Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474269/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00484023/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych i ich instalacji pod względem spełnienia warunków i wymagań dla miejsc doraźnego schronienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych i ich instalacji pod względem spełnienia warunków i wymagań dla miejsc doraźnego schronienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c02649f-eed7-430c-ae7c-8e206cff223b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042424/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Wykonanie ekspertyzy budowli pod względem spełnienia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.18.2025.MCH2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych i ich instalacji w zakresie oceny stanu technicznego, oceny spełnienia warunków i wymagań, jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia wraz z opracowaniem zakresu rozwiązań niezbędnych w celu przystosowania obiektów budowlanych lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia oraz oszacowanie kosztów wykonania prac związanych z dostosowaniem obiektów lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia.2. Część 1 – zamówienia obejmuje wykonanie ekspertyzy technicznej wyznaczonych obiektów budowlanych pod względem spełnienia warunków i wymagań dla miejsc doraźnego schronienia w następujących lokalizacjach: Załącznik nr 1 do SWZ - Tabela nr 1 (4 lokalizacje)
Urząd Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska;
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Adama Mickiewicza, ul. Leszczynowa 16, 21-500 Biała Podlaska;
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Narutowicza 39, 21-500 Biała Podlaska;
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Akademicka 8, 21-500 Biała Podlaska.
3. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu finansowany będzie ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
4.5.5.) Wartość części: 41951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych i ich instalacji w zakresie oceny stanu technicznego, oceny spełnienia warunków i wymagań, jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia wraz z opracowaniem zakresu rozwiązań niezbędnych w celu przystosowania obiektów budowlanych lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia oraz oszacowanie kosztów wykonania prac związanych z dostosowaniem obiektów lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia.2. Część 2 – zamówienia obejmuje wykonanie ekspertyzy technicznej wyznaczonych obiektów budowlanych pod względem spełnienia warunków i wymagań dla miejsc doraźnego schronienia w następujących lokalizacjach: Załącznik nr 1 do SWZ - Tabela nr 2 (4 lokalizacje)
Zespół Szkół Zawodowych nr 1, ul. Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska;
Zespół Szkół Zawodowych nr 2, ul. Brzeska 71, 21-500 Biała Podlaska;
Zespół Szkół Specjalnych, ul Orzechowa 58, 21-500 Biała Podlaska;
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5, ul. Sidorska 30, 21-500 Biała Podlaska.
3. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu finansowany będzie ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
4.5.5.) Wartość części: 41951,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych i ich instalacji w zakresie oceny stanu technicznego, oceny spełnienia warunków i wymagań, jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia wraz z opracowaniem zakresu rozwiązań niezbędnych w celu przystosowania obiektów budowlanych lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia oraz oszacowanie kosztów wykonania prac związanych z dostosowaniem obiektów lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia.2. Część 3 – zamówienia obejmuje wykonanie ekspertyzy technicznej wyznaczonych obiektów budowlanych pod względem spełnienia warunków i wymagań dla miejsc doraźnego schronienia w następujących lokalizacjach: Załącznik nr 1 do SWZ - Tabela nr 3 (4 lokalizacje)
Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Sportowa 7, 21-500 Biała Podlaska;
Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Moniuszki 36, 21-500 Biała Podlaska;
Zespół Szkół, Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Zygmunta Augusta 2, 21-500 Biała Podlaska;
Żłobek Miejski „Skarbiec Skrzata”, ul. Janowska 22, 21-500 Biała Podlaska.
3. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu finansowany będzie ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
4.5.5.) Wartość części: 41951,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych i ich instalacji w zakresie oceny stanu technicznego, oceny spełnienia warunków i wymagań, jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia wraz z opracowaniem zakresu rozwiązań niezbędnych w celu przystosowania obiektów budowlanych lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia oraz oszacowanie kosztów wykonania prac związanych z dostosowaniem obiektów lub ich części do wymagań jakie powinny spełniać miejsca doraźnego schronienia.2. Część 4 – zamówienia obejmuje wykonanie ekspertyzy technicznej wyznaczonych obiektów budowlanych pod względem spełnienia warunków i wymagań dla miejsc doraźnego schronienia w następujących lokalizacjach: Załącznik nr 1 do SWZ - Tabela nr 4 (5 lokalizacji)
Bialskie Centrum Kultury, ul. Warszawska 11, 21-500 Biała Podlaska;
Bursa Szkolna, ul. Podmiejska 36, 21-500 Biała Podlaska;
Straż Miejska, al. Tysiąclecia 22, 21-500 Biała Podlaska;
Przedszkole Samorządowe nr 10, ul. Nowa 20/24, 21-500 Biała Podlaska;
Przedszkole Samorządowe nr 3 im. Marii Kownackiej, ul. Warszawska 19c, 21-500 Biała Podlaska.
3. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu finansowany będzie ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
4.5.5.) Wartość części: 52439,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 06.11.2025 r. za najkorzystniejszą ofertę w części 1 uznano ofertę Wykonawcy Elektroprojekt S.A., ul. Świętokrzyska 18, 20-346 Warszawa. Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy na dzień 17.11.2025 r., wskazując na formę zdalną - poprzez podpisanie umowy kwalifikowanym podpisem elektronicznym i odesłanie jej do Zamawiającego. Pomimo podjętych prób kontaktu, Wykonawca nie odesłał podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym umowy w wyznaczonym terminie oraz nie udzielił odpowiedzi na kierowane do niego wezwania. Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Uzasadnienie prawne:
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 7 w zw. z art. 263 pzp ustawy Prawo zamówień publicznych - wobec uchylenia się Wykonawcy Elektroprojekt S.A. z Warszawy od zawarcia umowy i rezygnacji Zamawiającego z możliwości wyboru kolejnej oferty - Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71075,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252205711
7.3.4) Miejscowość: Trzebieszów 64
7.3.5) Kod pocztowy: 21-404
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180487,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252205711
7.3.4) Miejscowość: Trzebieszów 64
7.3.5) Kod pocztowy: 21-404
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 06.11.2025 r. za najkorzystniejszą ofertę w części 4 uznano ofertę Wykonawcy Elektroprojekt S.A., ul. Świętokrzyska 18, 20-346 Warszawa. Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy na dzień 17.11.2025 r., wskazując na formę zdalną - poprzez podpisanie umowy kwalifikowanym podpisem elektronicznym i odesłanie jej do Zamawiającego. Pomimo podjętych prób kontaktu, Wykonawca nie odesłał podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym umowy w wyznaczonym terminie oraz nie udzielił odpowiedzi na kierowane do niego wezwania. Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Uzasadnienie prawne:
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 7 w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych - wobec uchylenia się Wykonawcy Elektroprojekt S.A. z Warszawy od zawarcia umowy i rezygnacji Zamawiającego z możliwości wyboru kolejnej oferty - Zamawiający unieważnia postępowanie w części 4 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34378,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, wyrobów farmaceutycznych, kortykosterydów (...), w podziale na 37 części.
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu elektronicznego
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI DO 31.12.2026 r.
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





