Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00456569/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie ochrony osób i mienia budynków oraz posesji biura RDLP w Gdańsku, przy ul. Rogaczewskiego 9/19 w latach 2023 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. F. Rogaczewskiego 9/19
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-804
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rdlp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie ochrony osób i mienia budynków oraz posesji biura RDLP w Gdańsku, przy ul. Rogaczewskiego 9/19 w latach 2023 – 20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e03dbe7-6f28-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007087/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprawowanie ochrony osób i mienia budynków oraz posesji biura RDLP w Gdańsku, przy ul. Ks. Rogaczewskiego 9/19 w latach 2023 – 2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1015822,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie ochrony osób i mienia budynków oraz posesji biura RDLP w Gdańsku, przy ul. Rogaczewskiego 9/19 w latach 2023 – 2026.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
79710000-4 Usługi ochroniarskie.
Wykonawca ma wykonać osobiście kluczowe zadanie jakim jest usługa ochrony osób i mienia budynków oraz posesji biura RDLP przy ul. Rogaczewskiego 9/19 w Gdańsku, wykonywana codziennie 24 godziny na dobę, przez cały okres realizacji umowy.
Świadczenie usługi zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców tylko w zakresie zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego.
Zakres zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz nazwy podwykonawców określa oferta Wykonawcy (o ile są mu wiadome na etapie składania oferty) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
Zasady udziału Podwykonawców w wykonywaniu przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 (projektowane postanowienia umowy) do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale Podwykonawców, należy wpisać w Formularzu Ofertowym „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału Podwykonawców.
Powierzenie części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający zgodne z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).
Rodzaj czynności związanych z realizacja zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracownicy wykonujący czynności pracownika ochrony oraz pracownika zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, określa załącznik nr 10 (projektowane postanowienia umowy) do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, posiadał na okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000 zł (jeden milion pięćset tysięcy 00/100).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami, dostępny na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/rdlp_gdansk
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 782870,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039271,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782870,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar sp. z o.o. – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar 2 sp. z o.o., Sekret sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-10-11-755
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782870,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Koszenie traw i chwastów w latach 2025-2027 z pasa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba - Białogarda na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.