eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiedźnoCyberbezpieczna Gmina Miedźno - obszar techniczny



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Miedźno – obszar techniczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Miedźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3178010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a2e215b-de84-4dcb-a6a1-ddd57e89b37a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczna Gmina Miedźno – obszar techniczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2e215b-de84-4dcb-a6a1-ddd57e89b37a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047601/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczna Gmina Miedźno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy pn. „Cyberbezpieczny samorząd”, realizowany w Urzędzie Gminy Miedźno oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miedźnie w ramach Programu „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 471525,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Cyberbezpieczna Gmina Miedźno – obszar techniczny” obejmującego:
1) wykonanie Usługi testowania bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej,
2) wykonanie Usługi wsparcia dla cyberbezpieczeństwa,
3) zakup, dostawa, instalacja w siedzibie Zamawiającego i GOPS, wdrożenie rozwiązań zabezpieczających zasoby (urządzeń komputerowych i sieciowych, serwisów ochronnych, oprogramowania), na który składają się:
a) Switche zarządzalne 48 portowe z wsparciem producenta – 3 szt
b) Zakup, wdrożenie i utrzymanie systemu dla kopii zapasowych - 1 szt
c) Dyski Twarde dla rozwiązań magazynujących - 2 szt.
d) Urządzenie UPS dla systemu kopii zapasowych – 1 szt.
e) UTM dla GOPS – 1 szt. z licencji na 12 mięsiecy
f) Serwer kopii zapasowych dla GOPS – 1 szt.
g) Dyski Twarde dla GOPS - 2 szt.
h) Serwery do wirtualizacji dla GOPS – 2 szt.
i)Switch zarządzalny dla GOPS – 1 szt.
j)Zasilacz awaryjny UPS dla GOPS – 3 szt.
k)Antywirus dla GOPS – 10 licencji na 12 miesięcy

- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (obszar techniczny) do siedziby Zamawiającego oraz GOPS. Dostawa będzie realizowana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu i GOPS oraz umową której wzór stanowi dodatek nr 7 do SWZ.

2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt urządzenia/sprzęt wymieniony w w/w pkt 3.1. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4 . Przedmiot umowy w części dotyczącej dostawy sprzętu powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r. Nie dopuszcza się zastosowania sprzętu/urządzeń tzw. „refurbished", ponadto musi posiadać deklarację zgodności CE lub równoważną potwierdzającą dopuszczenie sprzętu do obrotu na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie obszaru technicznego - stanowiący dodatek nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zapisy formularza ofertowego, w tym tabela Formularza cenowego,
b) Umowa, której projekt/wzór stanowi dodatek nr 7 do SWZ.

6. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (obszar techniczny) oraz zapisy formularza ofertowego w tym tabela Formularza cenowego, we wzorze/projekcie umowy, stanowiących w/w dodatki do niniejszej SWZ.
7. W przypadku użycia w Opisie Przedmiotu Zamówienia, SWZ lub dodatkach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Opis Przedmiotu Zamówienia, SWZ lub dodatki powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP użytemu w Opisie Przedmiotu Zamówienia, SWZ lub dodatkach towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia, SWZ lub dodatkach zostały użyte nazwy własne lub znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub sprzęt/urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podanych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, SWZ lub dodatkach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały sprzęt/urządzenia równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały/sprzęt/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia/sprzęt (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w opisie przedmiotu zamówienia, SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387459,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387459,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387459,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVOI SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369684082

7.3.3) Ulica: Ul. Niekłańska 35/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-924

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387459,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.