eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoZagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71d5e05-6e55-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038871/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2023.AO/MZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON”, na działkach numer 584 i 594/6, obręb 0002 Miasto Giżycko, gmina Miejska Giżycko, objęte dokumentacją pt.: Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej na cele parkowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2. Podstawowy zakres prac obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
c) roboty ziemne,
d) budowę nawierzchni (nawierzchnia przepuszczalna z maty przerostowej, nawierzchnia z kostki betonowej, nawierzchnia gliniasto-żwirowa, nawierzchnia syntetyczna),
e) budowę tężni solankowej,
f) montaż urządzeń zabawowych (plac zabaw) i urządzeń fitness,
g) montaż elementów infrastruktury uzupełniającej, m.in. ławki, hamaki, leżaki, kosze na odpady, stoliki do gier edukacyjnych, przewijak, donice z siedziskami, tablice,
h) wykonanie ogrodzenia panelowego,
i) zagospodarowanie zieleni (wykonanie trawników, nasadzeń drzew i krzewów),
j) budowę oświetlenia i montaż kamer,
k) transport i utylizację gruzu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
-zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 35.2023 z dn. 25.01.2023r. projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- STWiOR,
- przedmiary robót
stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
3. UWAGA 1 Powyższy zakres prac został podzielony na dwa zadania ze względu na sposób finansowania zadania:
ZADANIE I: Plac zabaw - dofinansowanie ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” – przedmiar nr 1.
ZADANIE II: Zagospodarowanie terenu na tężnie solankową, strefę fitness z montażem niezbędnych urządzeń do ćwiczeń, strefę relaksu i gier wyposażoną w leżaki, hamaki, ławki i boiskiem do gry w boccia – środki własne Gminy Miejskiej Giżycko – przedmiar nr 2.
4. UWAGA 2 Wykonawca uzyska zaświadczenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o braku uwag do zawiadomienia o zakończeniu budowy.
5. UWAGA 3 Zamawiający wprowadza zmianę niektórych urządzeń na placu zabaw w odniesieniu do projektu architektoniczno-budowlanego – Wykaz zmian urządzeń placu zabaw – ZADANIE I stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
6. UWAGA 4 Na etapie realizacji zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję witacza miejskiego – oznakowanie witacza zgodnie z zasadami zarządzenia nr 329/2020 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 11 maja 2020r. w sprawie aktualizacji Giżyckiej Księgi Tożsamości. Zamawiający przedstawia Podstawowe założenia dot. witacza miejskiego – ZADANIE II stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ. Wykonawca wykona witacz miejski po zaakceptowaniu koncepcji przez Zamawiającego.
7. UWAGA 5 Zamawiający nie dopuszcza elementów drewnianych w urządzeniach wyposażenia strefy placu zabaw oraz strefy fitness - z wyłączeniem ławki z pedałami.
8. Zamawiający informuje, że inwestycja zlokalizowana jest w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego i zgodnie z pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WOUZ-Ełk.5142.271.2022.MW z dn. 07.09.2022r. (w Załączniku nr 8 do SWZ) prace ziemne związane z przedmiotową inwestycją Wykonawca będzie prowadzić
pod stałym nadzorem archeologicznym.
9. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach związanych z uzyskaniem stosownych decyzji. Koszt nadzoru archeologicznego poniesie Wykonawca.
10. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
11. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności ciągów komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tj. Dz. U z 2023r. poz. 682.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1518).
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2137377,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2137377,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sorted Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566

7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B

7.3.4) Miejscowość: Chyliczki, Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2137377,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.