eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Przebudowa i remont dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Istebna 1000

1.5.2.) Miejscowość: Istebna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-132b1f18-6423-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-132b1f18-6423-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064251/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej Beskid I we wsi Istebna zaprojektowano na długości 125,00m. Zaprojektowano modernizację nawierzchni jezdni polegającą na wyrównaniu podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15cm i wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach w km 0+000 – 0+125, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała wynosząca 3,00m. Pobocze obustronne o szerokości 30cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. Regulacje trzech studni kanalizacyjnych. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 82200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej - dojazd do Amfiteatru we wsi Istebna zaprojektowano na dwóch odcinkach. Na odcinku pierwszym zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach na istniejącej nawierzchni, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 3cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym zmienna 3,00m – 5,10m. Na drugim odcinku zaprojektowano miejscową rozbiórkę podbudowy i wyrównanie jej tłuczniem kamiennym gr. 15cm oraz ułożenie na istniejącej nawierzchni nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach na istniejącej nawierzchni, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 3cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm Szerokość jezdni zmienna wynosząca 3,00m – 4,50m. Pobocze obustronne o szerokości 30cm, wykonane z kruszywa. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej – wewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 107500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej koło CPN-u we wsi Istebna zaprojektowano na długości 112,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na frezowaniu starej nawierzchni asfaltowej na głębokość 8cm oraz ułożeniu nowej nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej w dwóch warstwach- warstwa wiążąca gr. 5cm AC 16W oraz warstwa ścieralna gr. 4cm AC 11S. Szerokość jezdni zmienna 6,30m-12,30m. Pobocze obustronne o szerokości 50cm, wykonane z kruszywa wraz z powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją asfaltową. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 309000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej Nowy Jork zaprojektowano na długości 88,00m. Zaprojektowano modernizację nawierzchni jezdni polegającą na wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. Średnio 10cm i ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm oraz ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego na wjazdach gr. 6cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała 3,00m. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym jednostronnym. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie przepustu fi 400mm wraz ze ściankami czołowymi oraz odciśnięcie wodozwodów w nawierzchni. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 65400 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej Suszki zaprojektowano na długości 29,00m. Zaprojektowano modernizację nawierzchni polegającą na wyrównaniu podbudowy tłuczniem kamiennym gr. 20cm i ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym daszkowym w kierunku naturalnego spadku. Pobocze obustronne o szerokości 50cm, wykonane z kruszywa. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej Tkoczówka we wsi Koniaków zaprojektowano na długości 217,50m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na wyrównaniu nawierzchni asfaltowej masą mineralno - asfaltową w ilości 30,00Mg oraz ułożeniu nowej nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej w dwóch warstwach- warstwa wiążąca gr. 4cm AC 16W oraz warstwa ścieralna gr. 4cm AC 11S. Szerokość jezdni stała wynosząca 3,00m. Pobocze obustronne o szerokości 30cm, wykonane z kruszywa wraz z powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją asfaltową. Wodozwody w KM 0+038, 0+067, 0+096, 0+150, 0+178, 0+206. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 146100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i remont dróg gminnych” dla części nr 1 do terminu składania ofert tj. 23.10.2023 r. do godziny 9:00 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do części 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Urbaczka Sp. z o.o. 43-476 Jaworzynka 953 ; cena oferty: 145 077,38 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę 107 500,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.10.2023 r. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409146,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409146,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409146,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumat S.C. Mariusz Treć, Adam Kroczek, Tomasz Wołonciej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361029030

7.3.3) Ulica: Wadowicka 68

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409146,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do części 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Urbaczka Sp. z o.o. 43-476 Jaworzynka 953 ; cena oferty: 89 114,73 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 4 kwotę 65 400,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.10.2023 r. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do części 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 2 Wykonawcy Mieta sp. z o. o. 43-476 Jaworzynka 222 ; cena oferty: 50 105,65 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę 36 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.10.2023 r. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172197,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172197,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172197,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387863959

7.3.3) Ulica: Jaworzynka 222

7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-476

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172197,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.