Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00523423/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Cyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866009
1.5.8.) Numer faksu: 68 3846010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.zbaszyn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80432df6-d655-4659-ace1-7855c04d34fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029345/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Cyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest realizowany w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPRUI.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 695853,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. B. Opracowanie i wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie. C. Narzędzia do szyfrowania plików, treści i poczty elektronicznej. D. Platforma szkoleniowa w zakresie cyberbezpieczeństwa. E. Platforma cyberbezpieczeństwa jako usługa. F. System PAM (zarządzanie dostępem uprzywilejowanym). G. System uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA). H. Exchange Online (Plan 1). I. Usługa wsparcia CyberSecurity (Zakresy A-I, 9 elementów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212732-9 - Usługi opracowywania oprogramowania do zabezpieczania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia 855 900.40 PLN. Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, tj. do dnia 07.10.2024 r. do godz. 12:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez: Cloud Spare - Piotr Wojtasik ,wartość oferty brutto: 846 060,40 PLN. Wykonawca w dniu 14 października 2024 r. powiadomił pisemnie Zamawiającego o odmowie podpisania umowy ze względu na zdolności finansowe firmy, uniemożliwiające realizację umowy w oparciu o warunki postępowania, w tym umowy. Z uwagi, że w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, art. 263 ustawy Pzp nie ma zastosowania co skutkuje unieważnieniem postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846060,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846060,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.