eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćUsługi wykonywane w ramach Akcja zima na terenie miasta i gminy Pakość w sezonie 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykonywane w ramach Akcja zima na terenie miasta i gminy Pakość w sezonie 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525666072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1197301

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wykonywane w ramach Akcja zima na terenie miasta i gminy Pakość w sezonie 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd62b0c-a4ba-46ca-acdd-d146fbc68ba5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037620/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi wykonywane w ramach Akcja zima na terenie miasta i gminy Pakość w sezonie 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Pakość jako podmiot Zamawiający jest jedynym wspólnikiem Spółki- Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z o.o. (Gmina Pakość posiada 100% udziałów w wyżej wymienionej Spółce). Podstawowym celem Spółki jest zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty samorządowej Gminy Pakość, bieżące i nieprzerwane zaspokajanie potrzeb ludności w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych. Ponad 94,10 % działalności Spółki dotyczy
wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Pakość. Ponadto w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 214 ust. 1 pkt
11 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia Wykonawcy w ww. trybie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPO.271.1.9.2025.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225149,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń dróg gminnych położonych w mieście i gminie Pakość. Łączna długość dróg i ulic do zimowego utrzymania wynosi:
miasto: 19 870,00 m,
gmina: 52 103,00 m.
2. Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia, co najmniej:
- czynną kompletną jednostką sprzętową wraz z obsługą (tj. usługą wykonywaną przy udziale ładowarki czołowej typu Fadroma lub równoważnej)- 2szt.
- ciągnikiem z pługiem (podać moc silnika)- 1 szt.
- mini ciągnikiem z pługiem (mechaniczne oczyszczanie chodnika- na żądanie) – 1 szt.
- piaskarką- 1 szt.
- koparko- ładowarką- 1 szt.
3. Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu.
4. Wykonawca zrealizuje usługę z materiałów własnych. Wykonawca zabezpieczy niezbędną ilość materiałów do przeprowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, tj. odpowiednią ilość piasku, mieszanki pisakowo- solnej, solanki i soli. Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz na bieżąco informować Zamawiającego, o ilości wykorzystanych materiałów.
5. Czas reakcji (szybkość) od momentu wezwania Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego, kierującego akcją zimową do momentu podstawienia odpowiedniego sprzętu do świadczenia usługi przez Wykonawcę winna wynosić: niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 120 minut.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do pozimowego sprzątania ulic i placów (zamiatanie piasku).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku 1- plan zimowego utrzymania dróg i ulic w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie miasta i gminy Pakość.
8. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560004266

7.3.3) Ulica: Inowrocławska 14

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.