eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7c8edf-7e06-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/81/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie
i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, z oznaczeniami niezbędnymi do należytego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami,
w okresie od dnia 01.01.2024 do dnia 31.12.2024 r. bezpośrednio z nieruchomości Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu Kościuszki 18; 37-500 Jarosław

1. Wykonywanie usługi musi być zgodne z obowiązującymi przepisami, w oparciu
o zapisy:
• ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469.)
• ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597.),
• ustawy z dnia 27.04.2001 r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556, 2687, z 2023 r. poz. 877, 1506.)

oraz aktów prawnych wydanych na podstawie ww. ustaw.

Kody CPV:
 90500000-2 Usługi związane z odpadami
 90511000-2 Usługi wywozu odpadów
 90512000-9 Usługi transportu odpadów
 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

Rodzaje i kody odpadów podlegających wywozowi:
 Zmieszane odpady komunalne – kod 20 03 01,
 Papier i tektura – kod 15 01 01, 20 01 01
 Metale i tworzywa sztuczne - kod 15 01 02, 15 01 06
 Szkło – kod 15 01 07,
 Odpady ulegające biodegradacji – kod 20 02 01.
 Odpady wielkogabarytowe – kod 20 03 07

2. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych szacunkowa ilość - 107 ton (na okres 12miesięcy)

a. Odpady komunalne zmieszane kod odpadów 20 03 01
Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych składowanych w prasokontenerze:
Prasokontener hakowy o wymiarach 4410x2200x2500 mm, o poj. 10 m3, będący własnością Szpitala. Odbiór odpadów zgromadzonych w prasokontenerze. Odbiór odpadów 1 x w tygodniu lub na zgłoszenie.
• mycie , dezynfekcja prasokontenera o poj. 10 m3 , częstotliwość ,mycia 4 razy w roku.
• zleceniodawca będzie żądał potwierdzenia mycia i dezynfekcja prasokontenera.
• Do faktury dołączony kwit wagowy potwierdzający ilość odebranych odpadów.

b. Opakowania z papieru tektury - kod: 15 01 01 , 20 01 01
Opakowania tworzywa sztuczne - kod: 15 01 02 ,15 01 06
Odpady o kodach 15 01 01 , 20 01 01 , 15 01 02 , 15 01 ,06 prasowane są przy pomocy urządzenia „Belownica” odpady wiązane są w kostkę składane na podestach gotowe do odbioru. Urządzenie jest własnością Szpitala. Odbiór odpadów 2 x w miesiącu.


c. Opakowania szklane kod : 15 01 07 odbiór odpadów wraz z dzierżawą 2 szt. kontenerów o poj.1100 l. Odbiór na zgłoszenie.

d. Odbiór odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kod 20 01 08 wraz z dzierżawą kontenera o poj. 1100 l - wywóz 1 x w tygodniu lub na zgłoszenie tj. 52 x w czasie trwania umowy.

e. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji ( liście trawa) kod ; 20 02 01
Dzierżawa kontenera KP7 , kontener odkryty. Podstawienie kontenera i odbiór na zgłoszenie. Odbiór kontenera w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.

f. Odbiór odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 kontener Kp-25. Potrzeba kontenera na zgłoszenie do Zleceniobiorcy i odbiór na zgłoszenia. Odbiór kontenera w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.

Zleceniobiorca z chwilą awarii prasokntenera i balownicy zobowiązany będzie zabezpieczyć Zleceniodawcę w kontenery lub pojemnik 1100 l na czas awarii.

3. Oferenci biorący udział w przetargu powinni posiadać:
a)aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469.),
b)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597.) w zakresie odpadów objętych niniejszym postępowaniem.
c)aktualny wpis do Rejestru BDO – z wykazu musi wynikać, że wykonawca może transportować odpady określone w opisie przedmiotu zamówienia, w celu spełnienia warunku wykonawca wskaże adres strony internetowej, na której znajduje się aktywny dla zamawiającego wpis oraz poda numer rejestrowy nadany przez odpowiedni organ.

4. Wymogi jakie stawia Zamawiający dla samochodu do odbioru odpadów w prasokontenerze:
• samochód ciężarowy hakowy
• norma emisji spalin minimum EURO 5
• wyposażony w GPS,
• kwit wagowy potwierdzający odbiór zmieszanych odpadów komunalnych

5. Wymogi jakie stawia Zamawiający dla samochodu do odbioru odpadów segregowanych
z pojemników.
• samochód ciężarowy z systemem kompaktującym do odbioru surowców wtórnych z funkcją mycia
i dezynfekcji pojemników . Mycie pojemników w zależności od potrzeb,
• norma emisji spalin minimum EURO 5,
• wyposażony w GPS,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228459,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228459,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228459,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003087

7.3.3) Ulica: ul. Przemyska 15

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228459,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.