eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-033bcd79-7e23-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-033bcd79-7e23-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040967/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad kompleksową realizacją robót budowlanych infrastruktury drogowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad kompleksową realizacją robót budowlanych CZĘŚĆ 1 - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka.
Zamówienie obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej i przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy, zasad BHP w ramach: CZĘŚĆ 1 - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka.
Roboty budowlane, podlegające nadzorowi inwestorskiemu doprecyzowane są dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Sprawowanie kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na podstawie zawartych umów z Wykonawcą robót budowlanych, w zakresie wszystkich niezbędnych na budowie specjalnościach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, wymogami, decyzjami o pozwoleniu na budowę.
Szczegółowa charakterystyka robót budowlanych, nad którym będzie sprawowany nadzór:
https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenie/966/przebudowa_z_rozbudowa_drogi_gminnej_nr_165020n_marcinkowopurdka
Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie wykonywał usługi z zachowaniem należytej staranności i obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, zamówień publicznych oraz wymaganiami Programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - Remont drogi gminnej nr 165008N na odcinku Przykop - Nowy Przykop:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad kompleksową realizacją robót budowlanych CZĘŚĆ 2 - Remont drogi gminnej nr 165008N na odcinku Przykop - Nowy Przykop.
Zamówienie obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej i przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy, zasad BHP w ramach: CZĘŚĆ 2 - Remont drogi gminnej nr 165008N na odcinku Przykop - Nowy Przykop.
Roboty budowlane, podlegające nadzorowi inwestorskiemu doprecyzowane są dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Sprawowanie kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na podstawie zawartych umów z Wykonawcą robót budowlanych, w zakresie wszystkich niezbędnych na budowie specjalnościach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, wymogami, zgłoszeniem na wykonanie robót budowlanych.
Szczegółowa charakterystyka robót budowlanych, nad którym będzie sprawowany nadzór:
https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenie/988/remont_drogi_gminnej_nr_165008n_na_odcinku_przykop__nowy_przykop
Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie wykonywał usługi z zachowaniem należytej staranności i obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, zamówień publicznych oraz wymaganiami Programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 16666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Patryki:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad kompleksową realizacją robót budowlanych CZĘŚĆ 3 - Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Patryki.
Zamówienie obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej i przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy, zasad BHP w ramach: CZĘŚĆ 3 - Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Patryki.
Roboty budowlane, podlegające nadzorowi inwestorskiemu doprecyzowane są dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Sprawowanie kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na podstawie zawartych umów z Wykonawcą robót budowlanych, w zakresie wszystkich niezbędnych na budowie specjalnościach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, wymogami, zgłoszeniem na wykonanie robót budowlanych.
Szczegółowa charakterystyka robót budowlanych, nad którym będzie sprawowany nadzór: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenie/997/budowa_drogi_dla_pieszych_w_miejscowosci_patryki
Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie wykonywał usługi z zachowaniem należytej staranności i obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, zamówień publicznych oraz wymaganiami Programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19557,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkas-Projekt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393832326

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 70A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-450

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- branża teletechniczna - podwykonawca nie jest znany
-branża elektroenergetyczna - podwykonawca nie jest znany


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19557,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkas-Projekt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393832326

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 70A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-450

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkas-Projekt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393832326

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 70A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-450

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.