eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów"Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8743d34-39f7-4045-aa7e-4d6f313dd6c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027256/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-11/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 864633,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

HEMODIALIZA: ZESTAW DO HEMODIALIZY Z CENTRALNYM, DWUŚWIATŁOWYM CEWNIKIEM DOŻYLNYM
- sterylny, jednorazowego użytku
- wysokoprzepływowy
- powłoka zawierająca jony bizmutu
- do zastosowania tymczasowego
- nerkowaty kształt przekroju światła cewnika
- schodkowa końcówka cewnika pozbawiona otworów bocznych

minimalna zawartość zestawu:
- cewnik poliuretanowy z rozszerzaczem wewnętrznym
- igła wprowadzająca
- skalibrowany prowadnik z końcówką J
- 2 korki uszczelniające
- rozszerzacz
- opatrunek




rozmiar: 13 CH 200mm; 13 CH 250mm
jm: op (1 szt.)
ilość - 30
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHIRURGIA: OPATRUNEK SUPERCHŁONNY
- sterylny
- na rany z obfitym wysiękiem
- posiada niebieską warstwa z polipropylenu (zapobiega przesiąkaniu i wspomaga transmisję pary wodnej)
- rdzeń z z superabsorbentem
- zdolność absorpcji powyżej 1,0 g / cm2 (przy kompresji 40 mmHg)

rozmiar: 10cm x 10 cm nieprzylepny
jm: op (10szt.)
ilość: 20

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12129,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO BLOKAD NERWÓW OBWODOWYCH Z KABLEM ELEKTRYCZNYM
- sterylna, jednorazowego użytku
- szlif 30°
- doskonała widocznośćw USG
- wysokiej jakości powłoka igły zapewniająca małe tarcie podczas wprowadzania
- igła połączona na stałe z kablem elektrycznym i drenem do infuzji
- drenik infuzyjny bez DEHP o długości 50 cm
- Luer

rozmiar: 22G 0,70 x 35 mm
22 G 0,70 x 50 mm
22G 0,70 x 80 mm
20G 0,90 x 100 mm
20G 0,90 x 150 mm

jm: op (1 szt.)
ilość : 100
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 172091,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"CHIRURGIA: OPATRUNEK SIATKOWY ZE SREBREM
- sterylny
- zwalcza zarówno bakterie gram-ujemne jak i gram-dodatnie włącznie ze szczepami MRSA
- hydrofobowa siatka poliamidowa, stanowiąca materiał nośny opatrunku, pokryta jest srebrem metalicznym
oraz impregnowana nie zawierającą wazeliny maścią z triglicerydów
"
rozmiar: 10 cm x 20 cm
jm: op (1 szt.)
ilość -500
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 64939,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"ORTOPEDIA: ZESTAW DO ARTROSKOPII KOLANA
- sterylny
- etykieta z pełną identyfikacją składu w postaci symboli graficznych elementów składowych
- na opakowaniu wskaźnik procesu sterylizacji, potwierdzający jego skuteczność

skład zestawu:
1 serweta z chłonnego, trójwarstwowego laminatu:
+ gramatura: conajmniej 73 g/m2
+ wymiary: 320 cm x 240 cm
+ samouszczelniający się centralny otwór o średnicy: 6 cm
+ wymiary elementu elastycznego: 30 cm x 30 cm
+ wykonana z grubego, wytrzymałego laminatu, szczególnie dedykowanego do operacji ortopedycznych, składającego się z warswy wiskozy, folii oraz polipropylenu, towrzącego zwartą strykturę
+ wytrzymałość na wypychanie na sucho / mokro: min. 100 kPa (PN EN ISO 13938 - 1)
+ chłonność: min. 800 %
+ laminat nie może powodować drażnienia, uczulenia, nie może być cytotoksyczny, musi w pełni odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13 795 dla obłożeń chirurgicznych dla wymagań wysokich


jm: op ( 1 komplet)
ilość: 300

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 58888,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ENDOSKOPIA: KLESZCZE BIOPSYJNE JEDNORAZOWE GASTROSKOPOWE
- sterylne, jednorazowego użytku
- powleczenie PE w kolorze ZIELONYM
- z markerami głębokości widocznymi w obrazie endoskopowym
- z funkcją biopsji stycznych
- pakowane pojedynczo
- w zestawie 4 etykiety samoprzylepne do dokumentacji z nr katalogowym, nr LOT, datą ważności
- łyżeczki owalne o długości 3.86 mm, rozwarcie 8 mm
- średnica narzędzia: 2.3 mm - 2.4mm; długość: 1800 mm

rozmiar: szczęki gładkie
szczęki gładkie z igłą
szczęki uzębione
szczęki uzębione z igłą
jm: op ( 1 szt.)
ilość: 1300
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 104084,94 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ANESTEZJOLOGIA: ŁĄCZNIK MARTWA PRZESTRZEŃ
- sterylny, jednorazowego użytku
- podwójnie obrotowy, karbowany w środku
- z wysokiej jakości PE EVA pozbawionego PCV
- połączenie 22M/15F od strony pacjenta

rozmiar: 22M/15F -22F
jm: op (1 szt.)
ilość: 200

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 26057,36 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

INFUZJA KONTRASTÓW: PRZYRZĄD DO POBIERANIA LEKÓW - SPIKE
- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- sterylny, jednorazowego użytku
- zintegrowany kanał powietrzny
jm: op. (1 szt.)
ilość: 150
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 135700 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA BARKU): OSŁONA NA KAMERĘ Z ŁĄCZNIKIEM W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM
- sterylna, jednorazowego użytku
- steri-stick
- paski samoprzylepne do mocowania
- niezawierający lateksu materiał IsoSilk

rozmiar: 18 x 246 cm
jm: op. (1 szt.)
ilość: 100

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10300 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHIRURGIA: OPATRUNEK WŁÓKNINOWY Z POLIAKRYLANEM ORAZ SREBREM
- sterylny
- na rany brudne, śmierdzące, z infekcją, z biofilmem i włóknikiem
- wkładka pokryta miękką, przylegającą matrycą gojącą (TLC: technologia lipidowo-koloidowa) impregnowaną srebrem

rozmiar: 10 cm x 10 cm
jm: op. (1 szt.)
ilość: 100

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 19558,33 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ORTOPEDIA: RĘKAWICE LATEKSOWE BEZPUDROWE BRĄZOWE
- sterylne
- chlorowane zewnętrznie i polimeryzowane wewnętrznie
- mankiet rolowany
- teksturowane
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii IIa (Dyrektywa Rady 93/42/EWG) z oznakowaniem na opakowaniu
- klasyfikowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III (Rozporządzenie (UE) 2016/425) z oznakowaniem na opakowaniu

Parametry techniczne potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2022 roku:
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka): minimum 0,27 mm
- grubość na dłoni (pojedyncza ścianka): minimum 0,26 mm
- grubość na mankiecie (pojedyncza ścianka): minimum 0,20 mm
- długość: minimum 280 mm (dla wszystkich rozmiarów)
- siła zrywu przed starzeniem: minimum 13,0 N
- zawartość protein: ≤ 40 mcg/g
- poziom AQL: nie większy niż 0,65

rozmiar: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5;9,0;
jm: op. (1 para)
ilość: 3000

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 7916,67 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHIRURGIA: SIATKA / ŁATA IMPLANTACYJNA SYSTEMOWA Z PASKIEM
- sterylna
- przeznaczona do przepuklin pępkowych
- kompozytowa, składająca się z:
+ warstwa przednia: permanentna makroporowata siatka polipropylenowa, antyadhezyjna z kieszeniami ułatwiającymi pozycjonowanie i wchłanialnymi włóknami PGA
+ wchłanialny pierścień z polideksanonu pozwalający na płaskie ułożenie siatki (czas wchłaniania: 24 - 32 tygodnie)
+ warstwa tylna: wchłanialna powłoka hydrożelowa (czas wchłaniania do 30 dni)

rozmiar: 8 cm x 8 cm
jm: op. ( 1 szt.)
ilość: 25
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 16250 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Potassium chloride / Glucose monohydrate

postać: roztwór do infuzji
moc: ( 3 mg + 55 mg) / ml
opakowanie: 10 pojemników po 500 ml
jm: op.
ilość: 5

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 120088,75 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHIRURGIA: WSZCZEPIALNY SYSTEM NACZYNIOWY / PORT NISKOPROFILOWY
- sterylny
- port tytanowy
- możliwość stosowania wlewów wspomaganych (do 5 ml/s, 300 PSI)
- bezpieczny podczas MRI o indukcji do 3 tesli
- wypełnione silikonem otwory na szwy
- posiada rozwiązanie zapobiegające zastojom krwi i powstawaniu skrzepów, poprzez wytwarzanie strumienia cieczy czyszczącego całą komorę portu - np. technolgia Vortex lub równoważna

minimalny skład systemu:
- przyłączalny cewnik poliuretanowy 6,6 CH o długości 55 cm
- zestaw introduktora 7 CH x 14 cm

rozmiar: cewnik 6,6 CH , długość 55cm
jm: op. ( 1 komplet)
ilość: 10

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 16333,33 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RĘKAW DO STERYLIZACJI, PAPIEROWO-FOLIOWY PŁASKI
- do sterylizacji parą wodną
- gramatura papieru minimum 60 g/m², folia minimum 8 – warstwowa
- wskaźniki sterylizacji nadrukowane poza polem załadunku
- wskaźnik sterylizacji w postaci jednolitego prostokąta bez prążków,o powierzchni nie
mniejszej niż 1 cm²
- informacja o kolorze wskaźników przed i po sterylizacji w języku polskim
- jednorazowego użytku (umieszczony piktogram przekreślonej liczby 2)
- zabezpieczony przeźroczystą, termokurczliwą folią
- każda rolka rękawa oznaczona etykietą identyfikacyjną (data produkcji, data ważności,
warunki przechowywania, numer LOT produktu) umieszczoną między rękawem a folią zabezpieczającą

rozmiar: 250mm x 200m
jm: op. (1 szt.)
ilość: 5

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4066 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OSTRZA DO STRZYGARKI
MEDLINE
- jednorazowego użytku
- do usuwania owłosienia
na całym ciele

rozmiar: uniwersalny
jm: op. (1 szt.)
ilość: 500

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5250 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHUSTA TRÓJKĄTNA
- bawełniana

rozmiar: 96 cm x 96 cm x 130cm
jm: op. ( 1 szt.)
ilość: 240

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 75799,75 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USTNIK PLASTIKOWY
- jednorazowego użytku

rozmiar: uniwersalny
jm: op. ( 1 szt.)
ilość: 350

Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6181 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

WSZYSTKIE OFERTY PODLEGAŁY ODRZUCENIU

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191785,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191785,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191785,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191785,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66501,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66501,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66501,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66501,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65577,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65577,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65577,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CitoNet-Bydgoszcz sp. z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951

7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-740

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65577,6 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112406,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112406,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112406,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camedica Paweł Harasimiuk spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391503758

7.3.3) Ulica: Willowa 87

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-819

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112406,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31565,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31565,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31565,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31365,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159408 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNEKTIK SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213197880

7.3.3) Ulica: Józefa Piusa Dziekońskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11124 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11124 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11124 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21123 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21123 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21123 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neoset Profi Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231371234

7.3.3) Ulica: Szymanów 9E

7.3.4) Miejscowość: Szymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21123 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8262 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8262 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8262 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8262 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18090 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18090 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984

7.3.3) Ulica: Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18090 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19051,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19051,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19051,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.3) Ulica: Elewatorska 58

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19051,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4219,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4219,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4219,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.3) Ulica: Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4219,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

WSZYSTKIE OFERTY PODLEGAŁY ODRZUCENIU

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85167,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85167,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85167,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85167,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4762,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6861,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6861,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedical Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522204982

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 200 lok 213A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4762,8 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-17 do 2026-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.