Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491130/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00499893/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH O NAPĘDZIE HYBRYDOWYM NA POTRZEBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.mukowska@pcpr.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=737043361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH O NAPĘDZIE HYBRYDOWYM NA POTRZEBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1740c230-13db-4472-902a-f1fc42cf930d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+. Działanie 9.9: System pieczy zastępczej. Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych o napędzie hybrydowym typu HEV na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3. Opis przedmiotu zamówienia- wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie samochodów zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027”.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi kosztami: brak tzw. efektu skali (im większe zamówienie, tym niższa cena), większy zakres dostaw udzielonych Wykonawcy, może spowodować spadek kosztów wykonania przedmiotu zamówienia (koszty dostawy, zysk) oraz kosztów obsługi do jej wykonania (zapewnienie gwarancji, serwisu), a w konsekwencji możliwość zaoferowanie niższej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209194,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209194,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209194,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNEDLER Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5781624079
7.3.3) Ulica: ul. Rybacka 39A
7.3.4) Miejscowość: Jantar
7.3.5) Kod pocztowy: 82-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KNEDLER SP. Z O.O. AUTORYZOWANY DEALER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KNEDLER SP. Z O.O. AUTORYZOWANY DEALER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209194,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- REALIZACJA ZADAŃ POKONTROLNYCH KPP STRAŻY POŻARNEJ I POWIATOWEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim
- "ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, NIEUŻYWANEGO SAMOCHODU TYPU SUV DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH"
- Zakup pojazdu spełniającego wymogi ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych na potrzeby prowadzenia kontroli
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Najem samochodów osobowych dla Centrum Informatyki Resortu Finansów na okres 12 miesięcy
- Dostawa trzech sztuk nowych samochodów osobowych.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.