eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego "Modernizacja klatek schodowych w II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Modernizacja klatek schodowych w II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Modernizacja klatek schodowych w II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee177c95-5d1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046861/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego "Modernziacja klatek schodowych w II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416132

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.45.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Modernizacja klatek schodowych w II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu w zakresie wymiany okładzin stopni schodowych.
Przedmiot zamówienia polega w szczególności na:
a) wymiana stopni,
b) wymiana podstopni,
c) wymiana listew podstopniowych,
d) konserwacja i restauracja cokołów schodowych, alternatywnie dopuszcza się wymianę cokołów na nowe,
e) dokonać wymaganych napraw w obrębie policzków,
f) zachować i poddać konserwacji barierki,
g) zachować i poddać konserwacji mocowania ścienne,
h) wszelkie uszkodzenia konstrukcji metalowej naprawić metodami ślusarskimi,
w razie potrzeby wykonać miejscowe uzupełnienia,
i) zachować pochwyty drewniane i poddać je pracom konserwatorskim
i restauratorskim,
j) uszkodzenia i ubytki w pochwytach należy uzupełnić stolarsko, stosując wypełniacze na bazie akryli lub epoksydu,
k) niezachowane partie pochwytów odtworzyć dokładnie naśladując formę oryginału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 124804,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Modernizacja klatek schodowych w II Liceum Ogólnokształcącym
im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu w zakresie wykonania robót malarskich i glazurniczych.
Przedmiot zamówienia polega w szczególności na:
a) prace budowlane w zakresie modernizacji dwóch klatek schodowych:
- wykonanie malowania całych klatek schodowych, ścian, sufitów, spodów biegów schodowych,
- wymiana płytek oraz posadzek w obrębie klatek schodowych,
b) w obrębie głównej klatki schodowej dopuszczalna całkowita wymiana oryginalnych płytek ceramicznych i historycznych posadzek na spocznikach oraz na piętrach (na obszarze do 2m od schodów),
c) podczas demontażu płytek należy odzyskać ok. 30% egzemplarzy zachowanych
w najlepszym stanie, celem wtórnego wykorzystania,
d) na klatce bocznej historyczne płytki charakteryzują się dużą kompletnością oraz lepszym stanem, należy zachować i poddać konserwacji. Egzemplarze uszkodzone wymienić przy użyciu płytek z demontażu posadzek klatki głównej,
e) nowe płytki powinny możliwie wiernie powtarzać wzór i barwę pierwowzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 71456,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DrewBart Bartłomiej Kieloch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762432736

7.3.4) Miejscowość: Zakurzewo 48

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do 16 października 2023 r. godz. 9:30 złożono jedną ofertę: Livoro Group Sp. z o.o., Al. 23 Stycznia 26/21, 86 – 300 Grudziądz cena oferty 212 450,00 złotych, termin gwarancji 60 miesięcy. Wykonawca wraz z ofertą, złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w którym oświadczył że spełnianie warunków go „nie dotyczy”. Zamawiający w dniu 20 października 2023 r. zwrócił się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień w tym zakresie w terminie do dnia 25 października 2023 roku, jednakże Wykonawca nie złożył żadnych wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Z uwagi na fakt, że przedmiotowe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu i tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (art. 125 ust. 1 i 3 ustawy Pzp), Zamawiający uznał, że złożone wraz z ofertą oświadczenie zawiera błędy i w związku z tym, w dniu 26 października 2023 roku wezwał Wykonawcę do jego uzupełnienia w terminie do 31 października 2023 roku.
Wykonawca we wskazanym terminie nie uzupełnił przedmiotowego oświadczenia. Zamawiający uznał, że całokształt czynności Wykonawcy podjętych w niniejszym postępowaniu potwierdza wystąpienie przesłanki odrzucenia oferty, wyrażonej w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, a ponadto brak reakcji na wezwanie do uzupełnienia oświadczenia stanowi wystąpienie przesłanki odrzucenia oferty wyrażonej w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.