Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabudowy 749 m2 powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienie.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabudowy 749 m2 powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0dd06d-e605-49cb-97ec-010da7659ad6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110161/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Zabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów INTERNATIONALE GRUNE WOCHE 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w
języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie
elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania
wskazanym w tytule SWZ.
3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne i wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi
do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza
rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do
udziału w postępowaniu”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie.
5. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Pobranie
dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników
jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z
ofertą.
7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”.
8. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
9. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
10. Zamawiający określa:
1) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
2) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades,
.xls, xlsx
3) informacje na temat szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 450/2025/C
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2313983,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie zabudowy 749 m2 powierzchni wystawowej zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem zabudowy stoisk promocyjnych (stoiska promocyjne);
2) obsługa techniczna stoisk promocyjnych w trakcie trwania Targów;
3) obsługa stoisk promocyjnych przez 12 (dwanaście) osób (hostessy lub hostów) posługujących się co najmniej dwoma z następujących języków: niemieckim, polskim, angielskim;
4) demontaż wykonanej zabudowy, o której mowa w pkt 1, po zakończeniu Targów;
5) zapewnienie polisy ubezpieczenia OC;
6) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu zdjęć dotyczących działań realizowanych na stoiskach promocyjnych wraz z prawami autorskimi do ww. Utworów;
7) nagranie, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu filmu promocyjnego dotyczącego działań realizowanych na stoiskach promocyjnych wraz z prawami autorskimi do ww. Utworu;
- w ramach Targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026 odbywających się w terminie 16-25 stycznia 2026 r. w Berlinie w Niemczech na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do Umowy, pt. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiot Umowy).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do IPU, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert stanowią:
1) Cena (K1) – 45%
2) Funkcjonalność zabudowy stoisk promocyjnych (K2) – 30%
3) Estetyka i walory wizualne zabudowy (K3) – 25%
W kryterium „Cena” (K1) punkty będą przyznawane na podstawie wzoru:
K1 = najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych / cena brutto ocenianej oferty x 45
3. W kryterium „cena” punkty zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że jeżeli trzecia
liczba po przecinku:
- jest mniejsza niż 5, liczbę tę pomija się;
- jest równa lub większa niż 5, drugą liczbę po przecinku zaokrągla się o jeden w górę.
4. W kryterium „Funkcjonalność zabudowy stoisk promocyjnych” (K2) oferty będą oceniane w oparciu o dołączony do oferty projekt zabudowy stoisk promocyjnych.
4.1. Ocenie w ramach ww. kryterium podlegać będzie funkcjonalność zabudowy i rozmieszczenia elementów stoisk promocyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu prezentacji podwystawców KOWR, w oparciu o dołączony do oferty projekt zabudowy stoisk promocyjnych. Zabudowa stoisk promocyjnych powinna tworzyć przemyślaną, spójną kompozycyjnie całość. Układ stoisk promocyjnych powinien zapewnić możliwość optymalnej i efektywnej ekspozycji produktów oraz prowadzenia spotkań i rozmów na stoiskach promocyjnych. Poruszanie się w obrębie stoisk promocyjnych nie może powodować konieczności przeciskania się pomiędzy elementami wyposażenia stoisk. Klienci oraz obsługa stoisk promocyjnych muszą mieć łatwy i swobodny dostęp do lad informacyjnych, zapleczy magazynowych i wszystkich stref znajdujących się w obrębie stoisk promocyjnych. Układ funkcjonalny zabudowy musi pozwolić obsłudze łatwo kontrolować obecność osób trzecich na stoiskach promocyjnych. Im lepiej zostaną spełnione ww. oczekiwania Zamawiającego, tym więcej punktów dana oferta uzyska.
4.2. Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny projektu zabudowy stoisk promocyjnych przez członków Komisji Przetargowej (z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy). Każdy członek Komisji Przetargowej może przyznać Wykonawcy za funkcjonalność zabudowy stoisk promocyjnych - od 0 do 30 punktów.
4.3 W przypadku gdy Wykonawca nie zamieści w projekcie którejkolwiek z wymaganych w SOPZ stref/części wszystkich 9 stoisk promocyjnych, spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.4 Punkty przyznane przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej (z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy) w ramach kryterium „Funkcjonalność zabudowy stoisk promocyjnych” zostaną zsumowane, a następnie podzielone przez liczbę członków komisji dokonujących oceny (średnia arytmetyczna).
5. W Kryterium „Estetyka i walory wizualne zabudowy” (K3) oferty będą oceniane w oparciu o dołączony do oferty projekt zabudowy stoisk promocyjnych.
5.1 Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny projektu zabudowy stoisk przez członków Komisji Przetargowej (z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy). Każdy członek Komisji Przetargowej może przyznać Wykonawcy za estetykę i walory wizualne projektu zabudowy powierzchni oraz przewidziane w SWZ elementy zabudowy, w ramach której oceniane będą: atrakcyjność zastosowanej koncepcji zabudowy, widoczność oraz czytelność logotypów na elementach zabudowy i wyposażenia stoisk promocyjnych, umiejscowienie i zwymiarowanie grafik na elementach zabudowy stoisk promocyjnych, od 0 do 25 punktów.
5.2 Punkty przyznane przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej
(z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy) w ramach kryterium „Estetyka i walory wizualne zabudowy” zostaną zsumowane, a następnie podzielone przez liczbę członków komisji dokonujących oceny (średnia arytmetyczna).
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów uzyskaną poprzez zsumowanie punktacji w wymienionych kryteriach.
7. Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania we wszystkich określonych wyżej kryteriach wynosi łącznie 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność zabudowy stoisk promocyjnych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Estetyka i walory wizualne zabudowy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”;
2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające (w przypadku każdej z usług) na wykonaniu zabudowy powierzchni wystawienniczej podczas zagranicznych wydarzeń promocyjnych typu targi, konferencje itp., organizowanych poza granicami Polski, o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto lub powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 400 m2.
UWAGA: W przypadku wartości usługi wyrażonej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, wypełnione stosownie w zakresie ust. 2.
Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy, Zamawiający zastrzega, że w przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek, o którym mowa w ust. 2 powyżej, musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę lub w całości przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku
udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykład
oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia
Wykonawcy Zamawiający, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda złożenia wraz z ofertą:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości lub wielkości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ), oraz
2) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, o którym mowa wyżej, zostały
wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki
certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych,
złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą
jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki
dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Jako przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 2 do IPU – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – oraz cechami i kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXI SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej:- projekt zabudowy stoiska promocyjnego, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 poniżej oraz
- opis zabudowy stoiska promocyjnego, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 poniżej.
Zamawiający sugeruje, by opis zabudowy stoiska promocyjnego był przygotowany w formie odrębnego dokumentu / załącznika do projektu zabudowy stoiska promocyjnego.
2. Przedmiotowe środki dowodowe powinny zawierać:
1) w zakresie projektu zabudowy stoisk promocyjnych:
a) widoki (wizualizacje) stoiska nr 1 KOWR oraz stoisk nr 2-9 przypisanych do poszczególnych województw pod różnymi kątami, kolorowe – co najmniej 5 widoków dla każdego ze stoisk (oznaczenie widoków musi jednoznacznie wskazywać, którego stoiska dany widok dotyczy – brak oznaczenia będzie skutkował nie uznaniem widoku przez Zamawiającego);
b) rzuty stoiska nr 1 KOWR oraz stoisk 2-9 z góry (po 1 rzucie dla każdego ze stoisk) z usytuowaniem poszczególnych elementów zabudowy i wyposażenia, z zaznaczoną podziałką dla każdego ze stoisk (oznaczenie rzutów musi jednoznacznie wskazywać, którego stoiska dany rzut dotyczy – brak oznaczenia będzie skutkował nie uznaniem rzutu przez Zamawiającego);
c) rzuty stoiska nr 1 KOWR oraz stoisk nr 2-9 z boków z usytuowaniem poszczególnych elementów zabudowy i wyposażenia, z zaznaczoną podziałką dla każdego ze stoisk (oznaczenie rzutów musi jednoznacznie wskazywać, którego stoiska dany rzut dotyczy – brak oznaczenia będzie skutkował nie uznaniem rzutu przez Zamawiającego), w tym:
• stoisko 1 KOWR: otwarte z trzech stron – 6 rzutów stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska z VIP-roomem oraz po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska po przekształceniu VIP roomu w 4 dodatkowe indywidualne stanowiska dla podwystawców, zgodnie z rozdz. I ust. 3 SOPZ);
• stoisko województwa mazowieckiego (stoisko nr 2) otwarte z trzech stron – 3 rzuty stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska);
• stoisko województwa pomorskiego (stoisko nr 3) otwarte z dwóch stron – 2 rzuty stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska);
• stoisko województwa lubuskiego (stoisko nr 4) otwarte z dwóch stron – 2 rzuty stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska);
• stoisko województwa wielkopolskiego (stoisko nr 5) otwarte z czterech stron – 4 rzuty stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska);
• stoisko województwa zachodniopomorskiego (stoisko nr 6) zlokalizowane w dwóch miejscach na hali, każde stoisko otwarte z dwóch stron – łącznie 4 rzuty stoisk (po 1 rzucie każdej strony (boku) obu stoisk);
• stoisko województwa łódzkiego (stoisko nr 7) zlokalizowane w dwóch miejscach na hali, każde stoisko otwarte z dwóch stron – łącznie 4 rzuty stoisk (po 1 rzucie każdej strony (boku) obu stoisk stoiska);
• stoisko województwa dolnośląskiego (stoisko nr 8) otwarte z trzech stron – 3 rzuty stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska);
• stoisko województwa kujawsko-pomorskiego (stoisko nr 9) otwarte z dwóch stron – 2 rzuty stoiska (po 1 rzucie każdej strony (boku) stoiska).
2) w zakresie opisu zabudowy stoiska promocyjnego, w szczególności:
- informację o technologii i materiałach zastosowanych do budowy stoiska promocyjnego,
3. Projekt stoiska musi uwzględniać rozmieszczenie:
- elementów zabudowy i wyposażenia,
- grafik (lub miejsca przeznaczonego na grafiki, odzwierciedlającego rzeczywisty wymiar grafik) i logotypów na elementach zabudowy i wyposażenia,
- miejsc na indywidualne grafiki podwystawców,
- logotypów na wyposażeniu wystawienniczym.
4. W zakresie elementów wyposażenia, w opracowanym przez Wykonawcę projekcie stoiska powinny być widoczne co najmniej elementy wyposażenia określone w „Szczegółowym wyposażeniu stoisk promocyjnych”
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo)
potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w ust. 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w ust. 2.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
5. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, musi wyraźnie wskazać w formularzu oferty, jaką część/zakres zamówienia będzie wykonywać podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca pozostawi ten punkt formularza ofertowego niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane bez udziału podwykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w Załączniku nr 5 do SWZ - IPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu
agresji na Ukrainę”, Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na
Ukrainę;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja targów branżowych z częścią konferencyjną
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedziny muzyki poważnej
- Usługa zaprojektowania i budowy stoiska wraz z wyposażeniem, na terenie Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2026, w dniach 3-6 lutego 2026 r. w Poznaniu.
- Usługa zabudowy 749 m2 powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





