Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432002/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Istebna 1000
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-132b1f18-6423-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-132b1f18-6423-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064251/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i remont dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Beskid I we wsi Istebna zaprojektowano na długości 125,00m. Zaprojektowano modernizację nawierzchni jezdni polegającą na wyrównaniu podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15cm i wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach w km 0+000 – 0+125, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała wynosząca 3,00m. Pobocze obustronne o szerokości 30cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. Regulacje trzech studni kanalizacyjnych. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 82200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej - dojazd do Amfiteatru we wsi Istebna zaprojektowano na dwóch odcinkach. Na odcinku pierwszym zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach na istniejącej nawierzchni, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 3cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym zmienna 3,00m – 5,10m. Na drugim odcinku zaprojektowano miejscową rozbiórkę podbudowy i wyrównanie jej tłuczniem kamiennym gr. 15cm oraz ułożenie na istniejącej nawierzchni nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach na istniejącej nawierzchni, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 3cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm Szerokość jezdni zmienna wynosząca 3,00m – 4,50m. Pobocze obustronne o szerokości 30cm, wykonane z kruszywa. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej – wewnętrznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 107500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej koło CPN-u we wsi Istebna zaprojektowano na długości 112,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na frezowaniu starej nawierzchni asfaltowej na głębokość 8cm oraz ułożeniu nowej nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej w dwóch warstwach- warstwa wiążąca gr. 5cm AC 16W oraz warstwa ścieralna gr. 4cm AC 11S. Szerokość jezdni zmienna 6,30m-12,30m. Pobocze obustronne o szerokości 50cm, wykonane z kruszywa wraz z powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją asfaltową. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 309000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Nowy Jork zaprojektowano na długości 88,00m. Zaprojektowano modernizację nawierzchni jezdni polegającą na wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. Średnio 10cm i ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm oraz ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego na wjazdach gr. 6cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała 3,00m. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym jednostronnym. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie przepustu fi 400mm wraz ze ściankami czołowymi oraz odciśnięcie wodozwodów w nawierzchni. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 65400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Suszki zaprojektowano na długości 29,00m. Zaprojektowano modernizację nawierzchni polegającą na wyrównaniu podbudowy tłuczniem kamiennym gr. 20cm i ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym daszkowym w kierunku naturalnego spadku. Pobocze obustronne o szerokości 50cm, wykonane z kruszywa. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Tkoczówka we wsi Koniaków zaprojektowano na długości 217,50m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na wyrównaniu nawierzchni asfaltowej masą mineralno - asfaltową w ilości 30,00Mg oraz ułożeniu nowej nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej w dwóch warstwach- warstwa wiążąca gr. 4cm AC 16W oraz warstwa ścieralna gr. 4cm AC 11S. Szerokość jezdni stała wynosząca 3,00m. Pobocze obustronne o szerokości 30cm, wykonane z kruszywa wraz z powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją asfaltową. Wodozwody w KM 0+038, 0+067, 0+096, 0+150, 0+178, 0+206. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 146100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i remont dróg gminnych” dla części nr 1 do terminu składania ofert tj. 23.10.2023 r. do godziny 9:00 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Urbaczka Sp. z o.o. 43-476 Jaworzynka 953 ; cena oferty: 145 077,38 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę 107 500,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.10.2023 r. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409146,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409146,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409146,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumat S.C. Mariusz Treć, Adam Kroczek, Tomasz Wołonciej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361029030
7.3.3) Ulica: Wadowicka 68
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409146,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Urbaczka Sp. z o.o. 43-476 Jaworzynka 953 ; cena oferty: 89 114,73 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 4 kwotę 65 400,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.10.2023 r. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 2 Wykonawcy Mieta sp. z o. o. 43-476 Jaworzynka 222 ; cena oferty: 50 105,65 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę 36 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.10.2023 r. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172197,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172197,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172197,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieta sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387863959
7.3.3) Ulica: Jaworzynka 222
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172197,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.