Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423727/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00437865/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa i uruchomienie agregatów prądotwórczych” w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” – ETAP I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świdnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 38
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.8.) Numer faksu: urzadsw@swidnica.zgora.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadsw@swidnica.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa i uruchomienie agregatów prądotwórczych” w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” – ETAP I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb683ca0-e8ab-4ed5-a772-859d57c62be7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043519/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Zakup, dostawa i uruchomienie agregatów prądotwórczych” w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” – ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 385365,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316747,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie 5 fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych na obiektach wodociągowo – kanalizacyjnych na terenie gminy Świdnica.
Agregaty należy dostarczyć i uruchomić w niżej wymienionych lokalizacjach gminy Świdnica w woj. lubuskim:
Drzonów - ujęcie wody - agregat 48 kW,
Wilkanowo ul. Ogrodnicza - przepompownia ścieków - agregat 48 kW,
Wilkanowo ul. Strumykowa - przepompownia ścieków - agregat 30 kW,
Radomia ul. Zielona - przepompownia ścieków – agregat 30 kW,
Grabowiec - przepompownia ścieków – agregat 48 kW.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291717189
7.3.3) Ulica: Gorzowska 12
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-127
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388557,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na podstawie przydzielonej dotacji celowej w związku z decyzją Ministra Finansów znak: MF/FS7.4143.3.141.2025.MF.3808 z dnia 25 lipca 2025 r. o podziale przydzielonych przez MSWiA środków finansowych dla województwa lubuskiego na poszczególne obszary zadaniowe wskazane w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawy specjalistycznych materiałów medycznych na blok operacyjny
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2026 r.
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
- Ułożenie bruku na skarpie koryta rzeki Bystrzycy - brzeg lewy w rejonie mostu drogowego w Pankowie
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i PCPR w Świdnicy, PUP w Świdnicy oraz PBGiK w Świdnicy z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- Uzupełnienie zasobów Gminy Łękawica niezbędnych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - Zakup agregatów prądotwórczych o mocy min. 5 kVA
- Zakup i dostawa mobilnych zestawów zasilania awaryjnego
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





