Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504253/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuk-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d97eaa6-8843-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach w zakresie:
1) Obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC p.p.m)
2) Ubezpieczenia auto casco pojazdów mechanicznych (AC/KR) – w ruchu i na postoju (AC) oraz kradzież (KR)
3) Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SWZ. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki zamówienia (obligatoryjne) oraz ich treści, oraz warunki fakultatywne.
3.Termin wykonania określa się na 24 miesiące tj. od dnia 01.01.2024 do 31.12.2025 r. podzielony na dwa 12 - miesięczne okresy rozliczeniowe / polisowe w następujący sposób :
01.01.2024 – 31.12.2024- pierwszy okres rozliczeniowy/polisowy
01.01.2025 – 31.12.2025- drugi okres rozliczeniowy/ polisowy
Terminy płatności składek zostaną uzgodnione z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia przy wystawieniu polis.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy pzp zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający – stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił informację, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
W powyższym postępowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji przetargowej terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 30.11.2023 r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę :
• TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa; z ceną ofertową w wysokości: 223 884,00 zł brutto (słownie: dwieście dwadzieścia trzy tysiące osiemset osiemdziesiąt cztery złote 00/100).
Jednym z kryterium decydującym o wyborze oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu oprócz warunku dodatkowego – fakultatywnego była cena.
Po analizie możliwości finansowych Spółki, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223884,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa fortepianu koncertowego na potrzeby PSM I stopnia im. Romualda Twardowskiego w Puławach
- Dzierżawa aparatury medycznej wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem robota chirurgicznego.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, dla RZD Wielichowo w podziale na 2 części zamówienia
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH, znak sprawy DZP-23/116/25
- Grupa wsparcia, warsztaty dla rodzin, opieka nad dziećmi oraz superwizje dla personelu projektu w ramach projektu "Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w powiecie puławskim"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 2 Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ostrów Wielkopolski
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Przemków
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Jedlina -Zdrój wraz z jednostkami podległymi oraz instytucjami kultury
- "Usługa ubezpieczenia majątkowego maszyn leśnych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wielkopolskim"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.