Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00527242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
- 2025/BZP 00553071/01 - Wynik z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Budry.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓROWO IŁAWECKIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742913
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 17
1.4.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 89 7611322
1.4.8.) Numer faksu: +48 7611530
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreatariat@uggorowo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542961
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00527242
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 40 %
Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni.
Ocena w zależności od terminu dostawy:
• do 30 dni, wykonawca otrzyma – 0 pkt.
• do 25 dni, wykonawca otrzyma – 20 pkt.
• do 20 dni, wykonawca otrzyma – 30 pkt.
• do 15 dni, wykonawca otrzyma – 40 pkt.
3) Końcowa ilość punktów zostanie określona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
4) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów
Po zmianie:
1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach (dotyczy każdej części):
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 40 %
Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni.
Ocena w zależności od terminu dostawy:
• do 30 dni, wykonawca otrzyma – 0 pkt.
• do 25 dni, wykonawca otrzyma – 20 pkt.
• do 20 dni, wykonawca otrzyma – 30 pkt.
• do 15 dni, wykonawca otrzyma – 40 pkt.
3) Końcowa ilość punktów zostanie określona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
4) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Sprzęt ratunkowy i awaryjny,Odzież ochronna i zabezpieczająca,Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części. Na każdą część można składać odrębna ofertę. Można też składać ofertę na dowolną liczbę części.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne wymagania dotyczące doświadczenia tj.: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę sprzętu o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
b) (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymaganym ww. doświadczeniem musi się wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
c) Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV SWZ.
d) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne wymagania dotyczące doświadczenia tj.: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę sprzętu o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
b) (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymaganym ww. doświadczeniem musi się wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
c) Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV SWZ.
d) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
- 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Bartoszycach nr rachunku 18 8855 0004 2003 0013 0015 0005 z dopiskiem „Wadium – dostawa sprzętu ratowniczego”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
- 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) na każdą część
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Bartoszycach nr rachunku 18 8855 0004 2003 0013 0015 0005 z dopiskiem „Wadium – dostawa sprzętu ratowniczego, cz. .......”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-20 12:00
Po zmianie:
2025-11-24 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-20 12:00
Po zmianie:
2025-11-24 12:05
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
- 1. "_" Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 5000,00 litrów
- Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Górowo Iławeckie w 2026 roku
- BEZGOTÓWKOWA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY GÓROWO IŁAWECKIE w okresie 01.01.2026 do 31.12.2026
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Dostawa robota gaśniczego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





