Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444172/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-519c71c3-02f3-4709-bfce-5d890a79e8351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-519c71c3-02f3-4709-bfce-5d890a79e835
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035530/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zrównoważony rozwój mobilności miejskiej Ostrowa Wielkopolskiego wraz z modernizacją infrastruktury towarzyszącej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej - modernizacja i rozbudowa infrastruktury przystankowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Zrównoważony rozwój mobilności miejskiej Ostrowa Wielkopolskiego wraz
z modernizacją infrastruktury towarzyszącej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej - modernizacja i rozbudowa infrastruktury przystankowej”.
2. Lokalizacja projektowanych wiat przystankowych:
1) Ostrów Wielkopolski, ul. Kujawska - dz. 3/8 obręb mapy 0030,
2) Ostrów Wielkopolski, ul. Kujawska - dz. 23/80 obręb mapy 0028,
3) Ostrów Wielkopolski, ul. Olsztyńska - dz. 18/21 obręb mapy 0029 (2 wiaty),
4) Ostrów Wielkopolski, ul. Olsztyńska - dz. 19/14 obręb mapy 0029,
5) Ostrów Wielkopolski, ul. Olsztyńska - dz. 19/3 obręb mapy 0029,
6) Ostrów Wielkopolski, ul. Komuny Paryskiej - dz. 30/8 obręb mapy 0095,
7) Ostrów Wielkopolski, ul. Przeskok - dz. 4/1 obręb mapy 0143,
8) Ostrów Wielkopolski, ul. Wrocławska - dz. 4/26 obręb mapy 0132,
9) Ostrów Wielkopolski, ul. Kościuszki - dz. 1 obręb mapy 0081.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) W zakresie dokumentacji projektowej wiat przystankowych:
a) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z dochowaniem niezbędnej szczegółowości oraz niezbędnych pozostałych projektów, np.: organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz innych niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia;
b) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność;
c) wykonanie opinii, ekspertyz i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej i zrealizowania robót budowlanych, np. uzgodnienia z gestorami sieci zlokalizowanymi na terenie przedmiotowej inwestycji itp.;
d) uzgodnienia z właściwą jednostką czasowej organizacji ruchu na czas realizacji Inwestycji.
2) W zakresie prac budowlano – montażowych:
a) wykonanie i dostarczenie zaprojektowanych elementów wiat przystankowych;
b) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych, zaprojektowanych prac rozbiórkowych;
c) przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem ochrony terenu w trakcie realizacji;
d) wykonanie robót budowlano – montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej;
e) zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych na czas realizacji inwestycji;
f) uprzątnięcie po zakończeniu inwestycji terenu, na którym prowadzone były roboty;
g) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
h) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
5.1. Wykonawca w okresie realizacji robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
5.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okresy nie krótsze niż:
1) 60 miesięcy na konstrukcję stalową wiaty, dachu i gabloty,
2) 24 miesiące na powłokę lakierniczą,
3) 12 miesięcy na prace montażowe,
licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
UWAGA!
Okres gwarancji na konstrukcję stalową wiaty, dachu i gabloty jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
5.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji zadania, a przedmiot zamówienia może zostać wykonany w całości przez MŚP.
5.5. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące w realizacji zamówienia:
1) roboty związane z przygotowaniem terenu pod inwestycję (roboty rozbiórkowe oraz demontażowe, niwelacja terenu),
2) roboty związane z montażem wiat przystankowych,
3) roboty z odtworzeniem nawierzchni po pracach montażowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
44212321-5 - Wiaty autobusowe
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178610,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178610,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211840450
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178610,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie dokumentacji projektowej wiat przystankowych – w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy,
2) w zakresie prac budowlano–montażowych – w terminie 90 dni od dnia przekazania terenu budowy.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa AMBULANSU typu B,C - 1 sztuka
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Wycinka i chirurgia drzew
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
- Zakup sprzętu z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Wykonanie projektu budowy magazynu z funkcją ukrycia
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





