poleganie na zasoby którego w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powoływał się składając Ofertę celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, będzie realizował przedmiot Umowy na zasadzie podwykonawcy w zakresie: osoby zdolne do wykonania zadania w zakresie prac branży niskoprądowej oraz osoby odpowiedzialne za instalację systemów okablowania strukturalnego.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850063,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.