Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00493644/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby remizy OSP pn.: Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.paslek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby remizy OSP pn.: Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54cbdfbe-a083-4dba-8c9c-d50d54701e12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013416/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.32.2025.ŁZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144104,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby Remizy OSP. Planuje się przebudowę wewnątrz budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania byłego lokalu handlowo- usługowego na pomieszczenia służące do funkcjonowania Ochotniczej Straży Pożarnej w Mariance. W ramach projektowanej przebudowy przewiduje się utworzenie otworów drzwiowych w ścianie nośnej między istniejącymi pomieszczeniami garażu oraz byłego sklepu, a następnie utworzenie pomieszczeń łazienki, toalety, szatni czystej oraz szatni brudnej przeznaczonych dla OSP. Dodatkowo w ramach prac należy zabezpieczyć przegrody ścienne do poziomu REI60 między dwie strefy pożarowe. Utworzenie osobnych stref pożarowych wymaga likwidacji jednego z okien w garażu oraz wymianę okna w pomieszczeniu pokoju sąsiadującego z garażem na okno spełniające klasę odporności EI60. W ramach realizacji zadania planuje się wykonanie instalacji sanitarnych. Projektowaną instalację wody zimnej należy podłączyć do istniejącej wewnętrznej instalacji zimnej wody użytkowej. Instalacje wykonać należy z rur wielowarstwowych systemu typu PERT/Al/PERT w umiejscowioną pośrodku przekroju rurą aluminiową zgrzewaną na zakładkę. Przejścia przewodów przez ściany oddzielenia stref p.poż. wykonać poprzez zastosowanie atestowanych przejść systemowych przeznaczonych dla rur niepalnych i palnych, pozostałe przejścia przewodów przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych, stalowych umożliwiających swobodne przemieszczanie się przewodu w ścianie. Po zakończeniu montażu wszystkich urządzeń i armatury należy sprawdzić kompletność i prawidłowość wykonania i działania urządzeń zabezpieczających. Instalację należy przepłukać i poddać próbie ciśnieniowej (ciśnienie nie mniejsze niż 0,9 MPa) oraz przeprowadzić dezynfekcję. Odprowadzenie ścieków bytowych z budynku zaprojektowano do istniejącej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku. Instalację kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur PVC-U/PP. Sposób prowadzenia, średnice podejść pokazano na rzutach instalacji kanalizacji sanitarnej, należy zachować spadki zgodnie z aktualnymi wymaganiami branżowymi. W projekcie do celów grzewczych przewidziano zastosowanie grzejników elektrycznych. Dobór mocy poszczególnych grzejników został przedstawiony w części graficznej na rysunku nr 3.
2. W ramach zadania należy również wykonać prace z zakresu branży elektrycznej tj. - instalację obwodów rozdzielczych i gniazd wtykowych 230/400V,
1) instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego
2) instalację połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych,
3) instalację odgromową
3. Zakresie rzeczowy opracowania określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji budowlanej stanowiącej dodatki wymienione w § XXIII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
44112310-4 - Ścianki działowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213556,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213556,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Primbud Firma Remontowo Budowlana Andrzej Filaszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170702457
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 1
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIMBUD Firma Remontowo - Budowlana Andrzej Filaszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
PRIMBUD Firma Remontowo - Budowlana Andrzej Filaszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213556,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





