eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrazów › "Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Obrazów - IOS.271.13.2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Obrazów - IOS.271.13.2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRAZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Obrazów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-641

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@obrazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrazow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0658ca71-73d3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Obrazów - IOS.271.13.2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0658ca71-73d3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033828/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Obrazów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont drogi gminnej Komorna - Węgrce Nr 002484T od km 0+000 do km 1+830 w msc. Węgrce Panieńskie,
1) Remontu drogi gminnej Komorna – Węgrce od km 0+000 do km 1+830 w miejscowości Węgrce Panieńskie, w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, utwardzenia poboczy oraz remontu zjazdów. Opracowanie swym zakresem obejmuje teren pasa drogowego (działki o nr ewid. 235, 216).
2) W ramach projektowanego remontu drogi gminnej przewiduje się:
• Wykonanie remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• Utwardzenie istniejących poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm,
• Wykonane remontu istniejących zjazdów.
3) Szerokość jezdni bitumicznej – zgodnie ze stanem istniejącym 5,0-6,4m. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szerokości 0,75m wykonać z nadaniem spadku poprzecznego 8% w kierunku od jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2% daszkowy (odcinki proste) i jednostronny (na łukach) zgodnie z rys. 3 Przekroje konstrukcyjne.
Konstrukcja jezdni:
• istniejąca nawierzchnia bitumiczna
• w-wa wiążąca z AC11W gr.3cm
• w-wa ścieralna z AC11S gr.3cm
Konstrukcja poboczy:
• powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm w ilości 8dm3/m2
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1938449,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej Lenarczyce - Lenarczyce od km 0+053 do km 1+052 na działce o nr ewid. 323 położonej w msc. Lenarczyce
1) Przebudowa drogi wewnętrznej Lenarczyce - Lenarczyce od km 0+053 do km 1+052 na działce o nr ewid. 323 położonej w miejscowości Lenarczyce, w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, utwardzenia poboczy. Opracowanie swym zakresem obejmuje teren pasa drogowego (działka nr ewid. 323).
2) W ramach projektowanej przebudowy drogi wewnętrznej przewiduje się:
• Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• Utwardzenie istniejących poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm,
• Umocnienie skarp płytami ażurowymi 40x60x10cm z wypełnieniem otworów podsypką na odcinku od km 0+053 do km 0+290
3) Szerokość jezdni bitumicznej – zgodnie ze stanem istniejącym 3m. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szerokości 0,75m i 0,20m wykonać z nadaniem spadku poprzecznego 8% w kierunku od jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2% jednostronny zgodnie z rys. 3 Przekroje konstrukcyjne.
Konstrukcja jezdni:
• istniejąca nawierzchnia tłuczniowa
• w-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm gr. 10cm.
• zaklinowanie podbudowy klińcem 4-31,5mm gr. 5cm
• w-wa wiążąca z AC16W gr.4cm
• w-wa ścieralna z AC11S gr.3cm
Konstrukcja poboczy:
• powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm w ilości 8dm3/m2
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm
Konstrukcja umocnienia skarpy:
• płyty ażurowe 40x60x10cm z wypełnieniem otworów podsypką cem-piaskową
• podsypka cementowo-piaskowa gr. 10cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1059914,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Remont drogi gminnej Głazów – Obrazów Nr 002476T od km 0+169 do km 1+168 w msc. Głazów
1) Remont drogi gminnej Głazów – Obrazów Nr 002476T od km 0+169 do km 1+168 w miejscowości Głazów, w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, utwardzenia poboczy oraz remontu zjazdów. Opracowanie swym zakresem obejmuje teren pasa drogowego (działka o nr ewid. 458).
2) W ramach projektowanego remontu drogi gminnej przewiduje się:
• Wykonanie remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• Utwardzenie istniejących poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm,
• Wykonane remontu istniejących zjazdów.
3) Szerokość jezdni bitumicznej – zgodnie ze stanem istniejącym 3,5m. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szerokości 0,75m wykonać z nadaniem spadku poprzecznego 8% w kierunku od jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2% jednostronny zgodnie z rys. 3 Przekrój konstrukcyjny.
Konstrukcja jezdni:
• istniejąca nawierzchnia bitumiczna
• w-wa wiążąca z AC16W gr.4cm
• w-wa ścieralna z AC11S gr.3cm
Konstrukcja poboczy:
• powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm w ilości 8dm3/m2
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 887220,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej Węgrce – Dębiany od km 0+000 do km 0+999 na działce o nr ewid. 228 położonej w msc. Wegrce Panieńskie
1) Przebudowa drogi wewnętrznej Węgrce - Dębiany od km 0+000 do km 0+999 na działce o nr ewid. 228 położonej w miejscowości Węgrce Panieńskie, w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, utwardzenia poboczy. Opracowanie swym zakresem obejmuje teren pasa drogowego (działka nr ewid. 228).
2) W ramach projektowanej przebudowy drogi wewnętrznej przewiduje się:
• Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• Utwardzenie istniejących poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm,
3) Szerokość jezdni bitumicznej – zgodnie ze stanem istniejącym 3m. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szerokości 0,75m wykonać z nadaniem spadku poprzecznego 8% w kierunku od jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2% jednostronny zgodnie z rys. 3 Przekroje konstrukcyjne.
Konstrukcja jezdni:
• istniejąca nawierzchnia tłuczniowa
• w-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm gr. 10cm.
• zaklinowanie podbudowy klińcem 4-31,5mm gr. 5cm
• w-wa wiążąca z AC16W gr.4cm
• w-wa ścieralna z AC11S gr.3cm
Konstrukcja poboczy:
• powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm w ilości 8dm3/m2
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1049931,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Remont drogi wewnętrznej Kleczanów – Kolonie Łąki od km 0+000 do km 0+850 na działce o nr ewid. 382, 424 w msc. Kleczanów
1) Remontu drogi wewnętrznej Kleczanów-Kolonie Łąki od km 0+000 do km 0+850 na działce o nr ewid. 382, 424 w miejscowości Kleczanów, w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, utwardzenia poboczy, remontu zjazdów. Opracowanie swym zakresem obejmuje teren pasa drogowego (działki o nr ewid. 382, 424).
2) W ramach projektowanego remontu drogi wewnętrznej przewiduje się:
• Wykonanie remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• Utwardzenie istniejących poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm,
• Wykonane remontu istniejących zjazdów.
3) Szerokość jezdni bitumicznej 3,0m. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szerokości 0,5m wykonać z nadaniem spadku poprzecznego 8% w kierunku od jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2% jednostronny zgodnie z rys. 3 Przekrój konstrukcyjny.
Konstrukcja jezdni:
• istniejąca nawierzchnia bitumiczna
• w-wa wiążąca z AC16W gr.4cm
• w-wa ścieralna z AC11S gr.3cm
Konstrukcja poboczy:
• powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm w ilości 8dm3/m2
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 671510,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Przebudowa drogi wewnętrznej Lenarczyce – Lenarczyce Kolonia od km 0+000 do km 0+999 na działce o nr ewid. 332 położonej w msc. Lenarczyce
1) Przebudowa drogi wewnętrznej Lenarczyce - Lenarczyce Kolonia od km 0+000 do km 0+999 na działce o nr ewid. 332 położonej w miejscowości Lenarczyce, w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, utwardzenia poboczy. Opracowanie swym zakresem obejmuje teren pasa drogowego (działka nr ewid. 332).
2) W ramach projektowanej przebudowy drogi wewnętrznej przewiduje się:
• Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• Utwardzenie istniejących poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm,
3) Szerokość jezdni bitumicznej – zgodnie ze stanem istniejącym 3m. Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szerokości 0,75m wykonać z nadaniem spadku poprzecznego 8% w kierunku od jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2% jednostronny zgodnie z rys. 3 Przekroje konstrukcyjne.
Konstrukcja jezdni:
• istniejąca nawierzchnia tłuczniowa
• w-wa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm gr. 10cm.
• zaklinowanie podbudowy klińcem 4-31,5mm gr. 5cm
• w-wa wiążąca z AC16W gr.4cm
• w-wa ścieralna z AC11S gr.3cm
Konstrukcja poboczy:
• powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm w ilości 8dm3/m2
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1049931,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119740,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1814083,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119740,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260798611

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119740,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 765738,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 902754,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765738,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260798611

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 765738,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549872,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 806174,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549872,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450975

7.3.3) Ulica: Łomno

7.3.4) Miejscowość: Pawłów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549872,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714406,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 851648,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714406,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291093378

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714406,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421031,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621746,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421031,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450975

7.3.3) Ulica: Łomno

7.3.4) Miejscowość: Pawłów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421031,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767342,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841258,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767342,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260798611

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767342,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.