Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa w związku z prezentacją spektakli „Dla Ciebie Śpiewałem” i „ Awantura w Moldurze”, zwanych dalej „ Wydarzeniami”, podczas obchodów X Dni Kultury Polskiej w Wilnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140151727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Goplańska 42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-954
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa w związku z prezentacją spektakli „Dla Ciebie Śpiewałem” i „ Awantura w Moldurze”, zwanych dalej „ Wydarzeniami”, podczas obchodów X Dni Kultury Polskiej w Wilnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffeb37a2-885f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045872/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa cateringowa w związku ze spektaklem „Dla Ciebie Śpiewałem” podczas Dni Kultury Polskiej w Wilnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawcą jest jedynym, który został wybrany przez podmiot trzeci - zarządcę obiektu „Dom Polski w Wilnie” do prowadzenia usług cateringowych a Zamawiający nie może dokonać wyboru innego wykonawcy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/01/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7408,84 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług cateringowych:
- softy, kawa i herbata, napoje, przekąski słodkie i słone na zimno, przekąski zgodne z załączonym menu, stoliki koktajlowe 10 szt. (gotowość w dniu 26.11.2023 r. na godz. 19:00),
- po części artystycznej – kawa, herbata, napoje, deser, przekąski słodkie i słone na zimno, wino czerwone i białe, zgodne z załączonym menu, obsługa kelnerska 5 osób (godzina 19.30 – 21.00),
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
- przygotowania i dostarczenia poczęstunku do miejsca świadczenia usługi,
- zapewnienia sprzętu bufetowego z zastawą (stoły pod catering oraz stoliki koktajlowe),
- przygotowania stolików,
- zapewnienia obsługi kelnerskiej w trakcie wydarzenia,
- demontażu sprzętu oraz posprzątania po zakończeniu wydarzenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8300 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8300 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8300 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: I.W.U.P. „VILNVARSA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: LT256090219
7.3.3) Ulica: Naugarduko 76
7.3.4) Miejscowość: Wilno
7.3.5) Kod pocztowy: LT- 03202
7.3.7.) Kraj: Litwa
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8300 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-26 do 2023-11-26INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zamówienie na usługi społeczne - świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu"
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Biórkowie Wielkim
- Świadczenie usług w zakresie żywienia w Ośrodku Szkolenia Policji w Poznaniu z siedzibą w Gnieźnie
- Świadczenie usługi cateringowej - polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorących posiłków (obiady jednodaniowe) dla uczniów w wieku 12-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.