Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00446077/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla zadania pn. Przebudowa budynku SR w Płocku – adaptacja pow. na potrzeby archiwum wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242697219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@plock.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1780b03c-33d6-4401-b4fb-319edc4070a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd powszechny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla zadania pn. Przebudowa budynku SR w Płocku – adaptacja pow. na potrzeby archiwum wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1780b03c-33d6-4401-b4fb-319edc4070a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112709/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie wielobranż. dok. projektowej dla zadania pn. Przebudowa budynku SR w Płocku – adaptacja powierz. na potrzeby archiwum wraz ze złożeniem wn. o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 139076,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128299,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Płocku – adaptacja powierzchni na potrzeby archiwum” wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Płocku – adaptacja powierzchni na potrzeby archiwum” wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę zostało wszczęte równolegle z postępowaniem na wykonanie koreferatu do ww. dokumentacji, którego wyniki stanowią niezbędny element merytoryczny dla prawidłowego opracowania dokumentacji. Drugie z postępowań zostało unieważnione, ponieważ złożone w nim oferty kilkukrotnie przewyższały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oraz posiadał w planie finansowym i zatwierdzonym programie inwestycji. Zamawiający szacując wartość zamówienia na realizację koreferatu działał z należytą starannością w oparciu o realizowane podobne zamówienia. Nie mógł tym samym przewidzieć, że wartość ofert przekroczy zakładany budżet wielokrotnie. Złożenie ofert cenowych na zawyżonym poziomie stanowi okoliczność zewnętrzną niezależną od Zamawiającego. Weryfikacja rynkowa szacowanej wartości zamówienia na sporządzenie koreferatu powoduje, że konieczna jest korekta harmonogramu rzeczowo-finansowego w uzgodnionym programie inwestycji, uruchomienie rezerwy, zwiększenie kwoty przeznaczonej na sporządzenie koreferatu i przeprowadzenie postępowania w innym niż dotychczas trybie (zgodnie z przepisami ustawy Pzp). Z uwagi na długotrwałe procedury Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia kolejnego postępowania na sporządzenie koreferatu w bieżącym roku. W konsekwencji w związku z unieważnieniem postępowania na sporządzenie koreferatu nie ma również możliwości zrealizowania zamówienia na dokumentację projektową, ponieważ oba postępowania są ze sobą powiązane. Wykonawca zgodnie z zapisami w projekcie umowy, przedmiotem której jest opracowanie dokumentacji projektowej zobowiązany jest do współpracy z koreferentem podczas całego okresu realizacji dokumentacji i przekazywania jej sukcesywnie, w celu sprawdzenia przez koreferenta. Ponadto Wykonawca zgodnie z umową zobowiązany byłby do przekazania koreferentowi, kompletnej dokumentacji projektowej opracowanej w ramach niniejszej umowy w terminie do 08.12.2025 r. a przedmiot umowy nie mógłby być odebrany bez pozytywnej opinii koreferenta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
- Dostawa fabrycznie nowego busa 9-osobowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi rowerowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 523 na odcinku Gardeja - Czarne Dolne"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej rozbudowy budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie (...)
- Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych w celu dostosowania Zambrowa do zmian klimatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla realizacji budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Lawendowej
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





