Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00471033/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00477798/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00484288/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej w Gminie Witnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WITNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Witnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 721 64 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@witnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14a6b92b-e548-4038-b9e4-831bb172bf241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludnościi Obrony Cywilnej w Gminie Witnica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a6b92b-e548-4038-b9e4-831bb172bf24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023588/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Witnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIP.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa kontenerów magazynowych.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Kontener magazynowy OC – 2 szt.
- wymiary: 12192/2438/2896 mm
- maksymalny ładunek 26760 kg.
- dostosowanych do przechowywania sprzętu OC
- wykonany z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne
- wyposażony w drzwi dwuskrzydłowe zamykane na zamek, z możliwością przewożenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa agregatów prądotwórczych oraz przyczep pod agregaty.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej min. 80 kVA. - 1 szt.
- Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej min. 16 kVA - 1 szt.
- Agregat prądotwórczy przenośny jednofazowy 5400 W 230 V - 1 szt.
- Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 7 KW - 1szt.
- Agregat prądotwórczy trójfazowy o mocy znamionowej 7 kVA - 1 szt.
- przyczepa pod agregat prądotwórczy DMC 1500 kg - 1 szt.
- przyczepa pod agregat prądotwórczy – DMC 750 kg - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 116804,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Dostawa przyczepy do transportu wody pitnej.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przyczepa do transportu wody pitnej – 1 szt.
- pojemność: 5000 l
- zbiornik wykonany z blachy o grubości 5mm
- konstrukcja wozu samonośna
- zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany
- powłoka cynkowana z atestem na przewóz wody pitnej
- dyszel ocynkowany
- zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła
- dolny kran spustowy z zaworem kulkowym
- króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52 na szczycie zbiornika
- górny właz fi 500 mm zalewowy
- metalowa skrzynka na narzędzia
- wziernikowe wskaźniki poziomu napełniania
- błotniki
- dolny zaczep hitch na wysokości 400 mm
- ucho zaczepu przykręcane
- mechanicznie regulowana stopka podporowa
- instalacja elektryczna 12V ze złączem
- instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego
- hamulec zasadniczy – układ dwuobwodowy, pneumatyczny
- hamulec ręczny postojowy
- rura przelewowa
- piktogram z oznaczeniem „WODA DO PICIA”
- ogumienie 400Rx22,5
- świadectwo homologacji- umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością 30 km/h
- belka z 4 zaworami czerpalnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 44280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Dostawa rozgałęziacza prądu, przedłużacza siłowego na bębnie metalowym, zestawu nagłaśniającego do samochodu reklamowego, radiotelefonów oraz radiotelefonu bazowego.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Rozgałęziacz prądu CEE – 1 szt.
- waga: 20 kg
- zasilanie: wtyczka PCE CEE 63 A 5 faz 400 V
- wyjścia: 1 x CEE 16 A 5 faz 400V
2 x CEE 32 A 5 faz 400 V
1 x CEE 63 A 5 faz 400 V
15 x gniazdo z uziemieniem 16 A (Type F) / 250 V
Przedłużacz siłowy na bębnie metalowym - 5 szt.
- 2x32A 5p
- 2X 230V
- wtyczka 32A 5p
- długość przewodu 50m
Zestaw nagłaśniający do samochodu reklamowego - 5 szt.
- wtyk zasilający do zapalniczki z przewodem 1m – 1 szt.
- przewód głośnikowy 2 m
- zasilanie: 12V
- moc RMS: 30 W moc max 60 W
- wyjścia: 70V/100V, 4-16ohm
- regulacja; Bass i Treble
- źródła: MP3, Bluetooth, USB, FM, AUX 1XMic
- wymiary: 280x200x70mm
- głośnik tubowy 2 szt
- moc: 30 W
- impedancja: 8 ohm
- pasmo przenoszenia: 200 – 11 000 Hz
- wymiary: 284x205x285
- waga: 2 kg
Radiotelefon – 2 szt.
- VHF – zakres 136-174 MHz, maksymalna moc 5W
- UHF – zakres 403-527 MHz, maksymalna moc 4W
- akumulator: 2100mAh
- stopień ochrony: IP 68
- standardy wojskowe: 810 C, 810D, 810 E, 810 F, 810 G
- zintegrowany Bluetooth
- radiotelefon analogowo/cyfrowy
- 3 programowalne przyciski
- przycisk wywołania alarmu
- wymiary: 130,3x55,2x39,6 mm
Radiotelefon bazowy – 1 szt.
- pasmo częstotliwości UHF I VHF z pojemnością na poziomie 1000 kanałów
- 3 programowalne przyciski
- przycisk wywołania alarmu
- zintegrowany moduł GPS
- oprogramowanie radia na dany powiat oraz powiaty ościenne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31344000-9 - Izolowane rozgałęzienia kabli
31224810-3 - Przedłużacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 35989,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAOSIL Maciej Illukiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121152041
7.3.3) Ulica: Botaniczna 40
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116804,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167772,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116804,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Handlowo Usługowe Jakub Błażków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080357754
7.3.3) Ulica: POCZTOWA 34
7.3.4) Miejscowość: Witnica
7.3.5) Kod pocztowy: 66-460
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiostwo Handlowo Usługowe Jakub Błażków
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiostwo Handlowo Usługowe Jakub Błażków
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116804,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMOT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810045369
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 2
7.3.4) Miejscowość: Chojna
7.3.5) Kod pocztowy: 74-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35989,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35989,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35989,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Handlowo Usługowe Jakub Błażków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080357754
7.3.3) Ulica: POCZTOWA 34
7.3.4) Miejscowość: Witnica
7.3.5) Kod pocztowy: 66-460
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiostwo Handlowo Usługowe Jakub Błażków
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiostwo Handlowo Usługowe Jakub Błażków
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35989,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI WITNICA
więcej: przetargi WITNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- Uzupełnienie zasobów Gminy Łękawica niezbędnych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - Zakup agregatów prądotwórczych o mocy min. 5 kVA
- Zakup i dostawa mobilnych zestawów zasilania awaryjnego
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





