Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00503310/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów żelowych do parkomatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 6167000
1.5.8.) Numer faksu: 12 6167417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów żelowych do parkomatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f66daf-3839-4b0b-81f8-c62b7949a4d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053092/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wraz z dostawą akumulatorów żelowych do parkomatów PARKEON model STRADA, Solari model Spazio, Solari model SpazioEvo-1, AD.EL SRL model SpazioEvo-2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/IX/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199593,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego akumulatorów żelowych do parkomatów firmy PARKEON STRADA oraz SOLARI SPAZIO w ilości 450 sztuk, w tym
Akumulator żelowy o pojemności 12V-55Ah - 200 sztuk,
Akumulator żelowy o pojemności 12V-44Ah - 150 sztuk
Akumulator żelowy o pojemności 12V-28Ah - 100 sztuk
b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą:
- Projektowanych postanowień umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,
- Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
c) Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy, zostaną odrzucone.
2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
3. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKBA Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526965718
7.3.3) Ulica: Nowowiejska
7.3.4) Miejscowość: Jaktorów-Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 96-313
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 90/2025 Wymiana okien, witryn bądź drzwi wraz z renowacją elementów stalowych ślusarki w lokalach użytkowych, w podziale na 3 części
- Modernizacja OSP Wróżenice
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW APARATÓW RTG PRZYŁÓŻKOWYCH M1 SOLUTION FOR TOMORROW
- dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby MCWBK
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie mobilnego chromatografu gazowego z wyposażeniem wraz ze szkoleniem użytkowników na potrzeby Wydziału Chemii UJ
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z dwóch zadań
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń" - II postępowanie
- "Modernizacja energetyczna remiz jednostek OSP"
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.