Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00471984/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8743d34-39f7-4045-aa7e-4d6f313dd6c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027256/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 864633,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
HEMODIALIZA: ZESTAW DO HEMODIALIZY Z CENTRALNYM, DWUŚWIATŁOWYM CEWNIKIEM DOŻYLNYM- sterylny, jednorazowego użytku
- wysokoprzepływowy
- powłoka zawierająca jony bizmutu
- do zastosowania tymczasowego
- nerkowaty kształt przekroju światła cewnika
- schodkowa końcówka cewnika pozbawiona otworów bocznych
minimalna zawartość zestawu:
- cewnik poliuretanowy z rozszerzaczem wewnętrznym
- igła wprowadzająca
- skalibrowany prowadnik z końcówką J
- 2 korki uszczelniające
- rozszerzacz
- opatrunek
rozmiar: 13 CH 200mm; 13 CH 250mm
jm: op (1 szt.)
ilość - 30
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CHIRURGIA: OPATRUNEK SUPERCHŁONNY- sterylny
- na rany z obfitym wysiękiem
- posiada niebieską warstwa z polipropylenu (zapobiega przesiąkaniu i wspomaga transmisję pary wodnej)
- rdzeń z z superabsorbentem
- zdolność absorpcji powyżej 1,0 g / cm2 (przy kompresji 40 mmHg)
rozmiar: 10cm x 10 cm nieprzylepny
jm: op (10szt.)
ilość: 20
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12129,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO BLOKAD NERWÓW OBWODOWYCH Z KABLEM ELEKTRYCZNYM- sterylna, jednorazowego użytku
- szlif 30°
- doskonała widocznośćw USG
- wysokiej jakości powłoka igły zapewniająca małe tarcie podczas wprowadzania
- igła połączona na stałe z kablem elektrycznym i drenem do infuzji
- drenik infuzyjny bez DEHP o długości 50 cm
- Luer
rozmiar: 22G 0,70 x 35 mm
22 G 0,70 x 50 mm
22G 0,70 x 80 mm
20G 0,90 x 100 mm
20G 0,90 x 150 mm
jm: op (1 szt.)
ilość : 100
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 172091,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"CHIRURGIA: OPATRUNEK SIATKOWY ZE SREBREM- sterylny
- zwalcza zarówno bakterie gram-ujemne jak i gram-dodatnie włącznie ze szczepami MRSA
- hydrofobowa siatka poliamidowa, stanowiąca materiał nośny opatrunku, pokryta jest srebrem metalicznym
oraz impregnowana nie zawierającą wazeliny maścią z triglicerydów
"
rozmiar: 10 cm x 20 cm
jm: op (1 szt.)
ilość -500
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 64939,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"ORTOPEDIA: ZESTAW DO ARTROSKOPII KOLANA- sterylny
- etykieta z pełną identyfikacją składu w postaci symboli graficznych elementów składowych
- na opakowaniu wskaźnik procesu sterylizacji, potwierdzający jego skuteczność
skład zestawu:
1 serweta z chłonnego, trójwarstwowego laminatu:
+ gramatura: conajmniej 73 g/m2
+ wymiary: 320 cm x 240 cm
+ samouszczelniający się centralny otwór o średnicy: 6 cm
+ wymiary elementu elastycznego: 30 cm x 30 cm
+ wykonana z grubego, wytrzymałego laminatu, szczególnie dedykowanego do operacji ortopedycznych, składającego się z warswy wiskozy, folii oraz polipropylenu, towrzącego zwartą strykturę
+ wytrzymałość na wypychanie na sucho / mokro: min. 100 kPa (PN EN ISO 13938 - 1)
+ chłonność: min. 800 %
+ laminat nie może powodować drażnienia, uczulenia, nie może być cytotoksyczny, musi w pełni odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13 795 dla obłożeń chirurgicznych dla wymagań wysokich
jm: op ( 1 komplet)
ilość: 300
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 58888,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ENDOSKOPIA: KLESZCZE BIOPSYJNE JEDNORAZOWE GASTROSKOPOWE- sterylne, jednorazowego użytku
- powleczenie PE w kolorze ZIELONYM
- z markerami głębokości widocznymi w obrazie endoskopowym
- z funkcją biopsji stycznych
- pakowane pojedynczo
- w zestawie 4 etykiety samoprzylepne do dokumentacji z nr katalogowym, nr LOT, datą ważności
- łyżeczki owalne o długości 3.86 mm, rozwarcie 8 mm
- średnica narzędzia: 2.3 mm - 2.4mm; długość: 1800 mm
rozmiar: szczęki gładkie
szczęki gładkie z igłą
szczęki uzębione
szczęki uzębione z igłą
jm: op ( 1 szt.)
ilość: 1300
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 104084,94 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ANESTEZJOLOGIA: ŁĄCZNIK MARTWA PRZESTRZEŃ- sterylny, jednorazowego użytku
- podwójnie obrotowy, karbowany w środku
- z wysokiej jakości PE EVA pozbawionego PCV
- połączenie 22M/15F od strony pacjenta
rozmiar: 22M/15F -22F
jm: op (1 szt.)
ilość: 200
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26057,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
INFUZJA KONTRASTÓW: PRZYRZĄD DO POBIERANIA LEKÓW - SPIKE- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- sterylny, jednorazowego użytku
- zintegrowany kanał powietrzny
jm: op. (1 szt.)
ilość: 150
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 135700 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA BARKU): OSŁONA NA KAMERĘ Z ŁĄCZNIKIEM W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM- sterylna, jednorazowego użytku
- steri-stick
- paski samoprzylepne do mocowania
- niezawierający lateksu materiał IsoSilk
rozmiar: 18 x 246 cm
jm: op. (1 szt.)
ilość: 100
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10300 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CHIRURGIA: OPATRUNEK WŁÓKNINOWY Z POLIAKRYLANEM ORAZ SREBREM- sterylny
- na rany brudne, śmierdzące, z infekcją, z biofilmem i włóknikiem
- wkładka pokryta miękką, przylegającą matrycą gojącą (TLC: technologia lipidowo-koloidowa) impregnowaną srebrem
rozmiar: 10 cm x 10 cm
jm: op. (1 szt.)
ilość: 100
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19558,33 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ORTOPEDIA: RĘKAWICE LATEKSOWE BEZPUDROWE BRĄZOWE- sterylne
- chlorowane zewnętrznie i polimeryzowane wewnętrznie
- mankiet rolowany
- teksturowane
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii IIa (Dyrektywa Rady 93/42/EWG) z oznakowaniem na opakowaniu
- klasyfikowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III (Rozporządzenie (UE) 2016/425) z oznakowaniem na opakowaniu
Parametry techniczne potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2022 roku:
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka): minimum 0,27 mm
- grubość na dłoni (pojedyncza ścianka): minimum 0,26 mm
- grubość na mankiecie (pojedyncza ścianka): minimum 0,20 mm
- długość: minimum 280 mm (dla wszystkich rozmiarów)
- siła zrywu przed starzeniem: minimum 13,0 N
- zawartość protein: ≤ 40 mcg/g
- poziom AQL: nie większy niż 0,65
rozmiar: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5;9,0;
jm: op. (1 para)
ilość: 3000
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7916,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CHIRURGIA: SIATKA / ŁATA IMPLANTACYJNA SYSTEMOWA Z PASKIEM- sterylna
- przeznaczona do przepuklin pępkowych
- kompozytowa, składająca się z:
+ warstwa przednia: permanentna makroporowata siatka polipropylenowa, antyadhezyjna z kieszeniami ułatwiającymi pozycjonowanie i wchłanialnymi włóknami PGA
+ wchłanialny pierścień z polideksanonu pozwalający na płaskie ułożenie siatki (czas wchłaniania: 24 - 32 tygodnie)
+ warstwa tylna: wchłanialna powłoka hydrożelowa (czas wchłaniania do 30 dni)
rozmiar: 8 cm x 8 cm
jm: op. ( 1 szt.)
ilość: 25
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 16250 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Potassium chloride / Glucose monohydratepostać: roztwór do infuzji
moc: ( 3 mg + 55 mg) / ml
opakowanie: 10 pojemników po 500 ml
jm: op.
ilość: 5
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 120088,75 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CHIRURGIA: WSZCZEPIALNY SYSTEM NACZYNIOWY / PORT NISKOPROFILOWY- sterylny
- port tytanowy
- możliwość stosowania wlewów wspomaganych (do 5 ml/s, 300 PSI)
- bezpieczny podczas MRI o indukcji do 3 tesli
- wypełnione silikonem otwory na szwy
- posiada rozwiązanie zapobiegające zastojom krwi i powstawaniu skrzepów, poprzez wytwarzanie strumienia cieczy czyszczącego całą komorę portu - np. technolgia Vortex lub równoważna
minimalny skład systemu:
- przyłączalny cewnik poliuretanowy 6,6 CH o długości 55 cm
- zestaw introduktora 7 CH x 14 cm
rozmiar: cewnik 6,6 CH , długość 55cm
jm: op. ( 1 komplet)
ilość: 10
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 16333,33 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RĘKAW DO STERYLIZACJI, PAPIEROWO-FOLIOWY PŁASKI- do sterylizacji parą wodną
- gramatura papieru minimum 60 g/m², folia minimum 8 – warstwowa
- wskaźniki sterylizacji nadrukowane poza polem załadunku
- wskaźnik sterylizacji w postaci jednolitego prostokąta bez prążków,o powierzchni nie
mniejszej niż 1 cm²
- informacja o kolorze wskaźników przed i po sterylizacji w języku polskim
- jednorazowego użytku (umieszczony piktogram przekreślonej liczby 2)
- zabezpieczony przeźroczystą, termokurczliwą folią
- każda rolka rękawa oznaczona etykietą identyfikacyjną (data produkcji, data ważności,
warunki przechowywania, numer LOT produktu) umieszczoną między rękawem a folią zabezpieczającą
rozmiar: 250mm x 200m
jm: op. (1 szt.)
ilość: 5
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4066 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OSTRZA DO STRZYGARKIMEDLINE
- jednorazowego użytku
- do usuwania owłosienia
na całym ciele
rozmiar: uniwersalny
jm: op. (1 szt.)
ilość: 500
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5250 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CHUSTA TRÓJKĄTNA- bawełniana
rozmiar: 96 cm x 96 cm x 130cm
jm: op. ( 1 szt.)
ilość: 240
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 75799,75 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USTNIK PLASTIKOWY- jednorazowego użytku
rozmiar: uniwersalny
jm: op. ( 1 szt.)
ilość: 350
Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr. 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6181 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
WSZYSTKIE OFERTY PODLEGAŁY ODRZUCENIU
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191785,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191785,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191785,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191785,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66501,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66501,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66501,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66501,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65577,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65577,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65577,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CitoNet-Bydgoszcz sp. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951
7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-740
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65577,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112406,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112406,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112406,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camedica Paweł Harasimiuk spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391503758
7.3.3) Ulica: Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-819
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112406,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31565,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31565,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31565,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31365,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159408 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNEKTIK SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213197880
7.3.3) Ulica: Józefa Piusa Dziekońskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CAMEDICA PAWEŁ HARASIMIUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CAMEDICA PAWEŁ HARASIMIUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11124 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11124 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11124 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11124 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21123 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21123 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21123 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neoset Profi Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231371234
7.3.3) Ulica: Szymanów 9E
7.3.4) Miejscowość: Szymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21123 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8262 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8262 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8262 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424
7.3.3) Ulica: Heleny Modrzejewskiej 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-327
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8262 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984
7.3.3) Ulica: Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19051,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19051,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19051,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19051,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4219,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4219,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4219,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241
7.3.3) Ulica: Winogrady 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4219,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
WSZYSTKIE OFERTY PODLEGAŁY ODRZUCENIU
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85167,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85167,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85167,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85167,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4762,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6861,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6861,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedical Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522204982
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 200 lok 213A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4762,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-06-10INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów do próżniowego systemu pobierania krwi, środków jednorazowego użytku, rękawic medycznych i materiałów opatrunkowych w podziale na zadania.
- Sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego, materiałów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materiałów medycznych.
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni"
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 10 zadań II
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH STOSOWANYCH W RAMACH CHEMIOTERAPII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej z podziałem na pakiety
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





