Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00529961/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Pakość
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525666072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12116451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3a4a63-88fb-42a0-aa45-b4061be9fdd4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037620/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPO.271.1.14.2025.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311633,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, posiadającego wyciąg ze świadectwa homologacji do zarejestrowania zgodnie z treścią umowy, której projekt stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, zwanym dalej „OPZ”.
Rębak będący przedmiotem zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieposiadający wad fizycznych i prawnych (nie mogą mieć do niego praw osoby trzecie), nie będący przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia.
2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) wymóg przeszkolenia przez dostawcę wskazanych pracowników Zamawiającego z obsługi rębaka oraz dostarczenie pełnej dokumentacji techniczno- ruchowej w języku polskim;
2) dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie gminy Pakość);
3) wymagana gwarancja: min. 12 miesięcy, max. 36 miesięcy- w zależności od okresu zdeklarowanego w ofercie, od daty podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego.
Uwaga: (dodatkowy okres gwarancji jakości na rębak stanowi kryterium oceny ofert).
4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić mobilny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego rębaka w siedzibie Zamawiającego- teren gminy Pakość;
5) odbiór przedmiotu umowy przeprowadzony zostanie przez strony na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający uzyskał informację, że środki finansowe planowane do pozyskania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026, nie zostaną mu przyznane.Brak dofinansowania uniemożliwia Zamawiającemu sfinansowanie zamówienia w zakładanym zakresie co oznacza, że Zamawiający nie dysponuje środkami niezbędnymi do zawarcia umowy w wyniku niniejszego postępowania.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności kontynuowanie postępowania jest niecelowe, nieuzasadnione i nie leży w interesie publicznym.
INNE PRZETARGI PAKOŚĆ
więcej: przetargi PAKOŚĆ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych"
więcej: Rębarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





