Og³oszenie z dnia 2025-11-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00396104/01 - Og³oszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00396189/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
51-P-25 Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski w Gliwicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3308301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=34abb3af-8a3d-475b-814b-8a66047316b41.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
51-P-25 Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji - powtórka2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99390811-9136-4097-854f-fd02d8cdc894
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00542411
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00396104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51-P-25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 119561,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji. Szczegó³owy opis asortymentu okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia - je¶li dotyczy - spe³nia wymogi okre¶lone ustaw± z dnia kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z pó¼n. zm.) posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ. Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by przedmiot zamówienia by³ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany. Na opakowaniu powinny byæ umieszczone informacje opisuj±ce dany materia³, w szczególno¶ci nazwê, rozmiar, nr katalogowy, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany asortyment mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 12 miesiêcy liczony od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe dostawy asortymentu, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej - do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38910000-7 - Sprzêt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10016 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji. Szczegó³owy opis asortymentu okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia - je¶li dotyczy - spe³nia wymogi okre¶lone ustaw± z dnia kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z pó¼n. zm.) posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ. Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by przedmiot zamówienia by³ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany. Na opakowaniu powinny byæ umieszczone informacje opisuj±ce dany materia³, w szczególno¶ci nazwê, rozmiar, nr katalogowy, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany asortyment mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 12 miesiêcy liczony od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe dostawy asortymentu, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej - do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38910000-7 - Sprzêt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37720 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji. Szczegó³owy opis asortymentu okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia - je¶li dotyczy - spe³nia wymogi okre¶lone ustaw± z dnia kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z pó¼n. zm.) posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ. Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by przedmiot zamówienia by³ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany. Na opakowaniu powinny byæ umieszczone informacje opisuj±ce dany materia³, w szczególno¶ci nazwê, rozmiar, nr katalogowy, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany asortyment mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 12 miesiêcy liczony od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe dostawy asortymentu, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej - do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38910000-7 - Sprzêt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7838 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji. Szczegó³owy opis asortymentu okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia - je¶li dotyczy - spe³nia wymogi okre¶lone ustaw± z dnia kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z pó¼n. zm.) posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ. Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by przedmiot zamówienia by³ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany. Na opakowaniu powinny byæ umieszczone informacje opisuj±ce dany materia³, w szczególno¶ci nazwê, rozmiar, nr katalogowy, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany asortyment mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 12 miesiêcy liczony od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe dostawy asortymentu, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej - do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38910000-7 - Sprzêt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37952 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji. Szczegó³owy opis asortymentu okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia - je¶li dotyczy - spe³nia wymogi okre¶lone ustaw± z dnia kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z pó¼n. zm.) posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ. Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by przedmiot zamówienia by³ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany. Na opakowaniu powinny byæ umieszczone informacje opisuj±ce dany materia³, w szczególno¶ci nazwê, rozmiar, nr katalogowy, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany asortyment mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 12 miesiêcy liczony od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe dostawy asortymentu, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej - do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38910000-7 - Sprzêt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4967 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji. Szczegó³owy opis asortymentu okre¶lony zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym (zwanym dalej "Zestawieniem") z podzia³em na pakiety, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da, by dostarczony przedmiot zamówienia - je¶li dotyczy - spe³nia wymogi okre¶lone ustaw± z dnia kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z pó¼n. zm.) posiada³ oznakowanie CE, spe³nia³ wymogi wskazane w innych obowi±zuj±cych przepisach szczególnych i normach dotycz±cych przedmiotu zamówienia oraz spe³nia³ minimalne wymogi okre¶lone w SWZ. Wykonawca winien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze i jest zobowi±zany przekazaæ je zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie i w ka¿dym czasie.
Zamawiaj±cy ¿±da, by przedmiot zamówienia by³ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany. Na opakowaniu powinny byæ umieszczone informacje opisuj±ce dany materia³, w szczególno¶ci nazwê, rozmiar, nr katalogowy, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczany asortyment mia³ termin wa¿no¶ci do co najmniej 12 miesiêcy liczony od daty dostawy.
Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe dostawy asortymentu, wed³ug potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie "Zamówieñ czê¶ciowych". Wymagany termin dostawy czê¶ciowej - do 3 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia.
Szczegó³owe warunki realizacji i rozliczania przedmiotu zamówienia (dostawy) okre¶lone s± w istotnych postanowienia umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z uwagi na wykorzystywane przez Zamawiaj±cego oprogramowanie zakazuje siê jakiejkolwiek ingerencji w formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy prosi aby Formularze asortymentowo-cenowy zosta³y z³o¿one wraz z ofert± w formacie w formacie .xls, .xlsx lub innym formacie arkusza kalkulacyjnego. Nie dopuszcza siê zmian poprzez dodanie kolumn, usuniêcie kolumn, usuniêcia arkuszy poszczególnych czê¶ci i inne.
Zamawiaj±cy oczekuje podania ceny jednostkowej z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38910000-7 - Sprzêt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21065 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21978 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37702,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21978 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CitoNet ¦l±ski sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-245-50-22
7.3.3) Ulica: Wojkowicka
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czelad¼
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21978 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42334,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42334,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42334,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868
7.3.3) Ulica: Obroñców Poczty Gdañskiej
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42334 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8372 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8372 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8372 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512295960
7.3.3) Ulica: ZA¦CIANKOWA
7.3.4) Miejscowo¶æ: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8372 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W postêpowaniu nie z³o¿ono ¿adnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4877,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4877,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4877,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512295960
7.3.3) Ulica: ZA¦CIANKOWA
7.3.4) Miejscowo¶æ: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4877 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25457,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25457,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25457,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868
7.3.3) Ulica: Obroñców Poczty Gdañskiej
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25457 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/73/25PRACE OGRODNICZE I PORZ¡DKOWE NA TERENIE SIEÆ BADAWCZA £UKASIEWICZ - INSTYTUTU METALI NIE¯ELAZNYCH W GLIWICACH, UL. SOWIÑSKIEGO 5, 44-100 GLIWICE
- Remont 4 szt. wentylatorów elektrycznych dla PGG S.A. Oddzia³ KWK So¶nica z podzia³em na 4 zadania
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obs³ugi technicznej zasobów w³asnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- Us³ugi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2026 roku w podziale na 3 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek
- "Zagospodarowanie terenu po ROD "Rado¶æ" wraz z modernizacj± stawu w Gliwicach"
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku do pracowni endoskopowej
- Dostawa elementów do pró¿niowego systemu pobierania krwi, ¶rodków jednorazowego u¿ytku, rêkawic medycznych i materia³ów opatrunkowych w podziale na zadania.
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.
- Dostawa wyposa¿enia medycznego
- Dostawa pozosta³ych materia³ów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesiêcy)
- Sukcesywna dostawa wyposa¿enia medycznego, materia³ów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materia³ów medycznych.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





