eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024 - Rejon I



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024 – Rejon I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/848809

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024 – Rejon I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c450705-847b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024 - Rejon I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.15.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2023/2024 (za sezon zimowy uznaje się okres od listopada 2023 r. do kwietnia 2024 r.), we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli), w tym święta, przez 24 godziny na dobę.
2. Obszar gminy dotyczący przedmiotu zamówienia – Rejon I, obejmuje następujące sołectwa: Kobylnica, Bolesławice, Widzino, Łosino wraz z miejscowością Zajączkowo.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie mechaniczne na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).
2) likwidację śliskości zimowej w standardzie II, III, IV poprzez:
a) posypywanie nawierzchni dróg asfaltowych na całej długości solą zroszoną,
b) posypywanie nawierzchni dróg z kostki betonowej wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będą miejsca zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W takim przypadku po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem;
c) posypywanie nawierzchni dróg betonowych wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będą miejsca zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W takim przypadku po konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem,
d) posypywanie nawierzchni dróg gruntowych wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będą miejsca zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W takim przypadku po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo – solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem
e) posypywanie nawierzchni chodników, parkingów na całej długości piaskiem.
3) odśnieżanie ręczne na całej długości chodnika oraz przejściach dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem.
4) załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica:
a) przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej), o konieczności usunięcia śniegu,
b) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego.
5) zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które leżą po stronie Wykonawcy.
6) przygotowanie mieszanki piaskowo–solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej, co jest obowiązkiem Wykonawcy.
7) zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
8) bieżące prowadzenie pisemnych dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem, w tym odśnieżania ręcznego, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
9) wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łączność telefoniczną, które leży po stronie Wykonawcy. Stanowisko dyspozytorskie musi być czynne całodobowo.
5. Zamawiający wymaga aby w pojazdach używanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy posiadał urządzenia GPS i na każde żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, okazywał generowane raporty do weryfikacji wynikające ze zgłoszeń Zamawiającego. Raport z zapisu GPS powinien pozwalać na weryfikację przebiegu trasy dojazdu do miejsca rozpoczęcia usługi oraz trasy od miejsca zakończenia usługi do miejsca postoju pojazdu, czasu jazdy, czasu postojów, przebiegu tras ZUD oraz pozwalać na bieżącą kontrolę gdzie w danej chwili znajduje się pojazd.
6. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają:
1) standardy zimowego utrzymania dróg gminnych (ZUD), stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,
2) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ,
3) wykaz dróg i powierzchni do odśnieżania, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
4) wykaz długości dróg, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
5) mapka - rejony utrzymania dróg, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości do 40% w zakresie wartościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub w innych przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć lub nie będzie leżało to w jego interesie. W związku z ograniczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego i Wykonawca zrzeka się ich dochodzenia.
8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
9. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty, ale nie później niż w ciągu 120 minut od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego, przekazanego telefonicznie albo drogą elektroniczną.
10. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia Wykazu sprzętu, którym Wykonawca będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia (do ZUD), sporządzonego według Załącznika nr 10 do SWZ. W przypadku dysponowania niewystarczającą ilością sprzętu do rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do doposażenia w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania umowy.
12. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia w gotowości do wykonywania zamówienia (zgodnie z ZUD 2023/2024) przez okres 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
13. Przedmiot zamówienia jest realizowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy.
14. Zamawiający ma prawo wydłużyć czas obowiązywania umowy w sytuacji nie wydatkowania środków objętych kontraktem.
15. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz za co najmniej minimalnym wynagrodzeniem za pracę, osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi tj.: kierowców pojazdów, które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
16. Kierowcy pojazdów powinni posiadać aktualne badania i uprawnienia do prowadzenia/obsługi danego typu sprzętu.
17. W przypadku stwierdzenia, że usługa wykonywana jest niezgodnie z SWZ lub z obowiązującymi przepisami lub wprowadzony sprzęt jest nieodpowiedni, Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy i żądać ponownego wykonania usługi lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
18. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia Wykazu osób, o których mowa w ust. 14 wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie osób na umowę o pracę, sporządzonego według załącznika nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737656,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737656,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737656,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRĘŻEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737656,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.