Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514064/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia sal dydaktycznych w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Sienno
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/3786011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66751840-8ace-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia sal dydaktycznych w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66751840-8ace-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029694/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia sal dydaktycznych w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia sal dydaktycznych w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie tj. dostawa
instrumentów muzycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Klarnet B 1 kpl.
Klarnet B 2 kpl
Saksofon altowy 1 kpl
Akordeon guzikowy z konwertorem 1 kpl
Akordeon guzikowy 1 kpl
Pianino klasyczne 3 kpl
Trąbka B 2 szt.
Trąbka B 2 szt.
Sakshorn barytonowy 2 szt.
Puzon tenorowy B 2 szt.
Tuba B 1 szt.
Skrzypce uczniowskie 4/4 1 kpl
Skrzypce uczniowskie 3/4 1 kpl
Skrzypce uczniowskie 1/2 1 kpl
Skrzypce uczniowskie 1/4 1 kpl
Skrzypce uczniowskie 1/8 1 kpl
Altówka uczniowska 1 kpl
Wiolonczela uczniowska 1/4 1 kpl
Wiolonczela uczniowska 3/4 1 kpl
Wiolonczela uczniowska 1/2 1 kpl
Flet poprzeczny z główką Omega oraz prostą 2 szt.
Instrumenty perkusyjne: -
•drewniane guiro w kształcie ryby 2 szt.
•kij deszczowy 1 szt.
•trójkąt 4" 2 szt.
•trójkąt 6" 2 szt.
•trójkąt 8" 2 szt.
•trójkąt 10" 2 szt.
•ksylofon 2 oktawy z futerałem 2 kpl.
•mini marakasy w 4 różnych kolorach 16 kpl. (4 x 4 kpl.)
Pulpity 40 szt.
Pulpity 15 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255969 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255969 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255969 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI - Roman Anderski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271477344
7.3.3) Ulica: Gliwicka 246
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255969 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.