Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476577/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu ochrony ludności i obrony ludności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.paslek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu ochrony ludności i obrony ludności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde66c8f-f6c1-4f8c-91e0-53a7746dd38c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013416/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w gminie Pasłęk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.30.2025.ŁZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 637398,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa nowego sprzętu do ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu Ochrony ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Sprzęt zostanie zakupiony w następujących dziedzinach: awaryjne zasilanie, woda i żywność, sprzęt medyczny, sprzęt do działań ratowniczych, sprzęt kwatermistrzowski, sprzęt przeciwpowodziowy. Parametry minimalne zamawianych urządzeń określono w Dodatku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia „Specyfikacja Techniczna Dostawy – wymagania minimalne”. Warunki realizacji zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia „Umowa – Projekt”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31224810-3 - Przedłużacze
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
44211400-6 - Kuchnia polowa
33141620-2 - Zestawy medyczne
39721320-1 - Osuszacze powietrza
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
43812000-8 - Piły
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
42122130-0 - Pompy wodne
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
39715240-1 - Elektryczna aparatura do podgrzewania powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873065,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 884848,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873065,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Bliżej Ludzi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520060420
7.3.3) Ulica: Barwinek
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873065,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu bazowego wraz z elementami zabudowy typu cysterna do przewozu wody pitnej do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego cysterny do transportu wody pitnej.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





