Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00515945/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Bobolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@bobolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bobolice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bae856d-462e-4999-9083-c46c4f81a589
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041982/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.13.2025.SZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491969,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa agregatów.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 204471,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zbiorników na paliwo.4.5.3.) Główny kod CPV: 44611000-6 - Zbiorniki
4.5.5.) Wartość części: 8943,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody i zbiorników wielofunkcyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 125609,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby obrony cywilnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
39522520-8 - Łóżka polowe
39522530-1 - Namioty
39522540-4 - Śpiwory
18424000-7 - Rękawice
31521320-3 - Latarki
31224810-3 - Przedłużacze
39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.5.) Wartość części: 152945,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 2, pn. „Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”, na realizację Zadania nr 1 Zakup i dostawa agregatów, wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 4 firmy Agregaty Enekor Kordian Łuczak, 83-330 Żukowo, ul. Dworcowa 21A na kwotę 324.585,00 zł brutto; oraz Oferta nr 5 firmy Centrum Energii, Adam Zaremba, 05-870 Konstantów 41A na kwotę 301.880,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację Zadania nr 1 kwotę 251.500,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. W związku z powyższym w dniu 17.11.2025r. zostały przeprowadzone negocjacje z w/w Wykonawcami, którzy następnie złożyli oferty dodatkowe w postępowaniu. W dniu 18.11.2025r. nastąpiło otwarcie ofert dodatkowych na realizację Zadania nr 1, oferty zawierają cenę korzystniejszą od pierwotnej, jednak i tak w znacznym stopniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację Zadania nr 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 2, pn. „Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”, na realizację Zadania nr 2 Zakup i dostawa zbiorników na paliwo, wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1 firmy Motorpol Krzysztof Domalewski, 10-215 Olsztyn, ul. Oficerska 15a - na kwotę 13.060,00 zł brutto oraz Oferta nr 3 firmy MM ECO-SOLUTIONS Sp. z o. o., 70-761 Szczecin, Grabowa 9/U2 – na kwotę 16.297,50 zł brutto.
1. Wykonawca firma MM ECO-SOLUTIONS Sp. z o. o., 70-761 Szczecin, Grabowa 9/U2, nie złożyła Formularza oferty (cena oferty została ustalona przez Zamawiającego na podstawie złożonego Formularza cenowego dla Zadania nr 2. W związku z zaistniałą sytuacją. Zamawiający odrzuca ofertę w/w firmy.
2. Wykonawca firmy Motorpol Krzysztof Domalewski, 10-215 Olsztyn, ul. Oficerska 15a, złożyła ofertę, na kwotę przewyższającą kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zadania, a Wykonawca nie wyraził chęci udziału w negocjacjach.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 2, pn. „Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”, zostaje unieważnione Zadanie nr 4 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby obrony cywilnej, ponieważ w terminie określonym w SWZ, nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI BOBOLICE
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Sukcesywne dostawy produktów rybnych - konserwy rybne dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- "Zakup i dostawa zbiornika na paliwo z dystrybutorem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Mniszków".
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- Zakup i dostawa 150 szt. łóżek polowych, 150 szt. śpiworów, 200 szt. koców
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





