Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00479085/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71d5e05-6e55-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038871/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2023.AO/MZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON”, na działkach numer 584 i 594/6, obręb 0002 Miasto Giżycko, gmina Miejska Giżycko, objęte dokumentacją pt.: Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej na cele parkowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2. Podstawowy zakres prac obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
c) roboty ziemne,
d) budowę nawierzchni (nawierzchnia przepuszczalna z maty przerostowej, nawierzchnia z kostki betonowej, nawierzchnia gliniasto-żwirowa, nawierzchnia syntetyczna),
e) budowę tężni solankowej,
f) montaż urządzeń zabawowych (plac zabaw) i urządzeń fitness,
g) montaż elementów infrastruktury uzupełniającej, m.in. ławki, hamaki, leżaki, kosze na odpady, stoliki do gier edukacyjnych, przewijak, donice z siedziskami, tablice,
h) wykonanie ogrodzenia panelowego,
i) zagospodarowanie zieleni (wykonanie trawników, nasadzeń drzew i krzewów),
j) budowę oświetlenia i montaż kamer,
k) transport i utylizację gruzu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
-zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 35.2023 z dn. 25.01.2023r. projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- STWiOR,
- przedmiary robót
stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
3. UWAGA 1 Powyższy zakres prac został podzielony na dwa zadania ze względu na sposób finansowania zadania:
ZADANIE I: Plac zabaw - dofinansowanie ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” – przedmiar nr 1.
ZADANIE II: Zagospodarowanie terenu na tężnie solankową, strefę fitness z montażem niezbędnych urządzeń do ćwiczeń, strefę relaksu i gier wyposażoną w leżaki, hamaki, ławki i boiskiem do gry w boccia – środki własne Gminy Miejskiej Giżycko – przedmiar nr 2.
4. UWAGA 2 Wykonawca uzyska zaświadczenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o braku uwag do zawiadomienia o zakończeniu budowy.
5. UWAGA 3 Zamawiający wprowadza zmianę niektórych urządzeń na placu zabaw w odniesieniu do projektu architektoniczno-budowlanego – Wykaz zmian urządzeń placu zabaw – ZADANIE I stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
6. UWAGA 4 Na etapie realizacji zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję witacza miejskiego – oznakowanie witacza zgodnie z zasadami zarządzenia nr 329/2020 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 11 maja 2020r. w sprawie aktualizacji Giżyckiej Księgi Tożsamości. Zamawiający przedstawia Podstawowe założenia dot. witacza miejskiego – ZADANIE II stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ. Wykonawca wykona witacz miejski po zaakceptowaniu koncepcji przez Zamawiającego.
7. UWAGA 5 Zamawiający nie dopuszcza elementów drewnianych w urządzeniach wyposażenia strefy placu zabaw oraz strefy fitness - z wyłączeniem ławki z pedałami.
8. Zamawiający informuje, że inwestycja zlokalizowana jest w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego i zgodnie z pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WOUZ-Ełk.5142.271.2022.MW z dn. 07.09.2022r. (w Załączniku nr 8 do SWZ) prace ziemne związane z przedmiotową inwestycją Wykonawca będzie prowadzić
pod stałym nadzorem archeologicznym.
9. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach związanych z uzyskaniem stosownych decyzji. Koszt nadzoru archeologicznego poniesie Wykonawca.
10. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
11. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności ciągów komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tj. Dz. U z 2023r. poz. 682.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1518).
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2137377,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3550000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2137377,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sorted Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki, Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2137377,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa enrgii
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakupy inwestycyjne w ramach zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - dostawa fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
więcej: Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





